آموزش دلیت اکانت ایتا؛ چگونه ایتا را دیلیت اکانت کنیم؟

دیلیت اکانت ایتا یکی از سوالات پرتکرار کاربران است. اینکه بعد از حذف حساب کاربری ایتا چه اتفاقی می‌افتد و چگونه می‌توان اکانت خود را در این پیام رسان برای همیشه پاک کرد موضوعی است که در این مقاله به طور کامل به آن می‌پردازیم.

ایتا یک پیام رسان ایرانی است که شباهت زیادی به تلگرام دارد. برای استفاده از هر کدام از پیام‌رسان‌ها از جمله واتس آپ، تلگرام و… لازم است که با شماره تلفن خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. پیام رسان ایتا نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما برای اینکه بتوانید در این برنامه، پیام ارسال کنید، باید مانند واتس آپ و یا تلگرام، یک حساب کاربری ایجاد کنید. با داشتن یک اکانت در ایتا مثل هر پیام رسان دیگری، می‌توانید در هر زمان، با دوستان خود ارتباط برقرار نمایید. همچنین می‌توانید این اکانت را در هر زمان دلخواه حذف کنید. از این رو ما در این مقاله به حذف اكانت ايتا و دیگر موارد مهم در ارتباط اکانت ایتا می‌پردازیم. همراه چیکاو باشید.

یک هشدار مهم قبل از حذف اکانت ایتا

قبل از اینکه حساب کاربری خود را در این پیام رسان پاک کنید به نکته زیر توجه نمایید:

در صورت دیلیت اکانت ایتا، تمامی اطلاعات حساب شما از قبیل چت ها، گروه‌ها، کانال‌ها و… از دسترس خارج می‌شود. اگر یک گروه در ایتا دارید نیز پس از پاک کردن حساب کاربریتان به آن دسترسی نخواهید داشت. همچنین موجودی خدمات ایتای خود را پیش از حذف اکانت انتقال داده یا تسویه نمایید.

دلایل دلیت اکانت ایتا

دیلیت اکانت شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، عملی است که در برخی مواقع کاربران آن را انجام می‌دهند. درخواست و اقدام برای حذف حساب کاربری به دلایل مختلفی انجام می‌گیرد. از این رو شما و یا هر کاربر دیگری به یکی از دلایل زیر اقدام به حذف اکانت ایتا خود خواهید نمود:

  • تغییر شماره تلفن و سیم کارت ممکن است شما دیگر تمایلی به داشتن اکانت ایتا با شماره فعلی خود نداشته باشید و بخواهید با شماره دیگری اکانت جدیدی بسازید.
  • به دلایل امنیتی و یا احساس هک شدن بخواهید دیلیت اکانت ایتا را انجام دهید.
  • به دلیل برخی ضعف‌های شبکه ایتا، از ماندن در آن صرف نظر کنید.
  • عدم وجود دوستان و آشنایان شما در این پیام رسان. وقتی شما در ایتا، حضور دارید؛ اما خبری از دوستان شما نیست، ممکن است دلسرد شده و تصمیم به حذف اکانت بگیرید.

پیش از حذف حساب ایتا به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مقاله ایتا چیست؟ را مطالعه نمایید. ما در این مقاله به نقد و بررسی این شبکه اجتماعی در زمینه‌های مختلف پرداخته‌ایم.

ديليت اكانت ايتا چگونه است؟

حذف حساب کاربری ایتا به سادگی قابل انجام است. برای این کار نیاز نیست مراحل پیچیده‌ای را انجام دهید. بلکه فقط با چند کار آسان و راحت می‌توانید دیلیت اکانت ایتا را در کمتر از چند دقیقه انجام دهید.

  • مرحله اول: برای حذف اکانت ایتا، مرورگر خود را باز کنید وب آدرس my.eitaa.com را وارد کنید تا به سايت ديليت اكانت ايتا هدایت شده و حذف اكانت ايتا از طريق سايت را به راحتی انجام دهید. بهتر است برای این کار از کامپیوتر استفاده کنید. مرورگر گوشی نیز مناسب خواهد بود. اما برای حذف اکانت ایتا وارد خود برنامه نشوید.

آموزش حذف اکانت ایتا برای همیشه - چیکاو

  • مرحله دوم: شماره تلفن خود را در این صفحه وارد کنید، با وارد کردن شماره تلفن در این بخش، کد تاییدی به اکانت ایتا شما ارسال می‌شود که باید آن را در این قسمت وارد کنید. با انجام این مرحله کار تمام می‌شود.

