بیشتر دارندگان گلکسی A53 و A54 می‌توانند به‌روزرسانی مارس 2024 را دریافت کنند

به دنبال عرضه اولیه که هفته گذشته در ایالات متحده و چند بازار دیگر آغاز شد، آخرین به‌روزرسانی امنیتی به صاحبان گلکسی A53 و Galaxy A54 بیشتری می‌رسد.

به‌نظر می‌رسد این به‌روزرسانی برای گونه‌های عمدتاً قفل‌شده توسط اپراتور در اروپا منتشر می‌شود، اما برای واحدهای خرده‌فروشی استاندارد در برخی کشورها نیز در دسترس است. به روز رسانی A53 را می توان با نسخه سیستم عامل A536BXXS8DXC1 و به روز رسانی A54 توسط A546BXXS6BXC1 شناسایی کرد.

این به‌روزرسانی، وصله امنیتی مارس 2024 را که 44 آسیب‌پذیری امنیتی موجود در سیستم‌افزار قبلی را برطرف می‌کند، به دو گوشی می‌آورد. این تمام چیزی است که باید ارائه کند، اما دارندگان A53 و A54 می‌توانند در چند هفته آینده به‌روزرسانی بزرگ‌تری را انتظار داشته باشند که نسخه 6.1 One UI را به همراه خواهد داشت.

هر دو گلکسی A53 و گلکسی A54 نیز واجد شرایط به‌روزرسانی اندروید 15 و One UI 7 هستند که در نیمه دوم سال به صورت رسمی عرضه می‌شوند. و این به‌روزرسانی ممکن است هیجان‌انگیزتر باشد، زیرا One UI 6.1 برای گوشی‌های میان‌رده سامسونگ هیچ یک از ویژگی‌های هوش مصنوعی Galaxy S24 را به همراه نخواهد داشت.

مثل همیشه، می توانید با رفتن به منوی تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار و انتخاب گزینه دانلود و نصب، آخرین آپدیت گوشی خود را دانلود کنید. اگر کار نکرد، پس از چند روز دوباره بررسی کنید زیرا این به‌روزرسانی‌ها به صورت مرحله‌ای عرضه می شوند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.