آموزش کامل دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام، امری است که بسیاری از کاربران اینستاگرام به دنبال آن هستند. برخی از کاربران نیز تصور می کنند دانلود عکس پروفایل اینستا کار دشوار و زمان  بری است. اما باید بگوییم اصلا کار دشواری نیست  و به راحتی و در زمان کوتاه امکان پذیر است، فقط کافیست روش های انجام آن را بدانید که ما در این امر اطلاعات کاملی را ارائه خواهیم داد. همراه چیکاو باشید.

اینستاگرام یکی از جذاب ترین و محبوب ترین  شبکه های اجتماعی در میان مردم جهان است و افراد بسیاری در سراسر دنیا در اینستاگرام عضو هستند و از آن استفاده می کنند و  کارهای تجاری بسیاری در اینستاگرام انجام می شود. این اپلیکیشن  به شکل  گسترده ای  توسط اقشار مختلف هر جامعه ای و برای اهداف مختلف تجاری، فرهنگی و… به کار گرفته می شود.

چگونه عکس پروفايل اينستاگرام را دانلود كنيم؟

اینستاگرام پر از حساب های کاربری و اکانت های اشخاص و افراد مختلف است. از شخص های عادی گرفته تا افراد مشهور و  معروف  را در اینستاگرام می توانید می بینید. همچنین بسیاری اکانت ها و حساب های شغلی مربوط به کسب و کارهای مختلف که در اینستاگرام فعالیت می کنند. فرقی  نمی کند که حساب کاربری برای چه شخص و یا چه  شرکتی باشد زیرا که برای همه آنها پروفایل و عکس پروفایل تعبیه شده است.

در بسیاری از موارد پیش آمده است که شما نیاز به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را احساس کرده اید، زیرا این تصاویر بسیار زیبا بوده اند و دوست داشته اید که این عکس ها راداشته باشید و آن را دانلود کنید.

اینستاگرام به کاربران اجازه نمی دهد نسخه بزرگ شده تصاویر  پروفایل را مشاهده کنند. آنچه مشاهده می کنید یک عکس کوچک در گوشه بالا سمت چپ  پروفایل کاربران است. بسیاری از افراد به دلیل کنجکاوی یا دلایل دیگر به دنبال یک روش عملی برای بزرگنمایی تصاویر پروفایل اینستاگرام یا دانلود  نسخه اصلی آن هستند.

  • علاوه بر استوری می توان پست های عکسی و ویدیویی اینستاگرام را با کیفیت بالا دانلود کرد. برای این کار روش های بسیار ساده و در عین حال کاربردی وجود دارد. به مقاله آموزش دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام مراجعه کرده و تمامی تکنیک ها را یاد بگیرید.

در یک دستگاه موبایل، وقتی روی تصویر پروفایل خود ضربه  بزنید و نگه دارید، می توانید تصویر پروفایل فعلی خود را تغییر دهید یا حذف کنید، اما گزینه ای برای بارگیری و دانلود آن وجود ندارد. از طرف دیگر، در  کامپیوتر شخصی، پس از کلیک راست روی عکس پروفایل خود، می توانید آن را در اندازه کوچک ذخیره کنید. اما نمی توانید آن عکس را در اندازه اصلی خودش داشته باشید.

اینستاگرام اجازه دانلود عکس های پروفایل و بزرگ نمایی آن را به طور معمول و با یک روش  خاص نمی دهد. اما برای انجام این کار می توانید از روش ها و شیوه های مختلفی و همچنین از ابزارها و  نرم افزارهای جانبی، استفاده کنید. که در این مقاله به طور کامل به انواع برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام و همچنین روشهای انجام  آن بدون هیچ برنامه ای اشاره شده است.

دانلود عکس  پروفایل اینستاگرام با یک روش ساده در کامپیوتر

به راحتی و بدون هیچ برنامه ای می توانید دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی را در رایانه دانلود کنید.

نحوه انجام کار در این شیوه برای دانلود پروفایل اینستا  به شرح زیر است:

مرحله 1. حساب اینستاگرام مد نظر خود را، در کامپیوتر خود باز کنید. اعم از حساب خود یا یک دوست. بر روی عکس پروفایل آن کلیک راست کرده و copy image address را انتخاب کنید.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در کامپیوتر - چیکاو

مرحله 2. URL را در صفحه جدید paste کنید. s150x150/ را از URL حذف کرده و enter را بزنید. عکس پروفایل  با کیفیت کامل نشان داده خواهد شد.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در ویندوز - چیکاو

مرحله 3. سپس می توانید روی تصویر کلیک راست کرده و روی Save image as کلیک کنید تا تصویر به خوبی و کاملا واضح دانلود شود. به همین سادگی و راحتی! البته ممکن است این روز با آپدیت های بعدی اینستاگرام محدود شود.

