تیک تاک در حال برداشتن اقداماتی است تا بیشتر شبیه یوتیوب شود

بر اساس پست جدیدی از مت ناوارا، بنیانگذار خبرنامه Geekout، در تردز، تیک تاک سازندگان را تشویق می‌کند تا ویدیوهای افقی/منظره (ویدئوهایی با عرض بیشتر از ارتفاع) را که بیش از یک دقیقه طول دارند، پست کنند. طبق اسکرین شات هایی که او به اشتراک گذاشته است، پلتفرم پخش ویدیو به سازندگان اطلاع می دهد که اگر ویدیوهایی را پست کنند که این دو شرط را داشته باشند، این ویدیوها را برای افزایش بازدید در عرض 72 ساعت پس از ارسال افزایش می دهد.

البته، این انگیزه با چند شرط همراه است، از جمله اینکه ویدیو باید محتوای اصلی باشد، یک ویدیوی تبلیغاتی، دولتی یا سیاسی نباشد، و سازنده باید حداقل سه ماه در تیک تاک بوده باشد.

 

تیک تاک به عنوان یک پلتفرم برای ویدیوهای کوتاه عمودی شروع به کار کرد و به این ترتیب محبوب شد و در حال حاضر به همین دلیل شناخته شده است. از سوی دیگر، یوتیوب به داشتن ویدیوهای بلند افقی معروف است. با این حال، سال گذشته، تیک تاک حداکثر مدت زمان ویدیوها را به 15 دقیقه افزایش داد و در اوایل سال جاری، آزمایش حداکثر مدت زمان ویدیوها را تا 30 دقیقه آغاز کرد. اکنون، TikTok در حال تشویق فیلم های افقی نیز است.

این مراحل از تیک تاک نشان می‌دهد که می‌خواهد تعداد ویدیوهای بلند افقی را در پلتفرم افزایش دهد تا بیشتر شبیه YouTube شود. شاید TikTok بخواهد برخی از مخاطبان YouTube را جذب کند.

اگرچه تیک تاک ممکن است بتواند تعداد کمی از کاربران YouTube را جذب کند، اما ممکن است نتواند تاثیر زیادی در بینندگان YouTube ایجاد کند زیرا تیک تاک در پرجمعیت ترین کشور جهان، هند در دسترس نیست و سازندگان در YouTube ممکن است نخواهند تغییر مکان دهند. به TikTok زیرا این یک کار بزرگ، پرخطر و غیر ضروری برای آنها خواهد بود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.