13 روش دانلود از یوتیوب برای گوشی های اندروید و کامپیوتر

حتما می دانید که یوتیوب بزرگترین شبکه به اشتراک گذاری ویدئو است که نه تنها در ایران بلکه در جهان حرف اول را می زند. یوتیوب که متاسفانه در ایران فیلتر شده است، محبوب ترین سرویس اشتراک گذاری در جهان است که مخاطبین بسیار زیادی دارد. بزرگی یوتیوب به قدری است که با تمامی لهجه ها و گویش های مختلف محتوای ویدیویی در آن یافت می شود. دیتابیس عظیم ویدیویی آن سبب می شود که چه خواسته یا ناخواسته حداقل یک بار در دوره های زمانی به یوتیوب سر بزنیم و قصد دانلود فیلم از یوتیوب کنیم. ما سعی کردیم کاملترین مقاله و روش دانلود از یوتیوب برای گوشی و کامپیوتر را برای شما آماده سازیم. همراه چیکاو باشید.

برای دانلود فیلم از یوتیوب روش های متفاوتی وجود دارد که در این مقاله قصد داریم طریقه دانلود از یوتیوب را در قالب ” سایت دانلود از یوتیوب ” ، ” برنامه دانلود از یوتیوب ” ، نرم افزار دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر ” ، ” ربات دانلود از یوتیوب ” در سیستم عامل های ویندوز و اندروید و آی او اس در ابتدا معرفی کرده و سپس به آموزش طریقه دانلود از یوتیوب بپردازیم.

نکته: همانطور که اطلاع دارید سایت یوتیوب در ایران فیلتر می باشد. ما در برخی از روش های که به شما آموزش خواهیم داد، از فیلتر شکن استفاده کردیم. لذا شما نیز حتما یک وی پی ان برای جلوگیری از مشکلات آماده کنید.

1. استفاده از ربات دانلود از یوتیوب در تلگرام

اگر از تلگرام استفاده می کنید، یکی از بهترین راه ها برای دانلود ویدیو از یوتیوب استفاده از ربات های یوتیوب دانلودر است. این ربات های که اکثرا به صورت رایگان در تلگرام خدمات ارائه می دهند، تنها با دریافت لینک ویدیو مد نظرتان، فایل دانلودی آن را در اختیار شما قرار می دهند. ربات @ get_youtube_download_bot و ربات @ utubebot از جمله ربات های معروفی هستند که برای دانلود فیلم از یوتیوب به شما کمک می کنند. در ادامه به صورت کامل در مورد ربات های یوتیوب دانلودر توضیح خواهیم داد. این مطلب کاربردی را از دست ندهید.

2. برنامه دانلود از یوتیوب اندروید

توسعه دهندگان اندروید نیز همانند دیگران سعی کرده اند تا اپلیکیشن هایی طراحی کنند که با کمک آن ها بتوانید به راحتی از اقدام به دانلود ویدیو از یوتیوب کنید. از جمله این اپلیکیشن ها Tubemate و SnapTube است که به شما کمک می کند تا به راحتی هر ویدیویی در Youtube را دانلود کنید. نحوه دانلود از یوتیوب با این اپلیکیشن ها را به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

3. نرم افزار دانلود فیلم از یوتیوب برای کامپیوتر

نرم افزار های زیادی برای دانلود ویدیو از یوتیوب در کامپیوتر ارائه شده ان. اما بسیاری از آن ها با تغییر الگوریتم های یوتیوب و افزودن قانون های جدید، از کار افتاده اند. از جمله نرم افزار هایی که برای دانلود کردن از یوتیوب موثر است، برنامه YTD Video Downloader & Video Converter است که امکان دانلود فیلم از Youtube را فراهم می سازد. نرم افزار Mp4 Downloader Pro نیز است که طرفداران زیادی را دارد و کار با آن ساده است. در ادامه علاوه بر توضیح کامل هر دو نرم افزار دانلود از یوتیوب به روش پیچیده ای برای دانلود فیلم از یوتیوب با کمک پلیر محبوب VCL اشاره می کنیم.

4. دانلود فیلم با کمک Download Manager

شاید تا به حال جایی نشنیده باشید که می توانید با نرم افزار IDM یا همان دانلود منیجر از Youtube  ویدیو دانلود کنید. اما به شما طریقه دانلود از یوتیوب را به شما آموزش خواهیم داد.

5. سایت دانلود از یوتیوب

علاوه بر روش های بالا، وبسایت هایی نظیر x2convert.com ، y2mate.guru ، y2mate.com نیز وجود دارد که لینک ویدیو یوتیوب را دریافت کرده و لینک دانلود آن را در کیفیت های مختلف ارائه  می دهند.

