پنج دلیل برای انتخاب گلکسی تب S9 FE برای استفاده روزمره

با معرفی Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab A9 در چند روز پیش، سامسونگ راه‌اندازی کل مجموعه تبلت‌های سال خود را تکمیل کرد. بله، گلکسی تب اس 9 چشمگیر است و دارای صفحه نمایش OLED 120 هرتزی و تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 است، اما فکر می کنم اکثر مردم از گلکسی تب اس 9 FE بسیار راضی هستند.

من فکر می کنم سری Galaxy Tab S9 FE تعادل فوق العاده ای از قیمت و ویژگی ها را برای اکثر افراد ارائه می دهد.

چرا گلکسی تب S9 FE ارزش خرید دارد؟

صفحه نمایش بزرگ و با وضوح و نرخ تازه سازی بالا

Galaxy Tab S9 FE دارای صفحه نمایش LCD 10.9 اینچی (12.4 اینچی در Galaxy Tab S9 FE+) با وضوح QHD+، روشنایی بالا و مهمتر از آن، نرخ تجدید 90 هرتز است. این  نمایشگر OLED نیست، اما به احتمال زیاد تجربه رضایت بخشی را برای اکثر مردم ارائه خواهد کرد. به لطف پانل با نرخ تازه سازی بالا، تماشای فیلم، مرور وب و تجربه روزانه روان تر خواهد بود. به لطف Vision Booster، می تواند به حداکثر روشنایی 720 نیت برسد، به این معنی که در زیر نور مستقیم خورشید نیز قابل استفاده خواهد بود.

سامسونگ معمولاً اسپیکرهای خوبی را روی تبلت های خود ارائه می دهد و گلکسی تب اس 9 FE و گلکسی تب اس 9 FE+ هیچ تفاوتی ندارند. این بلندگوها توسط شرکت صوتی AKG که متعلق به سامسونگ است تنظیم می شوند.

قلم S همراه

برخلاف iPad که برای تهیه قلم باید پول بیشتری برای آن خرج کنید، Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE+ دارای قلم S Pen همراه هستند. برای نوشتن و طراحی عالی است و مناسب دانش آموزان و هنرمندان است.

طبق معمول، نیازی به خرید اپلیکیشن جداگانه ندارید، زیرا تمامی تبلت های سامسونگ دارای Notes از پیش نصب شده سامسونگ هستند. افرادی که می خواهند طراحی را یاد بگیرند می توانند برنامه PENUP را نیز نصب کنند.

Exynos 1380 یک پردازنده بسیار سریع برای کارهای روزمره و برخی بازی ها

بله، پردازنده اگزینوس 1380 تقریباً به سرعت اسنپدراگون 8 نسل 2 در گلکسی تب اس 9 نیست، اما هنوز هم برای اکثر کارهای روزمره سریع است. این یک تراشه 5 نانومتری با چهار هسته CPU Cortex-A78 با کارایی بالا و چهار هسته CPU Cortex-A55 کم مصرف است. این برای مرور وب، چندوظیفه ای و حتی برخی از بازی ها عالی است. این می تواند بازی های سطح بالایی مانند Call Of Duty: Mobile را با نرخ فریم مناسب اجرا کند.

به لطف رم 6/8 گیگابایتی، نیازی به نگرانی زیادی در مورد چندوظیفگی ندارید. با این حال، من به شما توصیه می کنم نسخه 8 گیگابایت رم تبلت را خریداری کنید.

Samsung DeX برای تجربه ای شبیه به دسکتاپ

اگر لپ تاپ یا رایانه شخصی خود را در دسترس ندارید، حتی می توانید برخی از کارها را روی Galaxy Tab S9 FE یا Galaxy Tab S9 FE+ خود انجام دهید، زیرا آنها با Samsung DeX عرضه می شوند. با این حال، این تبلت ها فقط می توانند DeX را بر روی صفحه نمایش اجرا کنند، نه روی نمایشگر یا مانیتور خارجی.

باتری بزرگ و شارژ سریع برای مدت زمان طولانی

Galaxy Tab S9 FE دارای باتری 8000 میلی آمپر ساعتی است در حالی که Galaxy Tab S9 FE+ دارای باتری 10090 میلی آمپر ساعتی است. اینها به اندازه کافی بزرگ هستند تا یک روز کامل را دوام بیاورند، و پردازنده کم مصرف Exynos 1380 مطمئنا کمک می کند. و هنگامی که زمان شارژ فرا می رسد، این تبلت ها به لطف شارژ سریع 45 واتی، به اندازه کافی سریع شارژ می شوند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.