گوگل عملکرد پیکسل 8 را با به‌روزرسانی جدید اصلاح می‌کند

سری پرچمدار مورد انتظار گوگل پیکسل 8 در اکتبر امسال معرفی شد. این گوشی هوشمند  انتظارات را برآورده نکرد و کاربران مجبور شدند با برخی ناامیدی ها دست و پنجه نرم کنند. مردم رابطه عشق و نفرت با تلفن هوشمند داشتند، زیرا مشکلات عملکردی زیادی در تلفن های هوشمند وجود داشت و دو تلفن هوشمند پیکسل حتی با مشکلات گرمایشی، به خصوص در طول دقایق بازی مواجه شدند.

نکات برجسته

  • گوگل Pixel 8 از چیپست Tensor G3 قدرت می گیرد.
  • در حین انجام بازی‌هایی مانند Genshin Impact، تلفن‌های Pixel به سختی می‌توانستند به آن ادامه دهند.
  • پس از ارسال به‌روزرسانی، یکی از کاربران پیکسل 8 هنگام بازی Genshin Impact متوجه شد که نرخ فریم گوشی هوشمند افزایش یافته است.

وقتی نوبت به سری پیکسل 8 رسید، گوشی‌های هوشمند عملکرد تقریباً مشابهی نسبت به مدل‌های قبلی خود داشتند. گوشی‌های هوشمند دارای چیپست داخلی Tensor G3 هستند. تلفن‌های پیکسل در حین انجام بازی‌هایی مانند Genshin Impact، با مشکلات جدی گرمایش مواجه شدند.

خوب، گوگل این موضوع و بازخورد همه را در نظر گرفت و راه حلی برای این موضوع ارائه کرد. با ورود غول Mountain View در افت ویژگی پیکسل در دسامبر 2023، امید است که ما از این مشکل خلاص شویم. انتظار می رود که این به روز رسانی به طور قابل توجهی عملکرد CPU را ارتقا داده و افزایش دهد.

آخرین به‌روزرسانی، درایور هسته ARM مالی Google را ارتقا می‌دهد تا درایور جدیدتر را ارائه کند. این هسته به r44p1 ارتقا یافته است. این به روز رسانی به طور قابل توجهی عملکرد بازی گوشی های هوشمند Pixel 8 را بهبود بخشیده است.

میشال رحمان، یکی از کاربران پیکسل 8، پس از ارسال این به‌روزرسانی، گفت که هنگام پخش Genshin Impact’s Fontaine City، نرخ فریم گوشی هوشمند از 20-25 فریم بر ثانیه به 45+ فریم در ثانیه افزایش یافته است و گرمایش بیش از حد نیز وجود ندارد.

حتی YouTuber TechDroider گفت که پس از به‌روزرسانی، Fortnite با سرعت 60 فریم در ثانیه در بالاترین تنظیمات گرافیکی اجرا می‌شود.

خوب، این را می توان یک افزایش عملکرد مناسب نامید، حتی اگر عملکرد GPU با پردازنده گرافیکی Adreno در اسنپدراگون 8 نسل 2 مطابقت نداشته باشد. علاوه بر این، برای بهبود عملکرد، Google این درایور ARM جدید را با اندروید 14 QPR2 Beta جفت می کند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.