و اما شروع ماجرا؛ نحوه دانلود از یوتیوب – Youtube

ربات دانلود از یوتیوب

روش اول: تلگرام خود را باز کرده و آی دی utubebot را در بخش جست و جو وارد کنید و پس از یافتن ربات، گزینه Start  را کلیک کنید. سپس ربات از شما می خواهد تا لینک ویدیو مد نظر در یوتیوب را ارسال کنید تا عملیات پردازش انجام شود. سپس ربات 36 فرمت مختلف را به شما نمایش می دهد که با انتخاب هر کدام، لینک دانلود را برای شما ارسال می کند.

استفاده از ربات دانلود از یوتیوب در تلگرام utubebot - رسانه چیکاو

روش دوم: تلگرام خود را باز کرده و آی دی get_youtube_download_bot را در آن وارد کنید.  این ربات علاوه بر امکان دانلود از Youtube امکان دانلود ویدیو از اینستاگرام و… را فراهم می کند. البته قابل ذکر است که برای استفاده از این ربات باید هزینه پرداخت کنید. اگر دانلود شما زیاد است، می توانید با پرداخت اشتراک از این ربات استفاده کنید.

ربات get_youtube_download_bot

برنامه دانلود از یوتیوب برای گوشی اندروید

روش سوم: برنامه TubeMate یکی از بهترین برنامه دانلود از یوتیوب اندروید است که به سادگی و با داشتن فیلتر شکن امکان دانلود فیلم از یوتیوب را فراهم می سازد. در واقع اپلیکیشن TubeMate در قالب یک مرورگر عمل می کند و با کمک دکمه دانلود پاپ آپ آن میتوان فیلم مد نظر را با کیفیت های مختلف دانلود کرد. با ورود به اپلیکیشن، شما به سایت یوتیوب منتقل می شوید. سپس فیلم مد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه پاپ آپ دانلود کلیک کنید. فرمت مد نظرتان را انتخاب کرده و دکمه دانلود را کلیک کنید.

برای استفاده از اپلیکیشن بایستی حتما فیلتر شکن داشته باشید. سرعت دانلود شما بستگی به فیلتر شکن شما دارد. با داشتن اپلیکیشن Tubemate از استفاده از نسخه موبایلی یوتیوب نیز بی نیاز خواهید بود.

برنامه دانلود از یوتیوب تیوب میت TubeMate - رسانه چیکاو

روش چهارم: اپلیکیشن Snaptube از جمله بهترین برنامه در این زمینه است که پیشنهاد میکنم اگر یوتیوب گرد هستین، حتما این برنامه را در گوشی موبایل خود داشته باشید. این اپلیکیشن یک اپلیکیشن یوتیوب حرفه ای با قابلیت دانلود را در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از دکمه دانلود، می توانید با فرمت های مختلف ویدیو های مورد نظر خود را دانلود کنید. اپلیکیشن اسنپ تیوب یک برنامه اندرویدی است که از نسخه موبایلی یوتیوب بهره گرفته و شما را از اپلیکیشن اصلی یوتیوب بی نیاز می کند. به علاوه شما می توانید در این برنامه به اکانت یوتیوب خود جوین شوید. در عکس های پایین بهتر می توان توصیف و روش دانلود فیلم از Youtube اندروید با برنامه SnapTube را درک کرد.

پس از نصب برنامه ویدیوی خود را جست و جو کرده و آن را باز کنید. سپس با کلیک بر روی گزینه دانلود در پایین ویدیو، پنجره ای باز می شود که از شما می خواهد تا فرمت و کیفیت دانلود را انتخاب کنید.

برنامه snaptube - رسانه چیکاو

نرم افزار دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر

روش پنجم:  YTD Video Downloader نرم افزار عالی برای دانلود ویدیو از یوتیوب است. البته این نرم افزار در دو نسخه رایگان و پولی خدمات ارائه می دهد که شاید به مزاج شما خوش نیاید. اما نسخه کرک شده آن نیز در سایت ها موجود است. ابتدا فایل نصبی را دانلود کرده و اقدام به نصب نرم افزار کنید. پس از اینکه نصب نرم افزار کامل شد، لینک ویدیو خود را کپی کرده وارد نرم افزار شده و لینک را در باکس URL کپی کنید. اگر قصد دارید با فرمت های مختلف دانلود کنید بایستی از نسخه پرو آن استفاده کنید.

در نسخه پرو نرم افزار دانلود از یوتیوب YTD Video Downloader امکاناتی نظیر تبدیل به فرمت های مختلف و پخش آنلاین فراهم است.

