تصاویر جدید سامسونگ گلکسی Y55 با شارژر سریع 45 واتی

هفته گذشته یک گوشی هوشمند سامسونگ با شماره مدل SM-C5560 تاییدیه نهاد نظارتی TENAA چین را دریافت کرد. اگرچه نام رسمی دستگاه هنوز تایید نشده است، گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که می‌توان آن را گلکسی Y55 در اولین عرضه در بازار چین نامید.

در حالی که گواهینامه اولیه TENAA اطلاعات جامعی در مورد مشخصات گوشی ارائه می کرد، جزئیات مربوط به طراحی آن در ابتدا مخفی ماند. با این حال، لیست اکنون به روز شده است تا تصاویر دستگاه را در بر بگیرد. علاوه بر این، Y55 ادعایی تاییدیه پلتفرم گواهی 3C چین را دریافت کرده است که جزئیات بیشتری را در مورد این گوشی هوشمند فاش می کند.

طبق تصاویر منتشر شده توسط TENAA، سامسونگ SM-C5560 طراحی مینیمال را به نمایش می گذارد. اگرچه وجود یک سوراخ پانچ یا یک بریدگی قطره‌ای به صراحت مشخص نیست، اما مشاهده می‌شود که گوشی هوشمند دارای طراحی ساده است.

در قسمت عقب، یک دوربین سه گانه با سنسورهای دوربین که به صورت عمودی به همراه یک فلاش LED چیده شده اند، آشکار است. لبه سمت راست گوشی دارای دکمه تنظیم صدا و کلید پاور است. برای امنیت، حسگر اثرانگشت درون صفحه نمایش دارد.

تصویر صفحه نمایش نشان می دهد که SM-C5560 نیز توسط مرجع 3C تأیید شده است. این لیست نشان می دهد که دستگاه ممکن است از شارژ سریع 45 واتی از طریق آجر برقی EP-TA200 پشتیبانی کند. با این حال، به نظر می رسد که بسته خرده فروشی گوشی شامل شارژر نخواهد بود.

مشخصات ادعایی سامسونگ گلکسی Y55 (شایعه شده)

طبق گواهی TENAA، گلکسی Y55 ادعایی دارای یک پنل OLED 6.67 اینچی است که وضوح FHD+ و احتمالاً نرخ تازه سازی بالایی را ارائه می دهد. این دستگاه از یک چیپست ناشناخته 2 گیگاهرتزی، 8 گیگابایت / 12 گیگابایت رم و احتمالاً یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند.

برای عکاسی، گلکسی Y55 ادعایی ممکن است دارای یک واحد دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو باشد. انتظار می رود این دستگاه بر روی اندروید 14 اجرا شود، از اتصال 5G پشتیبانی کند و یک اسلات کارت microSD برای فضای ذخیره سازی بیشتر ارائه دهد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.