گواهینامه ها مشخصات کلیدی تبلت گلکسی تب اکتیو 5 پرو را نشان می دهد

سامسونگ در حال کار بر روی یک تبلت مقاوم جدید، سری گلکسی تب اکتیو 5 پرو است. تبلت گلکسی Tab Active 5 پرو پس از ظاهر شدن در وب سایت گواهی FCC، در گواهینامه های SafetyKorea و KTL مشاهده شد و اطلاعات کلیدی در مورد تبلت های اندرویدی آینده را فاش کرد. تبلت گلکسی تب اکتیو  5 پرو با شماره مدل SM-X306N در هر دو وب سایت مشاهده شد.

در گواهینامه‌های KTL، تبلت جدید سامسونگ گلکسی تب اکتیو 5 پرو با باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی که با شارژ 15 واتی جفت می‌شود، تولید می‌شود. اما لیست موجود در وب سایت SafetyKorea چیزی است که تصویر واقعی واقعی تبلت اندرویدی غول کره جنوبی را نشان می دهد.

گلکسی تب اکتیو 5 پرو ممکن است در اوایل سال 2024 عرضه شود

همانطور که در تصویر در وب سایت SafetyKorea (از طریق MySmartPrice) آمده است، گلکسی Tab Active 5 پرو دارای یک دکمه فیزیکی در مرکز است که با دو دکمه دیگر در دو طرف همراه خواهد بود. این تبلت با قاب های ضخیم احاطه شده است و با توجه به ماهیت ناهموار تبلت، برای محافظت بیشتر خوب است.

خوب، این در مورد اطلاعات مربوط به تبلت اندرویدی است. گزارش‌ها ادعا می‌کنند که این تبلت احتمالاً قیمتی در حدود 800 یورو (تقریباً 861 دلار) دارد که نزدیک به نسخه قبلی خود است. تا آنجا که به تاریخ عرضه تبلت سامسونگ گلکسی مربوط می شود، حدس زده می شود که در اوایل سال 2024 تنها پس از عرضه گوشی های هوشمند پرچمدار این شرکت، سری گلکسی اس 24، عرضه شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.