نحوه حذف اکانت ایتا با تصویر - چیکاو

نکاتی که باید بدانید:

با دیلیت اکانت ایتا، تمامی پیام‌های شما پاک می‌شود. گروه‌‍‌ها و کانال‌های شما پاک خواهد شد و دیگر قابل دسترس نخواهد بود. شما با حذف اکانت ایتا، دیگر به تاریخچه‌های پیام‌ها، مخاطبین و هیچ کدام از اطلاعات دیگری از حساب خود دسترسی نخواهید داشت. حذف حساب برگشت‌پذیر نخواهد بود و شما برای استفاده مجدد از این اپلیکیشن، باید یک حساب جدید ایجاد کنید.

اگر در ایتا کانالی را ایجاد کرده باشید، با ديليت ايتا؛ دیگر به این کانال و اطلاعات آن دسترسی نخواهید داشت. همچنین در صورت داشتن گروه، با دیلیت اکانت ایتا؛ امکان مدیریت و دسترسی به ایتا، برای شما امکان‌پذیر نخواهد بود.

آموزش ویدیویی دلیت اکانت ایتا در کمتر از 2 دقیقه

سوالات متداول

حذف حساب کاربری ایتا چگونه انجام می‌شود؟

به آدرس my.eitaa.com مراجعه کنید. در سایت ایتا و ضمن درخواست دیلیت اکانت آن یک کد در برنامه دریافت می‌کنید. به کمک کد تایید و به وسیله روش‌های گفته شده در همین مقاله به راحتی حساب کاربری ایتای خود را برای همیشه پاک کنید.

حذف خودکار حساب کاربری ایتا به چه صورت انجام می‌شود؟

اگر زمان دقیق حذف اتوماتیک اطلاعات خود را مشخص نکنید به دلیل بالا بودن هزینه نگهداری دیتابیس، اطلاعات شما بعد از 6 ماه پاک خواهند شد.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم در مورد دلیت اکانت ایتا، اطلاعاتی را ارائه دهیم و شما را با قابلیت‌های آن آشنا کنیم و به نحوه ديليت اكانت برنامه ايتا، اشاره کنیم. ایتا این اپلیکیشن از نظر قابلیت‌ها و ویژگی‌ها شبیه به تلگرام است و سعی شده در آن بستری امن برای تبادل اطلاعات را برای کاربران ایرانی فراهم آورده است. آیا شما از این پیام رسان استفاده کرده‌اید و از آن راضی هستید؟ نظرات خود را در این ارتباط با ما در میان بگذارید.
4.4/5 - (37 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

84 نظرات
  1. Elia می گوید

    سلام، اگر من ایتا رو از گوشیم دیلیت اکانت کنم،خود بخود از سیستم کامپیوتر هم پاک میشه؟؟

  2. باران می گوید

    سلام
    من میخام کلا ایتام را حذف کنم
    اما میگه مدیر گروهی باید واگذار کنم چیکار کنم هر کاری میکنم ارور میده

  3. rayan می گوید

    سلام من ایتامو تایید دو مرحله ای کردم و ایمیلم نزدم توش و نام کاربریم ندارم الان گذرواژرو یادم نمیاددد چیکار کنمممم؟؟؟؟؟؟؟؟ 😭

  4. محمدتقی احمدی می گوید

    سلام
    ببخشید من اکانتم تو رو تو یک هفته دوبار دیلیت کردم ، اما بعد از بار دوم خواستم برم تو اکانت شماره تلفنم رو وارد کردم ولی به مرحله بعدی نرفت و نوشت بیش از حد مجاز تلاش کردی بعد امتحان کن ، چند روز بعد دوباره امتحان کردم ولی باز هم همون ارور رو اورد میشه به من کمک کنید

  5. علی می گوید

    سلام الان یه نفر با شماره من ایتا داره استفاده میکنه من نصب میکنم میگه کد را به برنامه میفرستم. حذف اکانت میزنم میگه کد را به برنامه میفرستم. کد دستوری حذف اکانت چیه؟ یعنی واقعا امنیت اینقدر ضعیفه که من نتونم اکانتم پاک کنم. الان پدرم گفت ایتا برات چیزی فرستادم میگم من ایتا ندارم. اومدم نصب کنم پیامک نمیاد برام چیکار کنم؟