روش ششم: نرم افزار Mp4 Downloader Pro شاید به جرئت میتوان گفت بهترین برنامه دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر است که  امکانات زیادی را در کنار دانلود فراهم کرده است. در این نرم افزار شما قادر خواهید بود که چندین ویدیو را همزمان دانلود کنید. ویژگی دانلود این نرم افزار تنها به دانلود کردن از یوتیوب ختم نمی شود، بلکه سایر دانلود از سایر سایت ها را نیز فراهم می سازد.

برای دانلود ویدیو از Youtube ابتدا نرم افزار را دانلود کرده و نصب کنید. در نظر داشته باشید که این نرم افزار در دو نسخه پولی و رایگان موجود است که برای استفاده کامل از نرم افزار بایستی نسخه پولی آن را تهیه کرده و یا کرک کنید (فایل کرک آن در سایت های دانلودی ایرانی پیدا می شود). حال که نرم افزار را نصب کردید کافیست برنامه را اجرا کرده و بر روی گزینه آبی رنگ Add Download کلیک کرده و لینک یوتیوب را در فیلد Enter URL or ID وارد کنید. در فیلد های پایین کیفیت های مختلف ، مسیر ذخیره سازی و ساعت دانلود قابل تنظیم است.

همانطور که در بالا اشاره شد، نرم افزار امکاناتی نظیر تنظیم ساعت دانلود در اختیار شما قرار می دهد که ساعت و روز دانلود ویدیو قابل تنظیم است.

روش هفتم: حتما شما نیز پلیر VLC را مانند خیلی های دیگه بر روی کامپیوتر و یا لپ تاپ خود نصب کرده اید. نرم افزار VLC یکی از پرطرفدارترین پلیر های ویندوز است که علاوه بر قابلیت پخش آفلاین ویدیو ها در ویندوز، امکان پخش آنلاین را نیز فراهم کرده است. ما در این روش قصد داریم از پخش آنلاین نرم افزار VLC برای دانلود فیلم یوتیوب استفاده کنیم.

–       ابتدا نرم افزار VLC را اجرا کنید سپس گزینه Media را مطابق تصویر انتخاب کنید.

–       در منوی باز شده گزینه Open Network Stream را انتخاب کنید. (می توانید با میانبر ctrl + N استفاده کنید)

نرم افزار دانلود از یوتیوب | رسانه چیکاو

–       در باکس باز شده لینک ویدیو خود را Pase کنید و سپس گزینه Play را کلیک کنید.

–       پس از اجرای ویدیو گزینه Tools را انتخاب کنید. سپس گزینه Codec Information را انتخاب کرده و از قسمت Location لینک را کپی کرده و در مرورگر خود اجرا کنید.

–       در مرورگر خود روی ویدیو کلیک راست کرده و گزینه save video را کلیک کرده تا ویدیو دانلود شود.

روش هشتم: 4K Video Download از جمله نرم افزار هایی است که علاوه بر امکان دانلود از Youtube امکان دانلود هر ویدیویی را فراهم می سازد. پس از نصب نرم افزار، ابتدا لینک ویدیو را کپی کرده و سپس نرم افزار را باز کرده و بر روی گزینه Paste Link کلیک کنید. نرم افزار به صورت خودکار لینک ویدیو یوتیوب را که کپی کرده اید. استخراج می کنید. سپس فیلم مد نظر خود را با فرمت دلخواه دانلود کنید.

سایت های دانلود از یوتیوب

روش نهم: سایت x2convert.com را در مرورگر خود باز کنید. سپس لینک فیلم مد نظرتان را در فیلدی که در بالای سایت نمایش داده شده است، وارد کنید و دکمه Get link video را کلیک کنید.

روش دهم: سایت y2mate.guru را باز کنید. y2mate برای دسترسی سریع کاربران به بخش دانلود فیلم از Youtube ، فیلد دانلود را در بالای صفحه قرار داده که تنها کافیست لینک خود را در فیلد دانلود وارد کنید.  زمانی که شما لینک ویدیو را وارد کنید، وبسایت به صورت اتوماتیک و در قالب دو فرمت Video و Audio در کیفیت های مختلف، لینک دانلود را نمایش می دهد. فرمت دلخواه را انتخاب کرده و دکمه Download را انتخاب کنید تا دانلود آغاز شود.

روش یازدهم: وبسایت y2mate.com را در مرورگر باز کنید. در قسمت بالا وبسایت فیلدی برای دریافت لینک فیلم یوتیوب تعبیه شده است. لینک ویدیو مد نظر خود را فیلد پیس کنید. سایت به صورت اتوماتیک لینک را پردازش کرده و کیفیت ها و فرمت های مختلف را نمایش می دهد. با انتخاب فرمت دلخواه، روی دکمه سبز رنگ دانلود مقابل آن کلیک کنید. سپس پنجره ی پاپ آپی که باز می شود که باید منتظر باشید که فرآیند آن تکمیل شود. پس از تکمیل فرآیند پردازش و آماده سازی لینک دانلود، لینک دانلود در قالب دکمه ای سبز رنگ به شما نمایش داده می شود.

