احتمالا اپل مدلی گران‌تر از پرو مکس یعنی آیفون 17 اسلیم را روانه بازار می‌کند

طرفداران اپل اکنون مشتاقانه منتظر سری آیفون 16 هستند که انتظار می رود در ماه سپتامبر عرضه شود. اما بین همه اینها، شایعاتی در مورد سری آیفون 17 نیز به گوش می رسد. اگر شایعات را باور کنیم، اپل می‌تواند نسخه پلاس با سری آیفون 17 را کنار بگذارد و آیفون 17 اسلیم را بیاورد که حتی از نسخه پرو مکس گران‌تر خواهد بود.

براساس شایعات آیفون 17 “Slim” می تواند جایگزین نسخه پلاس در این سری شود. اما وقتی از برچسب قیمت آن صحبت می کنیم، گفته می شود که پریمیوم ترین مدل این سری است. بنابراین قیمت ها می تواند حتی از گران ترین نوع Pro Max فراتر رود.

اپل در طول سال‌ها با دستگاه‌های خود نازک‌تر و نازک‌تر شده است، و این اضافه‌ای به آن خواهد بود. در جریان رویداد «Let Loose» که اخیراً به پایان رسید، اپل باریک‌ترین آیپد پرو خود را معرفی کرد. بنابراین دلایلی برای آیفون 17 اسلیم نیز وجود دارد. انتظار می‌رود که از هر مدل قبلی باریک‌تر باشد و می‌تواند به باریکی آیفون 6 که 6.9 میلی‌متر ضخامت داشت، نزدیک شود.

اگر در مورد تغییرات طراحی که ممکن است در آیفون 17 اسلیم ببینیم صحبت کنیم، احتمالا جهش قابل توجهی در طراحی رخ دهد. درست مانند تغییر طراحی اپل با آیفون X، ممکن است شاهد چیز جدیدی نیز باشیم.

همانطور که از نام آن پیداست، ممکن است شاهد طراحی نازک تری باشیم. همچنین می تواند شاسی آلومینیومی داشته باشد. حتی نمایشگر می‌تواند کوچک‌تر از نمایشگر 6.7 اینچی آیفون 15 باشد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.