  6. م می گوید

    قسمت ” ایتای من ” که مخصوص پاک کردن اکانت است اصلا وارد نمیشه و ارور میده یه بار خودتون تست کنید

  7. Fatemeh می گوید

    سلام من ایتام رو پاک کردم و دوباره که نصب کردم گذرواژه می خواد و من یادم نیست
    ولی اصلا اجازه نصب نمی ده حتی وقتی نی خوام کلا اطلاعات رو پاک کنم
    میشه کمکم کنید

  8. يوسف می گوید

    سلام
    من به حساب کاربری ام کلا دسترسی ندارم و نه ایمیل گذاشتم نه هیچی چطور گذر دومرحله ای رو رد کنم؟
    خودم تحقیق کردم فهمید فقط باید حسابم رو ریست کنم اما وقتی میزنم بازنشانی حساب کاربری من ارور میده و میگه این پیغام پوچ است

  9. مائده می گوید

    سلام از صبح ایتا من بالا نمیومد حدفش کردم تایید دو مرحله ای کرده بودمش الان گذرواژه یادم نمیاد ایمیل هم اشتباه زده بودم که کدش برام بیاد الان چیکار کنم رو بازنشانی هم میزنم میگه Response message is null

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      شما فقط از طریق ایمیل می تونید اکانت تون رو بازیابی کنید.

  10. مصی می گوید

    وقتی من بخاطر فراموشی رمز دوم، نمیتونم وارد حساب کاربریم بشیم
    چطور میتونم پیامک حذف رو از ایتا دریافت کنم؟!!!!!!

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      اگر ایمیل تون رو صحیح وارد کرده باشید، الان می تونید رمز دوم رو بازیابی کنید. اگر به اکانت تون دسترسی نداشته باشید امکان حذف حساب کاربری رو ندارید. مگر اینکه در بخش تنظیمات امکان حذف حساب خودکار بعد از یک موعد مقرر رو فعال کرده باشید.

  11. سبحان می گوید

    سلام من رمز دو مرحله ایتا یادم رفت و از اول نصب کردم الان میگه که باید رمز دوم رو بزنی نمی‌دونم چیکار کنم لطفاً راهنماییم کنید.
    با تشکر

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز باید از طریق ایمیل رمز دوم رو بازیابی کنید. اگر ایمیل تون رو به درستی وارد نکردید نمی تونید با شماره قبلی یک اکانت جدید بسازید. چون اکانت قبلی شما حذف نشده.

  12. سارا می گوید

    سلام من رمز دو مرحله ای گذاشتم و یادم رفته شش ماهم گذشته امکان نداره خود نرم افزار ایتا اکانتمو پاک کنه واقعا نیاز دارم ایتا داشته باشم

  13. F می گوید

    سلام ، من ایتام رو حذف کرده بودم الان میخوام نصب کنم گذرواژه دومرحله ای میخواد ، رمزی که برای ایمیل هم میاد میزنم اما بازم نمیاد ، حذف حساب کاربری هم میزنم حذف نمیشه ، بیاد چیکار کنم؟؟

  14. فاطمه می گوید

    سلام
    من ایتام پاک کردم ، تایید دو مرحله ای رو فراموش کردم ، بعد برای ایمیل هم کد میاد میزنم اما بازم نمیاد ، باید چیکار کنم

  15. S می گوید

    سلام می‌خوام دلیت کنم میگه باید اول کانالتو حذف کنی ومن کانالی ندارم چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      در قسمت کانال هاتون به دقت بررسی کنید شاید یک کانال خصوصی به عنوان سیو مسیج برای خودتون درست کردید. اگر هیچ کانالی ندارید جدید ترین نسخه ایتا رو نصب کنید تا باگ ها بر طرف بشن و بتونید به راحتی دیلیت اکانت کنید.

  16. علیرضا می گوید

    سلام .من خروج از حساب کاربری زدم و بعد متوجه شدم رمز دو مرحله ای میخاد که متاسفانه آن را فراموش کردم و ایمیل هم تعریف نکردم باید چیکار کنم تا دوباره ایتارو فعال کنم ؟

  17. الهام می گوید

    اگر من فقط اپلیکیشن ایتا رو حذف کنم بدون انجام مراحل دیلیت اکانت.درواقع فقط حذف نضب کنم باز هم اطلاعاتم حذف میشه؟؟؟؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر. شما می توانید در دستگاه های دیگر یا با نصب مجدد برنامه به اکانت خود با تمامی اطلاعات دسترسی داشته باشید.