دانلود عکس اینستا - چیکاو

برنامه دانلود عکس پروفايل اينستاگرام براي اندرويد

به غیر از روش فوق، می توانید از سه برنامه کاربردی اندروید برای دانلود پروفایل اینستا پروفایل اینستاگرام نیز استفاده کنید. این سه برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام به شرح زیر است:

  1. ابزار Insta Profile Pic Zoom & Save

اگر می خواهید بدون نیاز به باز کردن برنامه اینستاگرام، عکس پروفایل اینستاگرام شخصی را با کیفیت کامل دانلود و ذخیره کنید، این ابزار، بهترین و ایده آل ترین انتخاب خواهد بود.

این برنامه به صورت رایگان در دسترس است و به شما امکان می دهد تصاویر پروفایل اینستاگرام را مشاهده و ذخیره کنید. شما فقط باید نام پروفایل را وارد کنید و دکمه Get Profile Picture را بزنید.

این برنامه و یا این ابزار، عکس  پروفایل را به طور کامل و  با کیفیت برای شما می آورد، (همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید). سپس با استفاده از نماد سیو در گوشه بالا سمت راست تصویر دانلود شده، می توانید آن را ذخیره کنید و همچنین با استفاده از علامت اشتراک  گذاری، عکس را به اشتراک بگذارید و برای دیگران ارسال کنید.

همچنین می توانید با ضربه زدن روی نماد گالری در گوشه بالا سمت راست در صفحه اصلی، تصاویر پروفایل ذخیره شده را مشاهده کنید. حجم این برنامه تقریباً 3 مگابایت است.

  1. Insta Big Profile Photo

اگر بخواهید پروفایل های شناخته شده و افراد مشهور در اینستاگرام را در اندازه بزرگ داشته باشید، و دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را با کیفیت بالا انجام دهید، می توانید با این ابزار عکس را به صورت بزرگ، مشاهده کرده و همچنین دانلود کنید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که برنامه Instagram را باز کنید، URL تصویر را کپی کرده و در Insta Big Profile Photo قرار دهید. سپس، بارگذاری آن را بزنید تا تصویر پروفایل را در اندازه کامل مشاهده کنید. ( در تصویر به شکل دقیق نشان داده شده است)

برنامه به صورت رایگان در دسترس است و وزن آن حدود 10 مگابایت است.

Insta Big Profile Photo - چیکاو

  1. Profile Picture Download for Instagram

این برنامه اندروید با امتیاز 4.7 ستاره در گوگل Play، احتمالاً بی نظیرترین برنامه دانلود پروفایل اینستاگرام است.

این برنامه نیز دقیقاً مانند Insta Profile Pic Zoom & Save، این برنامه همچنین نیازی به نصب Instagram در دستگاه شما ندارد.

فقط باید این ابزار را از گوگل پلی دانلود کرده و سپس  نام حساب کاربری را در بالای صفحه تایپ کنید و جستجو را فشار دهید. پس از نمایش عکس پروفایل مورد نظر، روی دکمه دانلود این تصویر در پایین ضربه بزنید. با این کار تصویر در گالری گوشی شما ذخیره می شود.

این برنامه رایگان است و 3 مگابایت فضا را به خود اختصاص می دهد.

Profile Picture Download for Instagram - چیکاو

به این ترتیب می توانید عکس  پروفایل اینستاگرام را ذخیره کنید. بنابراین، دفعه بعدی که احساس کردید که دوست دارید، پروفایل یکی از دوستان خود را ذخیره کنید و  یا عکس پروفایل خود را برای تهیه نسخه پشتیبان دانلود کرده و ذخیره کنید، از یکی از روش های بالا استفاده کنید.

اینها ساده ترین و آسان ترین روش ها برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام است که می توانید استفاده و در زمان کوتاه عکس پروفایل اکانت ها و پیج های مد نظر خود را دانلود کنید.

معرفی چند ابزار دیگر برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با گوشی موبایل و رایانه

ابزار Instadp

با باز کردن مرورگر خود در رایانه شخصی و دنبال کردن مراحل زیر، عکس پروفایل اینستاگرام هر کاربر را مشاهده و بارگیری کنید:

  • به آدرس com بروید.
  • نام کاربری پروفایل مورد نظر که می خواهید عکس پروفایل آن را ذخیره کنید، را وارد نمایید(اکنون عکس را با کیفیت و اندازه اصلی خود مشاهده می کنید)
  • روی دانلود کلیک کنید و آن را در دستگاه خود ذخیره کنید.

توجه: همچنین می توانید استوری ها و هایلایت  اینستاگرام را با استفاده از Instadp دانلود و ذخیره  کنید.