سایت دانلود از یوتیوب Youtube - رسانه چیکاو

طبق تجربه تیم چیکاو، این سایت برای دانلود فیلم از Youtube بهترین سایت بوده است چرا که هیچ وقت قطعه نداشته و سرعت آماده سازی فیلم آن بالا است و اینکه شما را به سایت های تبلیغاتی ریدایرکت نمی کند.

روش دوازدهم: این یک ترفند بسیار جالب است که شما را به راحتی به سایت دانلود هدایت می کند. کافیست در ابتدای لینک فیلم مد نظر در ویدیو حروف “ SS “ را اضافه کنید و دوباره Enter بزنید.  به عنوان مثال زیر توجه کنید

–       لینک ویدیو: youtube.com/example

–       لینک ویدیو با “SS” حرف: ssyoutube.com/example

دانلود فیلم از یوتیوب با کمک افزونه کروم IDM

تکنک اضافه کردن SS اول آدرس یوتیوب - چیکاو

روش سیزدهم:  بنظر من این یک روش ویژه ای است که شما را از هر گونه نصب نرم افزار و یا سایت های اضافی بی نیاز می کند. همه ما IDM یا Download Manager را می شناسیم و یا در لپ تاپ خود نصب کرده و از آن استفاده می کنیم.

–       اگر برنامه را نصب نکرده اید، ابتدا اقدام به دانلود و نصب نرم افزار کنید.

–       پس از اینکه نرم افزار را نصب کردید، مرورگر گوگل کروم خود را باز کرده و آدرس chrome://extensions را در کروم خود وارد کرده و Enter بزنید.

–       افزونه IDM Integration Module را بیابید و آن را فعال کنید.

    افزونه IDM Integration Module بذای دانلود فیلم | چیکاو

–       حال کافیست سایت یوتیوب را در همان مرورگر باز کرده و فیلم دلخواهتان را پیدا کنید.

–       زمانی که فیلم را پلی کنید در صفحه کروم آیکن دانلود منیجر به صورت پاپ آپ نمایش داده می شود. روی آن کلیک کرده و کیفیت مورد نظر را انتخاب کنید.

دکمه پاپ آپ دانلود منیجر - چیکاو

–       زمانی که کیفیت مورد نظر را انتخاب کردید، پنجره استارت دانلود نرم افزار IDM باز می شود که با کلیک بر روی دکمه Start Download ویدیوی شما دانلود می شود.

پنجره StartDownload برای دانلود فیلم از طریق کامپیوتر - چیکاو

نکته: اگر ویدیویی شما بعد از استارت دانلود منیجر دانلود نشد، احتمالا فیلتر شکن شما قطع شده است اما اگر از اتصال آن مطمئن بودید، کافیست همه مراحل را از اول تکرار کنید تا پنجره Start Download نرم افزار IDM باز شود. سپس مراحل زیر را انجام دهید.

–       پس از اینکه پنجره Start Download باز شد، لینک موجود در فیلد URL را با میانبر ctrl + C کپی کنید.

–       لینک کپی شده را در مرورگر کروم پیس کرده و اجرا کنید.

–       بر روی ویدیویی که در حال پخش است کلیک راست کرده و گزینه Save Video را انتخاب کنید تا ویدیو دانلود شود.

ما تمامی روش های بالا را تست کره ایم و مشکلی در دانلود ویدیو وجود نداشت. اگر مشکلی داشتید، ابتدا از اتصال فیلتر شکن خود مطمئن شوید چرا که تمامی روش های بالا نیاز به اتصال فیلترشکن دارد. پیشنهاد ما برای دانلود استفاده از روش یازدهم یعنی وبسایت y2mate.com است. ما در چیکاو هر زمان که نیاز به دانلود ویدیو داریم، از وبسایت y2mate.com استفاده می کنیم چرا که سریع ترین و در دسترس ترین روش است.

سوالات متداول

بهترین روش دانلود از یوتیوب چیست؟

بهترین سایت ها و نرم افزار های دانلود از برنامه یوتوب در این مقاله ارائه شده اند.

دانلود نرم افزار دانلود از یوتیوب با کیفیت بالا چگونه است؟

برای دانلود نرم افزار های دانلود از یوتیوب برنامه های TubeMate و سایر برنامه های معرفی شده در همین مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد. ما سعی می کنیم تا حتی الامکان این مقاله را بروز نگه داشته و روش های مختلف و جدید را به شما آموزش دهیم. اگر سوال یا پرسشی دارید در بخش نظرات مطرج کنید. ما تمام تلاشمان را می کنیم که حتی الامکان در سریع ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهیم.