  18. مهتاب سعادتی می گوید

    سلام من ایتاء تایید دومرحلهای بوده رمزش فراموش کردم چطور میتونم وارد ایتاء بشم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      درخواست ارسال کد به ایمیل خودتون رو بدید. کد جدید به ایمیل شما ارسال می شود.

  19. Mbn می گوید

    سلام شب بخیر.
    ببخشید وقتی که ایتا رو دلیت اکانت میکنیم بعد از چه مدت نوتیف جوین شدنمون برای مخاطبین میره؟؟؟
    ممنون میشم پاسخ بدید🥺🙏🏻🥲

  20. فاطمه می گوید

    سلام من دوبار ایتا رو دیلیت اکانت کردم الان نمیشه وارد شم
    دلیلش چیه؟باید چیکارکنم؟میشه راهنماییم کنید لطفا❤️

  21. فاطمهه می گوید

    سلام من دیلیت اکانت کردم ولی حالا هرکاری میکنم دوباره باهمون شماره وارد شم نمیشه..لطفا راهنماییم کنید

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      48 ساعت پس از دیلیت اکانت صبر کنید مجددا امتحان کنید.

  22. دیانا می گوید

    سلام اگر ایتا را پاک کنم و تموم چت ها و تاریخچه ها پاک شه فقط برای من پاک میشه یا برای همه؟
    منظورم اینه با دیلیت اکانت چت های دو طرف پاک میشه ؟

    1. بخش تحریریه می گوید

      سلام دوست عزیز
      خیر حذف نمیشه

  23. Zara می گوید

    سلام با خط محل کارم رویگوشی خودم ایتا نصب کردم و تموم شماره های شخصیم وارد ایتا شده. همین شماررو بقیه همکارانم دارن اگر لوگ اوت بزنم شماره های شخصیم پاک میشه؟ اگر نه کلا چیکار کنم

    1. بخش تحریریه می گوید

      سلام دوست عزیز
      خیر با خارج شدن از حساب، شماره ها حذف نمی شوند. باید شماره ها رو یکی یکی حذف و یا اکانت ایتای خود را دیلیت اکانت کنید. در نظر داشته باشید اگر قصد دارید از ایتای شخص دیگری استفاده کنید – بدون وارد شدن شماره های موبایل – باید ابتدا دسترسی به مخاطبین را برای برنامه ایتا قطع کنید. و اگر به تازگی نصب کردید دسترسی به مخاطبین را فعال نکنید.

  24. حیدری می گوید

    سلام من حساب کاربری رو حذف کردم الان وقتی می‌خوام وارد یه گروه بشم اجازه دسترسی بهم نمی‌ده میشه لطفاً راهنمایی کنید

    1. بخش تحریریه می گوید

      سلام دوست عزیز
      اگر حساب کاربری خود را خذف کردید ابتدا باید حساب جدیدی را ایجاد کنید. در عیر این صورت به گروه ها دسترسی نخواهید داشت.

  25. ... می گوید

    سلام من شاید به ی نفر ده هزار تا پیام دادم ولی کامل با هم حذف نمیشه پیام ها هی باید پاک کنم هر سری ده تا پیام ها پاک میشه چیکار کنم که همش ی جا پاک بشه ؟!

  26. ... می گوید

    سلام خسته نباشید اگر اکانت به صورت خودکار بعد ۶ماه درست شود رمز دومرحله ای نیز غیر فعال میشود

    1. ... می گوید

      عذر میخوام بعد ۶ماه دیلیت‌شود

    2. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بعد از حذف اکانت شما می توانید یک اکانت جدید با همان شماره قبلی بسازید. در این حالت کد تایید دومرحله ای نیز با اکانت قبلی حذف می شود.

  27. محمدی می گوید

    سلام ایتای من تایید دومرحله ای فعال داره ولی رمز فراموشکردم و ایمیل هم نداده بودم الان نمیتونم وارد برنامه بشم باید چیکارکنم؟ دلیت اکانت هم زدم باز کد میره به خود ایتا پیامک عادی نمیشه.. راه حلی دارین عایا؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      متاسفانه شما نمی توانید به اکانت خود دسترسی داشته باشید. سعی کنید رمز خود را به خاطر بیاورید در غیر این صورت اکانت شما بعد از 6 ماه به صورت خودکار حذف می شود.

