گلکسی A15 5G اولین به روز رسانی نرم افزاری خود را دریافت کرد

سامسونگ گلکسی A15 5G (SM-A156E) را در دسامبر 2023 راه‌اندازی کرد. اکنون، این شرکت شروع به ارائه اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای دستگاه کرده است که وصله امنیتی فوریه 2024 و همچنین بهبود عملکرد را به همراه دارد.

آخرین سیستم عامل با شماره ساخت A156EDXU1AXB8 ارائه می شود. به غیر از وصله امنیتی فوریه 2024، که در مجموع 72 مشکل امنیتی را برطرف می کند، تغییرات می گوید که با به روز رسانی، “رفتار دستگاه بهبود یافته است.” اندازه به روز رسانی 252.98 مگابایت است و با توجه به گزارش های کاربران در رسانه های اجتماعی، سامسونگ در حال حاضر این به روز رسانی را در هند عرضه می کند. این شرکت باید به‌زودی این به‌روزرسانی را در مناطق دیگر در دسترس قرار دهد.

اگر گلکسی A15 5G شما به‌روزرسانی را به شما اطلاع نداده است، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و کلیک بر روی دکمه دانلود و نصب، آن را به صورت دستی بررسی کنید. همانطور که در زمان راه اندازی گزارش داده بودیم، سامسونگ هر سه ماه یک بار یک به روز رسانی امنیتی به دستگاه ارائه می دهد. بنابراین، انتظار می رود که به روز رسانی امنیتی بعدی قبل از می 2024 ارائه شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.