سامسونگ در این ماه محافظت از سوختگی صفحه نمایش را به گوشی های خود باز می گرداند

تقریباً تمام تلفن‌های مدرن، تبلت‌ها، تلویزیون‌ها و سایر دستگاه‌های دارای صفحه نمایش OLED راهی برای محافظت از صفحه نمایش در برابر پدیده سوختگی دارند. با جابه‌جایی منظم عناصر رابط کاربری و سایر محتواها با چند پیکسل، صفحه از سوختن نجات می‌یابد. با این حال، این ویژگی در دستگاه‌های گلکسی سامسونگ که از نرم‌افزار One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 استفاده می‌کنند، وجود نداشت.

محافظت در برابر سوختن صفحه نمایش OLED می تواند با به روز رسانی نرم افزار بعدی به دستگاه های گلکسی بازگردد

اکنون سامسونگ پاسخ داده و گفته است که این مشکل را تصدیق کرده و در حال کار بر روی رفع آن است. یکی از مدیران انجمن رسمی سامسونگ به شکایت در انجمن انجمن سامسونگ (از طریق @theonecid) پاسخ داده و گفته است که این شرکت در حال کار بر روی حل این مشکل است و مردم می توانند انتظار داشته باشند تا قبل از پایان این ماه (ژانویه 2024) شاهد رفع آن باشند.  با این حال، آنها همچنین اظهار داشتند که این تعمیر ممکن است به دلیل عوامل متعددی به تعویق بیفتد که از تلفنی به تلفن دیگر و منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است.

خوب است که می بینیم که سامسونگ این مسئله حیاتی را پذیرفته است و از قبل شروع به کار برای رفع این مشکل کرده است. با توجه به روش‌های توسعه و انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزار این شرکت کره‌ای، اکثر گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی باید با به‌روزرسانی امنیتی ژانویه 2024 یا فوریه 2-24، محافظت در برابر سوختگی صفحه نمایش OLED را دریافت کنند.

سامسونگ همچنین در حال کار بر روی به‌روزرسانی One UI 6.1 برای چندین گوشی و تبلت خود است و نسخه نرم‌افزاری جدید روی Galaxy S24 که در 17 ژانویه 2024 معرفی می‌شود، عرضه خواهد شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.