  28. فاطمه می گوید

    سلام.
    توی ایتا هیچ راهی برای پاک کردن پیام های طرف مقابل برای خود طرف نیست؟؟؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز. شما تنها می توانید پیام های خود را به صورت دوطرفه پاک کنید.

  29. حمید رضا می گوید

    متن اصلاحی:
    درود بر شما
    من ایتا یا هیچ ابلیکیشن داخلی دیگه را نصب نکردم دیروز یکی از دوستان گفت در ایتا برات پیام فرستادم
    چطور ممکنه چنین چیزی؟
    توسط یک نفر دیگه که اینا را داشته هم چک کردم گفت شما اکانت داری در ایتا
    چطوری میشه این مورد را حذف کرد؟

  30. حمید رضا می گوید

    درود بر شما
    من اینا با هیچ ابلیکیشن داخلی دیگه را نصب نکردم دیروز یکی از دوستان گفت در استان برات پیام فرستادم
    چطور ممکنه چنین چیزی؟
    توسط یک نفر دیگه که اینا را داشته هم چک کردم گفت شما اکانت داری در اینا
    چطوری میشه این مورد را حذف کرد؟

  31. علی می گوید

    سلام برای دلیت اکانتم مزنه حذف کانال ایجاد شده درصورتی که من اونارو پاک کردم هر چی تلاشم میکنم پاک نمیشن در نتیجه دلیت اکانت نمی زنه چیکار کنم

  32. مریم سامانی می گوید

    سلام من ایتاراحذف کردم الان بازمیخام نصب کنم رمز دومرحله ای میخاد منم یادم نیست چکارکنم ک یا اینا نصب بشه یا اکانت حذف بشه چون داخل حسابم نیستم

    1. مریم می گوید

      واقعا مسخره است این تایید دومرحله ای در صورتی که من اصلا گذرواژه ندادم بهش و مسخره تر اینکه حساب کاربریم هم دلیت نمیشه . وقتی نمیتونین یه پیامرسان درست و حسابی تولید کنید مریضین ملت رو سرکار گذاشتین؟؟؟؟؟

  33. مهدی می گوید

    سلام … روی گوشی ایتا دارم.. بخاطر ضرورت و پرینت آسان برخی مطالب کاری ایتا را روی کامپیوتر اداری ام نصب کردم.. حالا با وجود حذف نصب برنامه از کامپیوتر ولی مدام پیام میاد و ایتا روی کامپیوتر هنوز فعاله… راهنمایی کنید چطوری از کامپیوتر حذفش کنم که در گوشی حذف نشه. ممنون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      مهدی عزیز شما باید از طریق حذف نشست های فعال، دسترسی خود را از طریق کامپیوتر غیر فعال نمایید. برای آموزش بیشتر به مقاله “حذف نشست های فعال در ایتا” مراجعه کنید.

  34. سجاد می گوید

    چگونه ایتا وب را از صفحه مرورگر خارج کنیم؟ متاسفانه گزینه ای جهت خروج ندارد!
    واتساب گزینه خروج داره، به راحتی صفحه واتساب را خارج میکردیم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز به مقاله خروج از ایتا مراجعه نمایید.

  35. Aylin می گوید

    یک نفر توی ایتا اومد رو اکانت من براش رمز دو مرحله ای گذاشت که من نمیدونم اون رمزو اگه دیلیت کنم اکانتمو رمز دو مرحله ای حذف میشه؟؟؟؟؟

    1. بخش تحریریه می گوید

      سلام دوست عزیز
      بله، در صورتی که برروی اکانت شما رمز دو مرحله ای اجرا شده، با حذف اکانت تنظیمات قبلی حذف خواهد شد. اما در نظر داشته باشید که ممکن است ایتا در زمان حذف اکانت، رمز دو مرحله ای را از شما بخواهد.
      این مورد دقیق تر بررسی و به مقاله اضافه خواهد شد.