 

4.5/5 - (48 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

132 نظرات
  1. ابوالفضل می گوید

    کانال. ندارم

  2. علی می گوید

    برای دانلود آسان از یوتیوب کدام روش بهتر هست

    1. تارا می گوید

      همه روش ها خوبن که

  3. مجد می گوید

    سایت های دانلود از یوتیوب از سایر روش ها بهترن

  4. Sahand می گوید

    سایت دانلود از یوتیوب معرفی کنید لطفا

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      داخل همین مقاله بهترین سایت های دانلود ویدئو از یوتیوب را معرفی کرده ایم.

  5. مرجان می گوید

    واقعا فیلم های یوتیوب مفید هستن
    دانلود کردنشون ضروریه
    کاش میشد سیو کرد داخل خوده برنامه یوتیوب

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم.

  6. Joe می گوید

    چند تا سایت امتحان کردم همش روش هایی که رسما عملی نیستن رو گفتن
    یا ربات های دانلود از یوتیوبی رو معرفی کردن که دیگه کار نمی کنه
    امیدوارم از اینجا بتونم جواب بگیرم
    خسته شدم واقعا

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      کل این روش ها رو امتحان کردیم. با خیال راحت انجام بدید.

  7. عطاران می گوید

    ربات دانلود از یوتیوب در تلگرام دیگه کارایی نداره اما بقیه روش ها عالی هستن

  8. سرورانی می گوید

    این سایت های دانلود از یوتیوب چقدر عالی هستن

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه مقاله آموزش دانلود فیلم از یوتیوب از طریق سایت برای شما مفید بوده است خوشحالیم. موفق باشید.

    2. Saman می گوید

      سایت های دانلود فیلم از یوتیوب فیلتر هستن؟

  9. نگار می گوید

    این برنامه هایی که گفتین که برای دانلود از یوتیوب با کامپیوتر هست که

  10. نگار می گوید

    یوتیوب رفع فیلتر شد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خبر رفع رفیلتر یوتیوب تایید شده است. براین اساس یوتیوب برای دانشجویان و اساتید و خبرنگاران رفع فیلتر می شود.
      سرانجام رفع فیلتر یوتیوب چه شد؟

    2. Ghazal می گوید

      منکه هنوز واسم فیلتره

  11. محمد کاووسی می گوید

    ببخشید چرا یوتیوب برای من کار نمیکنه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز باید از فیلتر شکن استفاده کنید.

  12. Ppuria می گوید

    سلام این خبری که درباره فیلم کوتاه داخل یوتیوب منتشر شده صحت داره یا ن؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      به مقاله زیر مراجعه کنید دوست عزیز.
      قابلیت یوتیوب شورتس چیست؟

  13. Moovii می گوید

    به امید روزی که بتونم از یوتیوب درآمد دلار کسب کنم ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      انشاالله موفق باشید دوست عزیز.

  14. MesBes می گوید

    🙂🙂🙂

  15. Dani.dn می گوید

    برنامه برای دانلود از یوتیوب برای گوشی اندروید کدوم رو پیشنهاد میدین؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز مقاله رو مطالعه کنید و بر اساس نیاز و سلیقه خود ، روش دانلود از یوتیوب با گوشی اندروید را امتحان کنید .

    2. تیارا می گوید

      چرا از سایت های دانلود فیلم از یوتیوب استفاده نمی‌کنید؟ خیلی عالی هستن ک ?

    3. طاها می گوید

      همشون خوب بودن من امتحان کردم

    4. شورکی می گوید

      از سایت هایی که گفتن استفاده کن خیلی عالین

  16. ل می گوید

    من خیلی خوشم میاد از سایت هایی که مقالاتشون رو به صورت کامل مینویسن و حق انتخاب زیادی رو به مخاطب میدن
    مرسی همینجوری ادامه بدین?
    اگر میشه تکنیک های تبدیل عکس به متن رو هم توضیح بدین 🙂

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم دوست عزیز .
      بهترین روش های تبدیل عکس به متن

  17. زهرا مقانلو می گوید

    من تازه یوتیوب نصب کردم اما چرا واسم باز نمیشه یعنی هیچ فیلمی نشون نمیده ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      یوتیوب فیلتر هست . باید از فیلتر شکن استفاده کنید .

  18. طهان می گوید

    یوتیوب از آپارات یاد بگیر ها ببین چقدر راحت میشه از آپارات فیلم دانلود کرد ?

  19. نگین می گوید

    اپلیکیشن Tubemate رو دانلود کردم خیلی عالی بود. مرسی

    1. چیکاو می گوید

      سلام نگین عزیز
      از اینکه مقاله 13 روش دانلود از یوتیوب برای شما مفید بوده است خوشحالیم .

