آموزش اشتراک گذاری محتوای تیک تاک در اینستاگرام

اینستاگرام و تیک تاک دو پلتفرم رسانه اجتماعی پرکاربرد این روزها هستند. تمام هدف رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاری محتوا است.

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، در اینجا خواهید فهمید که چگونه یک پست تیک تاک را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. یادگیری نحوه انجام این کار اشتراک‌گذاری پست‌ها در هر دو پلتفرم و تعامل با فالوورهای خود را آسان‌تر می‌کند. اکنون، دو نوع ویدیو وجود دارد که می توانید به اشتراک بگذارید.

  • سایر تیک تاک هایی که در فید خود می بینید.
  • تیک تاک خودتان.

بیایید به نحوه اشتراک گذاری تیک تاک در اینستاگرام بپردازیم تا بتوانید در اشتراک گذاری محتوای عالی حرفه ای شوید.

نحوه اشتراک گذاری تیک تاک با دیگران در اینستاگرام

  • مرحله 1: وارد TikTok شوید.
  • مرحله 2: ویدیویی را که می خواهید به اشتراک بگذارید پیدا کنید.

TikTok را که می خواهید به اشتراک بگذارید پیدا کنید. می‌توانید فردی را که می‌خواهید TikTok او را به اشتراک بگذارید، جستجو کنید یا وقتی با ویدیویی که دوست دارید مواجه شدید، مستقیماً به اشتراک بگذارید.

  • مرحله سوم: چند آیکون در سمت راست صفحه مشاهده خواهید کرد. این آیکون ها برای تعامل با محتوا استفاده می شوند. برای اشتراک گذاری، یک فلش منحنی کوچک را مشاهده خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید.
  • مرحله چهارم: در اینستاگرام به اشتراک بگذارید

گزینه‌هایی برای پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف برای اشتراک‌گذاری ویدیوی TikTok دریافت خواهید کرد. در مورد اینستاگرام، دو گزینه را مشاهده خواهید کرد. اینستاگرام (فید) و استوری.

جایی را که می‌خواهید TikTok را به اشتراک بگذارید، انتخاب کنید.

نحوه اشتراک گذاری تیک تاک خود را در اینستاگرام

اطلاعات

قبل از اشتراک گذاری تیک تاک در اینستاگرام، برای دسترسی آسان به اشتراک گذاری، باید وارد حساب اینستاگرام خود شوید. اگر وارد نشده اید، قبل از اشتراک گذاری تیک تاک این گزینه را دریافت خواهید کرد.

چگونه TikTok خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذاریم؟

  • مرحله شماره 1: وارد شوید.

با اطلاعات نام کاربری و رمز عبور خود وارد حساب تیک تاک شوید.

  • مرحله 2: به نمایه خود بروید.

در گوشه سمت راست پایین، یک نماد نمایه را خواهید دید. روی آن ضربه بزنید. این شما را به نمایه تیک تاک می‌برد، جایی که همه پیش‌نویس‌ها، ویدیوهای خصوصی و ویدیوهای عمومی شما هستند.

  • مرحله 3: TikTok خود را انتخاب کنید..

ویدیویی را که می خواهید به اشتراک بگذارید انتخاب کنید. پس از باز شدن، آیکون های زیادی را به صورت عمودی در سمت راست صفحه نمایش خود مشاهده خواهید کرد. دکمه سه نقطه را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.

  • مرحله چهارم: اشتراک گذاری در اینستاگرام

بار دیگر، TikTok چند گزینه برای به اشتراک گذاشتن ویدیوی خود در سیستم عامل های مختلف در اختیار شما قرار می دهد. نماد اینستاگرام را در لیست پیدا کنید و در اینستاگرام (فید) یا استوری به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

آیا تیک تاک به شما می گوید چه کسی ویدیوی شما را به اشتراک گذاشته است؟

برنامه تیک تاک تعداد تعاملات یا تعاملاتی را که در تیک تاک انجام می دهید به شما می گوید. همچنین به شما می گوید چند نفر TikTok شما را به اشتراک گذاشته اند. با این حال، شما نمی توانید ببینید که این افراد چه کسانی هستند. فقط تعداد را به شما نشان می دهد.

چگونه اشتراک گذاری ویدیو را در تیک تاک خود غیرفعال کنیم؟

داشتن یک نمایه عمومی به این معنی است که هر کسی می تواند تیک تاک شما را به اشتراک بگذارد. می‌توانید نمایه خود را به خصوصی تغییر دهید تا فقط افرادی که شما اجازه دنبال کردن آنها را می‌دهید، بتوانند تیک تاک شما را مشاهده کنند و هیچ‌کس نتواند آن را به اشتراک بگذارد.

با انجام مراحل زیر می توانید پروفایل خود را به خصوصی تغییر دهید:

  1. وارد حساب کاربری خود شوید و روی “Profile” ضربه بزنید تا به نمایه خود بروید. این گزینه را در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش خود خواهید دید.
  2. روی سه خط افقی موجود در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید و وقتی گزینه‌ها ظاهر شدند، «تنظیمات و حریم خصوصی» را انتخاب کنید.
  3. حریم خصوصی را انتخاب کنید. قابلیت کشف اولین گزینه ای است که خواهید دید. برای خصوصی کردن حساب شما، یک کلید زیر آن وجود دارد. هنگامی که آن را روشن می کنید، ضامن سبز می شود.
امتیاز دهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.