  36. هستی می گوید

    سلام کسی در ایتا مزاحمت ایجاد کرده و بعد دیلیت اکانت کرده آیا از طریق پلیس فتا میتونیم پیگیری کنیم پیجی ک دیلیت اکانت شده را پیدا کنیم؟

    1. بخش تحریریه می گوید

      سلام وقت بخیر، بله به احتمال قوی قابل پیگیری است باید از طریق مراجع مرتبط اقدام کنید

  37. علی می گوید

    اگر فقط برنامه ایتا را از گوشی حذف کنیم، پس از چه مدت اکانت، خود به خود حذف میشه؟
    اطلاع دارین این رو؟

  38. فضانورد می گوید

    سلام.
    یک سوال داشتم
    من میخوام حساب کاربری ایتام و پاک کنم ….بعد پاک کردن میتونم با همون شماره دوباره بیام تو ایتا و حساب جدیدی باز کنم؟
    لطفا بگید سریع مننون میشم??

    1. بخش تحریریه می گوید

      سلام دوست عزیز
      اطلاعی در این باره نداریم، پس از بررسی توضیحات بیشتری در این خصوص به مقاله افزوده خواهد شد

  39. Mobin می گوید

    چطوری شمارمو تو ایتا عوض کنم؟ ولی اطلاعاتم پاک نشه

  40. کبری آسمانی می گوید

    ایتا برای من سرعتش خیلی ضعیف بود می خواستم دیلیت اکانت ایتا انجام بدم اما به روزرسانی کردم و دیدم خیلی بهتر شده
    لطفا آموزش سایر پیام رسان های ایرانی رو قرار بدین واسمون
    با تشکر فراوان از شما

    1. چیکاو می گوید

      سلام کبری عزیز
      موفق و پیروز باشید.

  41. ال می گوید

    برای مخفی کردن آخرین بازدید ایتا باید چکار کرد

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      داخل مقاله توضیح دادیم. مطالعه کنید.

  42. Niliii می گوید

    ایتا و ایمو جفتشون مزخرف هستن

  43. مهرانی می گوید

    چگونه چت ایتا را به صورت دو طرفه پاک کنیم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      همین مقاله را مطالعه کنید.

  44. Iman59 می گوید

    سلام من گوشی پسرم رو با واتساب وب کنترل می کنم آیا راهی هست که از چت ها و ویس هایی که تو واتسابش داره رو ذخیره یا کپی کنم آیا متوجه نمیشه

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز فرزند شما متوجه می شود که شما از طریق مرورگر وارد واتساپ او شده اید.

    2. علی می گوید

      به نظرم اصلا کار درستی نمی کنید
      اینجا هم مقاله ایتا هست چه ارتباطی با واتساپ داره

    3. ععع می گوید

      اللن کنترلش کردین بعدا رفت تو جامعه بزرگ تر چی؟ فکر نمی کنید اشتباه هست کارتون.
      یکم دیلیت اکانت ایتا سخت بود اما انجامش دادم. تشکر از شما
      دیلیت اکانت واتساپ هم اگر آموزشی دارین لطفا بهم بگید.

  45. نیلی می گوید

    چقدر قشنگ توضیح دادین

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم.

  46. Victor می گوید

    ببخشید اگر من عضو یک کانال ایتا بشم پیام های قبلی هم بهم نشون داده میشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز.

  47. رضا نعمتیان می گوید

    ایتا عین تلگرام هست رابط کاربریش خوبیش هم اینه که فیلتر نیست و راحت تر میشه ازش استفاده کرد.

  48. ملال می گوید

    کانال درختی در ایتا چیست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      در کانال درختی ایتا قابلیت های ویژه ای مانند ارسال فیلم های طولانی، زمانبندی برای ارسال پیام، حذف پیام ها و … برای کاربران فراهم شده است.

  49. نازنین می گوید

    چقدر ایتا امکانات خوبی داره هااا

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز
      ایتا یکی از بهترین پیام رسان های داخلی با امکانات مفید به حساب می آید.

  50. مرتضوی می گوید

    نشانه پیام خوانده شده در ایتا چیست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      نشانه پیام خوانده شده در ایتا دو تیک سبز رنگ می باشد.

      1. مائده می گوید

        سلام از صبح ایتا من بالا نمیومد حدفش کردم تایید دو مرحله ای کرده بودمش الان گذرواژه یادم نمیاد ایمیل هم اشتباه زده بودم که کدش برام بیاد الان چیکار کنم رو بازنشانی هم میزنم میگه Response message is null

  51. چهرازی می گوید

    چقدر خوب که میشه نام کاربری ایتا رو تغییر داد
    ممنونم از مقاله خوبتون

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      از اینکه “آموزش دیلیت اکانت و تغییر نام کاربری ایتا” برای شما مفید بوده است خوشحالیم. با سایر بخش های چیکاو با ما همراه باشید.