حداقل 5 دلیل برای بهتر بودن گلکسی A35 در مقایسه با A53

کاربران گلکسی A53 که به دنبال ارتقا هستند ممکن است فکر کنند که گلکسی A55 جدید تنها انتخاب منطقی است، اما این کاملاً درست نیست. اگرچه گلکسی A55 گوشی بهتر و دنباله‌ای ارزشمند است، اما کاربران A53 نباید گلکسی A35 ارزان‌قیمت را نادیده بگیرند. سامسونگ مورد دوم را در همان روز با A55 معرفی کرد.

از نظر فنی، گلکسی A35 به یک سری پایین تر از گلکسی A53 تعلق دارد. با این حال، دو سال تکامل موبایل می تواند تفاوت واقعی ایجاد کند، و در واقع، گلکسی A35 از بسیاری جهات گوشی بهتری نسبت به A53 است. ممکن است تعجب کنید، بنابراین در اینجا حداقل پنج دلیل وجود دارد که چرا گلکسی A35 می تواند یک ارتقاء شایسته برای A53 قدیمی شما باشد.

صفحه نمایش AMOLED بهبود یافته و روشن تر

گلکسی A35 جدید سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی Super AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و روشنایی تا 1000 نیت به همراه فناوری Vision Booster برای دید بهتر و دقت رنگ در همه شرایط نوری است.

صفحه نمایش گلکسی A53 شما 0.1 اینچ کوچکتر است، 800 نیت روشنایی دارد و فاقد Vision Booster است. در اصل، صفحه نمایش پایین تری نسبت به A35 دارد و Vision Booster باید تفاوت را کاملاً محسوس کند.

گلکسی A35 عملکرد بهتری دارد

Galaxy A35 جدید به تراشه Exynos 1380 مجهز شده است، در حالی که Galaxy A53 شما دارای Exynos 1280 SoC است.

به عبارت دیگر، گلکسی A53 شما همان تراشه ارزان قیمت جدیدتر Galaxy A25 را دارد، در حالی که گلکسی A35 تراشه خود را از Galaxy A54 قرض گرفته است. این نشان می دهد که دو سال واقعاً می تواند تفاوت ایجاد کند.

علاوه بر این، گلکسی A35 از 6 گیگابایت رم شروع می شود و یک گزینه 8 گیگابایتی دارد، بنابراین اگر با گلکسی A53 4 گیگابایتی گیر کرده اید، دلیل دیگری برای بهتر بودن A35 است.

اتصال بهبود یافته

گلکسی A35 نه تنها به دلیل داشتن صفحه نمایش روشن تر و عملکرد خام تر، بلکه به دلیل بهبود کیفیت زندگی برتر است.

اگر گلکسی A53 خود را با A35 تعویض کنید، از اتصال بهبودیافته از جمله Wi-Fi 6 برای دسترسی سریعتر به شبکه و بلوتوث 5.3 با صدای بهتر بهره مند خواهید شد.

گلکسی A35 کیفیت ساخت بهتری دارد

اگرچه ممکن است تعجب آور به نظر برسد، اما گلکسی A35 بهتر از گلکسی A53 ساخته شده و مدرن تر به نظر می رسد، به خصوص که این اولین گوشی از سری A3x است که از نمایشگر Infinity-O استفاده می کند.

اگرچه گلکسی A35 پیشرفت زیادی نکرده است، با این وجود بهتر است. دارای قاب پلاستیکی و استاندارد IP67، مشابه A53 است. اما علاوه بر آن، به جای پنل پلاستیکی، از یک پنل پشتی شیشه ای بهره می برد و محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس Victus+ را بهبود بخشیده است.

گلکسی A35 جدیدتر است و این مهم است

در نهایت، گلکسی A35 گوشی بهتری نسبت به گلکسی A53 شماست زیرا جدیدتر است. این به معنای چند چیز است.

اول، احتمالاً با یک بار شارژ، عمر باتری بهتری را ارائه می دهد، به خصوص اگر در دو سال گذشته از Galaxy A53 به عنوان درایور روزانه خود استفاده کرده باشید.

دوم اینکه با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1 (بدون گلکسی AI) عرضه می شود و چهار ارتقاء سیستم عامل اندروید دیگر به نسخه 18 دریافت خواهد کرد.

و سوم، بهبودهای جزئی دیگر و ویژگی های کیفیت زندگی را ارائه می دهد زیرا یک تلفن جدیدتر است. به عنوان مثال، گلکسی A35 دارای ویدیوی Super HDR است که به شما امکان می دهد ویدیوهایی با محدوده دینامیکی بیشتر و رنگ های بهتر ضبط کنید.

امتیاز: Galaxy A35 از نظر فنی مقرون به صرفه تر است

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، گلکسی A35 از نظر فنی بخشی از خط تولید پایین تر از A53 است، اما شکاف نسلی چیزی است که A35 را به گوشی بهتری تبدیل می کند. شکی در آن نیست

با این حال، این بدان معناست که حتی اگر گلکسی A35 تقریباً از هر نظر برتر است، اما از نظر فنی ارزان‌تر از A53 است. یا حداقل قیمت آن کمتر از A53 در زمان عرضه دو سال پیش است. گلکسی A35 در اروپا با قیمت 379 یورو به فروش می رسد. و اگر می خواهید گلکسی A53 خود را ارتقا دهید و معامله خوبی پیدا کنید، این یک معامله واقعی است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.