    2. پونه می گوید

      مرسی که گفتی نگین جان. منم دانلود کردم خیلی عالی هست

    3. عباس می گوید

      منم دان کردم خ خوبه مرسی ?

  20. لهراسبی می گوید

    کدوم یک از این 13 روش برای دانلود از یوتیوب بهتره؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      تمام این 13 روش دانلود از یوتیوب امتحان شده است و جواب می دهد . مقاله رو مطالعه کنید ببنید کدوم روش ها برای شما کاربردی تر می باشد . دوستان هم داخل کامنت ها از تجربیاتشون گفتن می تونید مطالعه کنید و شما هم روش منتخب خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید .

    2. مبین می گوید

      اگر با کامپیوتر هستی از IDM یا همون دانلود منیجر استفاده کن خیلی عالی هست. میشه روش 13 ام داخل این مقاله

      1. Ali flash می گوید

        موافقم باهات خعلی خفن بود

  21. مانی می گوید

    سلام خیلی عالی و کاربردی. ممنونم ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما سپاسگزاریم .

  22. مهرداد می گوید

    سلام ممنونم از مقاله خوبتون. اگر میشه بهترین کانال ورزشی تلگرام رو بهم معرفی کنید دوستان. خیلی نیاز دارم. ممنونم

    1. چیکاو می گوید
  23. ... می گوید

    برای دانلود ویدئو از یوتیوب با کامپیوتر از VLC استفاده کردم عالی بود. ممنون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید دوست عزیز .

  24. مدرس می گوید

    بعضی روش ها خوب بود ولی با بعضی هاش نتونستم کار کنم. به هر حال به طور کلی کارم راه افتاد و تونستم ویدئو های مورد نظرم خودم رو از یوتیوب دانلود کنم. ممنونم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید دوست عزیز .

  25. ستاره می گوید

    سلام. ممنونم از زحماتتون. دوستان روش 10 و 12 برای دانلود از یوتیوب رو امتحان کردم عالی بود

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه مقاله 13 روش دانلود فیلم از یوتیوب برای شما مفید بوده است خوشحالیم .

  26. ? می گوید

    سلام. خواستم تشکر ویژه بکنم ازتون بخاطر تماممم 13 روشی که برای دانلود از یوتیوب برای گوشی های اندروید و کامپیوتر گفتین. واقعااا روش های خوبی هستن. برای من واقعا مفید بودن. خسته نباشید

  27. ماعده می گوید

    سلام بسیار عالی هستش. لطفا درباره دانلود پست اینستاگرام هم توضیح بدین

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .
      برای آموزش دانلود پست و استوری و لایو اینستاگرام به لینک زیر سر بزنید .
      https://chikav.ir/1399/08/08/download-from-instagram/

  28. مهشید می گوید

    دوستان من از روش ششم: نرم افزار Mp4 Downloader Pro استفاده کردم. به جرئت میتونم بهتون بگم بهترین برنامه دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر هست.

  29. نورالدین می گوید

    سلام من YTD Video Downloader از یوتیوب ویدئو دانلود کردم. ممنون از شما

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید دوست عزیز .

  30. شکوه می گوید

    عالی بودین. مرسییی

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید دوست عزیز .

  31. Mom می گوید

    سلام میشه یه نرم افزار برای ادیت فیلم معرفی کنید. میخوان فیلم هایی که از یوتیوب دانلود میکنم رو ویرایش کنم. پیشاپیش سپاسگزارم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز برای آشنایی با برنامه ها و اپلیکیشن های ویرایش فیلم و آموزش ادیت ویدئو به مقاله مربوطه مراجعه کنید .

  32. بهنام کریمی می گوید

    سلام من بخاطر کارم خیلی از یوتیوب استفاده میکنم ولی اونطوری که باید لذت نمیبرم. لطفا راهنماییم کنید یا پیشنهاوی بهم بدین با تشکر

    1. چیکاو می گوید

      سلام و دورد
      برای اینکه تجربه کاربری لذت بخشی در یوتیوب داشته باشی به لینک سر بزنید .

  33. سلما می گوید

    ممنون از آموزش خوبتون در زمینه دانلود ویدئو از یوتیوب

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید .

  34. مهرانا می گوید

    سلام من یک کانال داخل یوتیوب دنبال میکنم و مدت هاست که فیلم هاش رگ از داخل یوتیوب دانلود میکنم.
    واقعیتش این هست که دانلود ویدئو از یوتیوب بخاطر مسئله فیلترینگ واسم سخته. گشتم تا پیج اینستاگرامشون رو پیدا کردم. اگر میشه بهم بگین چجوری از اینستاگرام پست و استوری دانلود کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و دورد
      برای آموزش دانلود فیلم و عکس اینستاگرام به لینک زیر مراجعه کنید . موفق باشید .
      https://chikav.ir/1399/08/08/download-from-instagram/

  35. شمیم می گوید

    سلام من یه مدت برای دانلود فیلم از یوتیوب داخل تلگرام از get_youtube_download_bot استفاده میکردم. بعد از یه مدت واسم کار نکرد. اما از روش هایی که برای دانلود ویدئو از یوتیوب اندروید گفتین رو امتحان کردم عالی بود

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید .

