تیک تاک اپلیکیشن موبایل خود را برای تاشوها و تبلت ها بهینه می کند

تیک تاک اعلام کرد که اکنون یک تجربه اپلیکیشن پیشرفته را برای دستگاه‌های بزرگ‌تر، به‌ویژه گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های تاشو عرضه می‌کند. یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلفن همراه، TikTok اکنون برای تبلت‌ها و تاشوها بهینه‌سازی می‌شود تا تجربه‌ای پیشرفته را به کاربران ارائه دهد.

در میان مهم‌ترین تغییراتی که در آخرین به‌روزرسانی گنجانده شده است، TikTok به نوارهای ناوبری ساده، پشتیبانی جهت‌گیری و همچنین یک فید ویدیویی واضح اشاره می‌کند.

  • پاک کردن فید ویدیو: از فید ویدیویی دقیق‌تر لذت ببرید که محتوا را با وضوح بیشتر به نمایش می‌گذارد.
  • نوارهای ناوبری ساده: برای دسترسی آسان به ویژگی ها و برگه های مورد علاقه خود، با نوارهای ناوبری شیک در بالا و پایین صفحه، بدون زحمت در TikTok پیمایش کنید.
  • پشتیبانی از استفاده افقی یا عمودی: مهم نیست دستگاه خود را چگونه در دست بگیرید، TikTok اکنون در جهت افقی یا عمودی کار می کند.

علاوه بر این، TikTok می‌گوید به آزمایش ویژگی‌هایی مانند Topic Feeds ادامه خواهد داد، که به کاربران امکان می‌دهد ویدیوها را در دسته‌هایی مانند بازی، غذا، مد و ورزش کاوش کنند.

این اپلیکیشن اجتماعی می گوید که متعهد به ارائه فضایی فراگیر و لذت بخش برای همه کاربرانش است و به سرمایه گذاری در ایجاد تجربه بهتر برای جامعه خود ادامه خواهد داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.