ابزار Instadp - چیکاو

ابزار IZUUM

این ابزار که اخیراً ساخته شده است و یکی از جدیدترین ابزارها می باشد، مشابه Instadp کار می کند. برای دانلود عکس  پروفایل  اینستاگرام در کامپیوتر شخصی مراحل زیر را انجام دهید:

  • به آدرس com بروید.
  • نام کاربری مورد نظر خود را وارد کنید (اکنون عکس را با کیفیت و اندازه اصلی خود مشاهده می کنید)
  • بر روی عکس کلیک راست کرده و آن را ذخیره کنید.

ابزار IZUUM - چیکاو

 

ابزار InstaProfile

  • برنامه Instagram را باز کنید.
  • شخصی را که می خواهید عکس پروفایلش را بارگیری کنید پیدا کنید.
  • نام کاربری این شخص را در کلیپ بورد خود کپی کنید یا فقط آن را یادداشت کنید.
  • به گوگل پلی بروید و یک برنامه بارگیری رایگان عکس پروفایل، مانند InstaProfile را دانلود کنید.
  • در صورت لزوم، نام کاربری را که قبلاً کپی کرده اید، جایگذاری کنید.
  • دانلود را کلیک کنید (برای این برنامه، روی نماد دیسک کلیک کنید).

InstaProfile - چیکاو

 

برنامه دانلود عکس پروفايل اينستاگرام براي ايفون

برای کاربران آیفون، چند ابزار رایگان برای دانلود عکس  پروفایل  اینستاگرام در App Store وجود دارد. برای انجام این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه Instagram را باز کنید.
  • شخصی را که می خواهید عکس پروفایلش را دانلود کنید پیدا کنید.
  • نام کاربری این شخص را در کلیپ بورد خود کپی کنید یا فقط آن را یادداشت کنید.
  • به گوگل پلی بروید و برنامه دانلود عکس پروفایل رایگان مانند IGProfile را برای اینستاگرام دانلود کنید.
  • برنامه را راه اندازی کنید.
  • نام کاربری را در صورت لزوم جایگذاری کنید و voila را لمس کنید!

همان طور که گفتیم اینستاگرام برای مشاهده و دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه کامل، محدودیتی در برنامه و وب سایت خود ایجاد کرده است.

اما می توان این محدودیت ها را از بین برد و به راحتی عکس های پروفایل را دانلود کرد. روش های زیادی برای رفع این محدودیت وجود دارد، چه در رایانه های شخصی و چه در دستگاه های تلفن همراه. که  در اینجا ما به سایت دانلود عکس پروفایل اینستاگرام و ابزارهای آن اشاره کردیم.

منبع instazood.com guidingtech.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

53 نظرات
  1. ترهنده می گوید

    دانلود تصویر نمایه برنامه اینستاگرام دغدغه شخصی من بود که یاد گرفتم
    سپاس

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم.

  2. چلچشمه می گوید

    این ردش برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام دیگران هست یا خودمون؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای هر دو قابل استفاده است.

  3. اسما می گوید

    مقاله خوبیه فقط کاش لینک دانلود برنامه ها رو گذاشته بودین
    ممنونم

    1. چیکاو می گوید

      سلام اسما عزیز
      موفق و پیروز باشید.

  4. سیب می گوید

    چقدر عالی و کامل
    پروفایل واتساپ رو چجوری میشه دانلود کرد

  5. شبنم مقانلو می گوید

    میشه تنظیماتی انجام داد که کسی نتونه عکس پروفایل اینستاگرام رو دانلود کنه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز.

  6. نازلی می گوید

    تو رو خدا ب من کمک کنید عکس پروفایلم یه عکس هست نمیخوام کسی دانلود کنه اما هر کار می کنم عوض نمیشه ??

  7. تارا می گوید

    سلام چرا عکس پروفایل اینستاگرام من تغییر نمی کند؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      به مقاله زیر سر بزنید.
      آموزش رفع مشکل عوض نشدن عکس پروفایل اینستاگرام

  8. مائده می گوید

    میشه عکس پروفایل اینستاگرام رو هاید کنیم از بقیه بجز فالور هامون؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام مائده عزیز
      خیر امکانش نیست.

  9. حسام می گوید

    سلام برنامه Profile Picture Download for Instagram رو از کجا دانلود کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز از مایکت یا گوگل پلی می توانید دانلود کنید.

  10. امین آزاد می گوید

    نمیشه تنظیماتی انجام داد که کسی نتواند عکس پروفایل اینستاگرام ما را دانلود کند؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز.
      اگر می خواهید عکسی را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید که تنها دنبال کننده های شما آن را ببینند می توانید عکس را پست یا استوری کنید.