  36. مرساما می گوید

    چرا من نمیتونم از یوتیوب فیلم دانلود کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز تمام 13 روش دانلود از یوتیوب امتحان شده و مشکلی نداره . مقاله رو دقیق بخونید و از اول امتحان کنید . موفق باشید .

  37. v@m می گوید

    سلام من از روش 3 و 7 استفاده کردم و فیلم هام رو از یوتیوب دانلود کردم. عالی بودین ممنونم
    لطفا آموزش دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام رو هم بذارید واسمون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .
      برای آموزش دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام به لینک زیر مراجعه کنید .

  38. Pooria می گوید

    چرا من نمیتونم وارد یوتیوب شم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      فیلتر شکنتون رو فعال کنید .

  39. مهراد می گوید

    سلام. فیلم من بعد از استارت داخل دانلود منیجر دانلود نشد. نمیدونم چرااا

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      اتصال وی پی ان شما قطع شده .

  40. نادر می گوید

    سلام. من از ss قبل از لینک استفاده کردم. تونستم به راحتی و مستقیم از یوتیوب فیلم دانلود کنم.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق باشید دوست عزیز .

  41. farahani می گوید

    من از VIC استفاده کردم و خداروشکر عالی بود. موفق باشید

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست عزیز
      از اینکه نظرتان را با ما به اشتراک گذاشتید، متشکریم.

  42. پناه می گوید

    سلام. عالی بود. ممنونم ازتون ?

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام و درود
      ممنون ازنظر دلگرم کننده شما

  43. Ta.la می گوید

    اول که نوشته بودین 13 روش تضمینی دانلود فیلم از یوتیوب باورم نشد. با ناامیدی اومدم مقاله رو خوندم. ولی خیلییی مفید بود . و جواب گرفتم. مرسی ازتون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم . با بخش های مختلف سایت چیکاو همراه باشبد .

  44. فرناز جمالی می گوید

    سلام چجوری فیلمی که با کامپیوتر از یوتیوب دانلود کردم رو با همون کامپیوتر اینستاگرام پست بذارم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      شما با کمک اینستاگرام وب می تونید روی کامپیوتر اینستاگرام داشته باشید و در نهایت می تونید عکس و فیلم ها رو به صورت پست و استوری منتشر کنید .
      دوست عزیز لینک آموزش اینستاگرام وب و آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام در کامپیوتر را برای شما قرار میدهم . مطالعه کنید و اگر سوالی داشتید من پاسخگو هستم .
      https://chikav.ir/1399/07/20/instagram-web/
      https://chikav.ir/1399/05/23/how-to-post-on-instagram-with-a-computer/

  45. هدی عسکری می گوید

    کدوم روش دانلود ویدئو از یوتیوب تضمینی و مطمئن تر هست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز در این مقاله 13 روش تضمینی برای دانلود فیلم از یوتیوب گفته شده است . با توجه به اینکه سیستم عامل شما چیست می توانید روش مورد نظر خود را انتخاب کنید .

  46. سیروسی می گوید

    سلام میشه یک ربات برای دانلود از یوتیوب روی کامپیوتر نسخه ویندوز بهم معرفی کنید ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      نرم افزار YTD Video Downloader برای دانلود از یوتیوب روی کامپیوتر هست .

  47. ? می گوید

    دوستان از snaptube برای دانلود فیلم از یوتیوب برای گوسی اندروید استفاده کنید. خیلی عالی و راحته ?

  48. میلانی می گوید

    سلام اگر که مایلید فیلم های یوتیوب رو با کیفیت دلخواه دانلود کنید از سایت y2mate.come استفاده کنید. من همیسه برای دانلود ویدئو های یوتیوب با کیفیت بالا ازش استفاده میکنم و راضیم.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید .

  49. نازنین می گوید

    وایییی باورم نمیشه 13 تاااا روش آسون برای دانلود ویدئو از یوتیوب هستتت. ممنونم ازتون بخدا خیلی خوبین شماااا ???

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم . موفق باشید .

  50. مینا می گوید

    من نرم افزار دانلود از یوتیوب رو دانلود کردم خیلی خوب بود. دوستان شما هم استفاده کنید ?

