تبلت های گلکسی تب S9 FE به روز رسانی One UI 6.0 دریافت می کنند!

سفر سامسونگ به سمت به روز رسانی تمامی دستگاه های گلکسی واجد شرایط به One UI 6.0 ادامه دارد و این شرکت به تازگی دو تبلت جدید را به لیست اضافه کرده است. گلکسی تب S9 اف ای و تب S9 اف ای پلاس  اکنون One UI 6.0 دریافت می کنند.

به‌روزرسانی مبتنی بر اندروید 14 برای تبلت‌های Fan Edition در اروپا در دسترس است. کاربران می‌توانند به‌روزرسانی را با نسخه‌های میان‌افزار X516BXXU1BWK9 و X616BXXU1BWK9 شناسایی کنند. نسخه جدید شامل وصله امنیتی نوامبر 2023 است.

گلکسی Tab S9 FE و Tab S9 FE پلاس  اولین تبلت های Fan Edition سامسونگ در بیش از دو سال گذشته هستند. آنها در اکتبر با اندروید 13 و One UI 5.1 به فروش رسیدند و One UI 6.0 اولین به روز رسانی سیستم عامل اصلی از چهار مورد وعده داده شده است.

تبلت های Fan Edition به سختی از One UI 5.1 استفاده کردند

سامسونگ تبلت های جدید خود را در لحظه ای ناخوشایند عرضه کرد، زمانی که One UI 5.1 در راه بود و One UI 6.0 آماده انتشار عمومی گسترده بود. به نظر می رسد یکی از چهار ارتقاء سیستم عامل وعده داده شده از بین رفته است. با این وجود، One UI 6.0 اینجاست و باید تجربه کاربری بهتری را فعال کند.

One UI 6.0 چند وظیفگی بهتر را به ارمغان می آورد و برخی از عناصر رابط کاربری، مانند منطقه تعویض سریع را دوباره طراحی می کند. بسیاری از برنامه های سامسونگ دارای ویژگی های جدید یا پیشرفت های جزئی رابط کاربری هستند.

اگر صاحب گلکسی تب S9 FE یا تب S9 اف ای پلاس  در اروپا هستید، باید بتوانید به‌روزرسانی One UI 6.0 را از طریق برنامه تنظیمات در رایانه لوحی دانلود کنید. به «به‌روزرسانی نرم‌افزار» بروید و روی «دانلود و نصب» ضربه بزنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.