گوگل جفت سریع و ارسال بهتر TikTok را به دستگاه‌های Google TV می‌آورد

گوگل همچنین در جریان نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس، چندین اعلامیه را گزارش کرد. علاوه بر ادغام Nearby Share در Quick Share سامسونگ، گوگل همچنین اعلام کرد که Fast Pair را به دستگاه های Google TV می آورد. همچنین تجربه ارسال رسانه در دستگاه‌های Android و Google TV را بهبود می‌بخشد.

Google TV جفت سریع دریافت می کند

Fast Pair سیستم Google است که فرآیند جفت‌سازی بلوتوث را برای هدفون‌های بی‌سیم و سایر دستگاه‌های پوشیدنی ساده می‌کند. برای جفت کردن دستگاه ها از طریق بلوتوث، نیازی به وارد کردن کد ندارید. هنگامی که لوازم جانبی خود را در حالت جفت قرار می دهید، همه اینها از طریق یک منوی بازشو و کشف بلوتوث LE اتفاق می افتد. این ویژگی در گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی موجود است. اکنون، همان روش جفت سریع به تلویزیون‌های هوشمندی که Google TV و دستگاه‌های سیستم‌عامل کروم دارند می‌آید.

وقتی هدفون‌های بی‌سیم جدید یا هدفون‌های دارای جفت سریع را باز می‌کنید، یک دستگاه Google TV یک منوی بازشو نمایش می‌دهد و می‌توانید با یک فشار ساده تأیید کنید که هدفون‌های بی‌سیم شما هستند یا خیر. سپس، می‌توانید برای گوش دادن به محتوایی که در دستگاه Google TV (یا Android TV) شما پخش می‌شود، از هدفون‌های بی‌سیم استفاده کنید.

این ویژگی از ماه آینده برای لپ‌تاپ‌ها/رایانه‌های رایانه‌ای با سیستم عامل کروم و دستگاه‌های Google TV آغاز می‌شود. با این حال، طبق گفته گوگل، عرضه کامل در اواخر امسال اتفاق خواهد افتاد. ما آرزو می کنیم که گوگل و سامسونگ مکانیسم های جفت شدن سریع خود را برای لوازم جانبی بلوتوث در یک ویژگی واحد ادغام کنند، همانطور که با Nearby Share و Quick Share برای اشتراک گذاری فایل انجام دادند.

جفت کردن هدفون‌های بی‌سیم غیرسامسونگ با تلویزیون‌های سامسونگ و هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ با تلویزیون‌های غیرسامسونگ را آسان‌تر می‌کند.

کستینگ بهبودیافته TikTok را به Google TV و Pixel Tablet می آورد

گوگل اعلام کرد که از امروز می‌توانید پخش ویدیوهای TikTok را با دستگاه‌های Google TV آغاز کنید. این ویژگی همچنین با دستگاه‌هایی کار می‌کند که دارای Chromecast Built-In هستند، یعنی Google Nest Hub و Pixel Tablet نیز با این ویژگی جدید سازگار هستند.

در آینده نیز می‌توانید ویدیوهای TikTok را به صورت زنده پخش کنید. به‌طور پیش‌فرض، وقتی یک ویدیوی TikTok را به Google TV یا دستگاه داخلی Chromecast در نزدیکی پخش می‌کنید، ویدیو به‌طور خودکار شروع به پخش می‌کند، اما اگر آن را آزاردهنده دیدید، می‌توانید آن رفتار را تغییر دهید.

این شرکت همچنین در حال گسترش دسترسی Google Cast به دستگاه‌های بیشتری است که با تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی شروع می‌شود. مجموعه تلویزیون های هوشمند ال جی برای سال 2024 که اخیراً معرفی شده است، دارای Google Cast (Chromecast Built-In) است.

اواخر امسال، اتاق‌های هتل با دستگاه‌های LG (LG Hospitality and Healthcare) از عملکرد داخلی Chromecast برخوردار می‌شوند، به این معنی که می‌توانید به راحتی محتوا را از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود به تلویزیون LG یا نمایشگر اتاق هتل خود ارسال کنید.

Spotify و YouTube Music اکنون از Tap To Cast (برای Pixel Tablet) پشتیبانی می‌کنند

امسال، گوگل همچنین ویژگی Tap To Cast را به برنامه‌های پخش رسانه‌ای بیشتر از جمله Spotify و YouTube Music می‌آورد. این بدان معناست که می‌توانید موسیقی/پادکست‌هایی را که در تلفن/تبلت شما در حال پخش هستند با Tap To Cast (مانند Pixel Tablet) به دستگاهی منتقل کنید.

به این ترتیب، وقتی به خانه رسیدید و می‌خواهید با بلندگوهای بهتری به موسیقی گوش دهید، می‌توانید به پخش موسیقی مورد علاقه خود ادامه دهید. این ویژگی در حال حاضر بر روی گوشی‌های هوشمند پیکسلی که دارای UWB (باند فوق گسترده) هستند، کار می‌کند، اما انتظار داریم در آینده به سایر دستگاه‌های اندرویدی با UWB نیز برسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.