  51. نمازی می گوید

    واقعا چرا ربات های دانلود از یوتیوب داخل تلگرام از کار افتادننن ? حیفشون بخدا. من حتی اینستادانلودرم هم دیگه کار نمیکنه ?

  52. صراطی می گوید

    سلام من گوشیم اندروید هست ولی اپلیکیشن snaptube واسم نصب نمیشه ک ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز چک کنید که گوشیتون فضای کافی برای نصب برنامه داشته باشه .

  53. Uo می گوید

    سلام این سایت هایی که گذاشتین برای دانلود فیلم از یوتیوب برای اندروید و ویندوز جواب میده؟ من میتونم هم با گوشی هم با کامپیوتر از سایت ویدئو های یوتیوب رو دانلود کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز امکانش هست .

  54. ناریه می گوید

    اپلیکیشن tubemate فقط برای اندروید هست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله تنها برای اندروید هست .

  55. mmd می گوید

    این همه روش خفن و ربات و سایت برای دانلود فیلم از یوتیوب بوده و من یه عمر تو کف بودم ? دمتون گرم داداش

    1. چیکاو می گوید

      موفق و پیروز باشید .

  56. سالار می گوید

    اکثر ربات های دانلود از یوتیوب داخل تلگرام دیگه کارایی ندارن و جواب نمیدن. من از روش های شما استفاده کردم خیلی عالی بود جواب گرفتم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید .

  57. زهرا می گوید

    عاقااا دمتون گرممم شما عالیییی هستین کار من که راه افتاددد مرسیییی

    1. چیکاو می گوید

      با سلام
      موفق و پیروز باشید دوست عزیز .

  58. fati می گوید

    من ربات دانلود از یوتیوب داخل تلگرام داشتم بخاطر حق کپی رایت بستنش حیففف شددد واقعااا. مرسی من از روش هاتون استفاده کردم و جواب گرفتم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما سپاسگزاریم . موفق باشید .

  59. الی می گوید

    خداقوت عالی بود

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از نظر شما سپاسگزاریم و موفق باشید .

  60. S می گوید

    مفید بود ممنون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما در زمینه 13 روش دانلود فیلم و ویدئو از یوتیوب متشکریم .

  61. محمدی می گوید

    ببخشید آیا روشی هست که بعد از دانلود از یوتیوب روی کامپیوتر بتونم مستقیم با کامپیوتر پست یا استوریش کنم؟ یعنی روشی هست که با کامپیوتر پست و استوری اینستا منتشر کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز شما بعد از دانلود فیلم های یوتیوب با کامپیوتر می توانید از اینستاگرام روی کامپیوتر استفاده کرده و پست و استوری بگذارید . برای آموزش انتشار پست و استوری اینستاگرام با کامپیوتر به آدرس https://chikav.ir/1399/05/23/how-to-post-on-instagram-with-a-computer/ مراجعه کنید .

  62. morteza می گوید

    سلام. ممنونم ازتون. واقعا مقاله مفیدی بود واسم و تونستم به راحتی فیلم های دلخواهم رو از یوتیوب دانلود کنم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما سپاس گزاریم .

  63. محدثه می گوید

    باورم نمیشه 13 روش کاربردی و مطمئن برای دانلود فیلم های مومود در یوتیوب یاد گرفتم. ممنونم ازتون

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      بسیار خرسندیم که مقاله 13 روش دانلود فیلم و کلیپ از یوتیوب برای شما مفید بوده است .

  64. آوا می گوید

    دانلود کلیپ از یوتیوب همراه با آموزش تصویری که شما گذاشتین خیلی راحت شد واسم. خدا قوت

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      ممنون از نظرات دلگرم کننده شما

  65. P می گوید

    ???

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      امیدواریم مقاله 13 روش کاربردی برای دانلود فیلم های مختلف از یوتیوب برای شما مفید باشد .

  66. ن می گوید

    سلام مرسی

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      امیدواریم که با استفاده از روش های گام به گام گفته شده در این مقاله بتوانید به راحتی فیلم های دلخواه خود را از یوتیوب دانلود کنید .

  67. محبی می گوید

    یوتیوب یک دنیای بزرگ پر از فیلم های آموزشی و کاربردی هست. ممنون بابت آموزش دانلود فیلم از یوتیوب با روش های ساده و کاربردیتون. منک استفاده کردم بسیار مفید بود به بقیه هم توصیه میکنم حتما این پست رو کامل بخونن تا در کمترین زمان ممکن موفق به دانلود فیلم از یوتیوب باشن

    1. چیکاو می گوید

      سلام 
      ممنون از توضیحات و توجه شما . باعث خشنودی تیم ماست که این مطلب برای شما مفید بوده. ما در تلاشیم که هر روز مطالب به روز در حوزه تکنولوژی را در اختیار شما قرار دهیم .