تیک تیک در سال 2023 به 10 میلیارد دلار هزینه درون برنامه ای دست یافته است

بلومبرگ تجزیه و تحلیلی از هزینه های اپلیکیشن ها برای سال 2023 منتشر کرد که نشان می دهد درآمد 11 درصدی افزایش یافته است. تقاضا برای پلتفرم‌های ویدئویی باعث افزایش شد، در حالی که بازی‌ها به صورت سالانه 2 درصد کاهش یافتند. داده ها نشان می دهد که TikTok از 10 میلیارد دلار در هزینه های درون برنامه ای فراتر رفته است و اولین برنامه ای است که به این آستانه رسیده است.

TikTok اولین اپلیکیشنی است که در سال 2023 به 10 میلیارد دلار هزینه درون برنامه ای دست یافته است - چیکاو

این نقطه عطف از طریق یک سیستم به دست آمد که به کاربران امکان می داد به سازندگان و پخش کننده های زنده مورد علاقه خود انعام دهند. محققان بازار گفتند که رسانه های اجتماعی متعلق به ByteDance “راز کسب درآمد از طریق تلفن همراه” را کشف کردند.

در سال 2023، به‌جای بازی‌ها، هزینه‌ها در برنامه‌ها افزایش یافت، زیرا کاربران هزینه بیشتری برای استریم، محتوای تولید شده توسط کاربر و برنامه‌های دوستیابی پرداخت کردند. با این حال، بزرگترین محرک درآمد در موبایل تبلیغات باقی ماند – دو سوم فروش موبایل مربوط به تبلیغات موبایلی بود که به 362 میلیارد دلار رسید که 8 درصد بیشتر از سال 2022 بود.

TikTok اولین اپلیکیشنی است که در سال 2023 به 10 میلیارد دلار هزینه درون برنامه ای دست یافته است - چیکاو

این تحلیل همچنین نشان داد که مصرف کنندگان برای مدت طولانی تری در گوشی های هوشمند خود باقی می مانند. اندونزی با میانگین بیش از 6 ساعت برای هر نفر در روز بالاترین رتبه را در بین کشورها دارد. میانگین در 10 بازار برتر به 5 ساعت استفاده روزانه از برنامه رسید و هزینه ها نیز 3 درصد افزایش یافت.

بیشترین دانلود نرم افزار Shein و Temu بود که دومی بیشترین دانلود را در 125 بازار داشت. در جاهای دیگر، بخش‌های سفر و فروش بلیط شاهد افزایش محبوبیت و هزینه‌ها بودند. بر اساس داده ها، برنامه های هوش مصنوعی مولد تا اواخر سال 2023 از 10 میلیارد دلار هزینه ماهانه مصرف کنندگان فراتر رفت.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.