  11. آیلار می گوید

    Insta Big Profile Photo خیلی خوبه

  12. مهران موسوی می گوید

    برای دانلود عکس از اینستاگرام هم باید از این روش ها استفاده کرده؟

    1. چیکاو می گوید
  13. مینو می گوید

    ببخشید من با یک نفر داخل دایرکت چت کردم الان عکس پروفایلش رو نمیبینم یعنی منو بلاک کرده؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      اگر تعداد فالور ، فالویینگ و پست هایش را نمی بیند بله شما را بلاک کرده است .

  14. میلاد می گوید

    چجوری تونستید عکس پروفایل اینستاگرام دانلود کنید؟!
    هیچکدوم از این روش ها عملی نیست

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از کدام روش استفاده کردید که موفق نشدید ؟ با چه مشکلی مواجه شدین ؟

  15. حسن شمس می گوید

    روش هاتون خیلی خوب بودن ولی فکر کنم آدرس سایت izuum رو اشتباه نوشتین
    من رفتم داخلش دیدم اصلا سایت دانلود نیست!
    سایتی که میشه پروفایل رو دانلود کرد .net هست
    ولی درکل عالی بود

    1. بخش تحریریه می گوید

      سلام دوست عزیز
      بررسی خواهد شد

  16. Maryam.098 می گوید

    اینکه پروفایل اینستاگرام کسی رو دانلود کنیم متوجه نمیشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر .

  17. جمشیدی می گوید

    عالی

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  18. آرتا می گوید

    ببخشید سایز استاندارد استوری اینستاگرام چقدر هست اخه من هر عکسی میزارم جا نمیشه کامل نشون نمیده

    1. چیکاو می گوید
  19. سلمان می گوید

    سلام داخل اینستاگرام روی کامپیوتر میشه با کلیک راست روی پروفایل، عکس رو به صورت سایز کوچک و کیفیت پایین ذخیره کرد. توضیحات و آمدزش های شما هم به همین صورت هستش یا عکس رو با اندازه واقعی و کیفیت بالا دانلود میکنه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام سلمان عزیز
      با این تکنیک ها می توانید عکس پروفایل اینستاگرام را با کیفیت بالا دانلود کنید .

  20. پژمان می گوید

    سلام ایا اگر کسی پروفایل اینستاگرام ما رو دانلود کنه واسمون نوتیفیکیشن میاد؟

    1. چیکاو می گوید
  21. عیدی می گوید

    سلام میشه با کامپیوتر نیخه وب اینستاگرام هم پروفایل اینستاگرام دانلود کرد؟ ممنون میشم اگر میشه راهنماییم کنید

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز داخل همین مقاله به طور کامل آموزش دانلود پروفایل اینستاگرام روی کامپیوتر را گذاشتیم .

  22. Roz می گوید

    من از ابزار InstaProfile استفاده کردم و تونستم پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی رو دانلود کنم. ??

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه مقاله آموزش دانلود پروفایل اینستاگرام برای شما مفید بوده است خوشحالیم . موفق و پیروز باشید .

  23. صدرا می گوید

    سلام. چجوری بفهمم چه کسی عکس پروفایل اینستاگرام منو دانلود کرده؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      متاسفانه امکانش نیست .

  24. مسعود کیمیایی می گوید

    امکان دانلود پروفایل اینستاگرام پیج هایی که قفل هست هم وجود دارد یا خیر؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز امکانش هست .

  25. سپیده می گوید

    سلام چجوری بفهمم چه کسی پروفایل اینستاگرام منو دانلود کرده؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز متاسفانه این امکان وجود ندارد .
      چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند ؟

  26. نیکا می گوید

    سلام چیکار کنم کسی نتونه پروفایل اینستاگرام منو دانلود کنه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      نیکا جان متاسفانه امکانش نیست .

  27. Hod hod می گوید

    سلام چرا کنار عکس پروفایل بعضی افراد معروف تیک آبی هست؟ من چجوری میتونم کنار پروفایلم تیک آبی اینستاگرام داشته باشم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای اینکه متوجه بشوید تیک آبی اینستاگرام چیست و چونه می توانید آن را دریاف کنید به لینک زیر سر بزنید .
      https://chikav.ir/1399/07/19/instagram-blue-tick/

  28. Ashi می گوید

    سلام. وقت بخیر. ممنونم از مقاله مفیدتون. غقط یک سوال! چجوری بفهمیم چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک کرده و دانلود کرده اند؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز برای اینکه متوجه بشید چه کسانی پیج اینستاگرام شما رو چک کرده اند به مقاله زیر مراجعه کنید .
      چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند ؟