ویژگی‌های بیشتر iOS 18 AI از جمله خلاصه کردن و ویرایش هوش مصنوعی در اینترنت ظاهر می‌شوند

در حال حاضر تنها چند روز دیگر به WWDC باقی مانده است. همه ما می دانیم که احتمالا اپل در طول رویدادی که با معرفی تراشه جدید M4 در رویداد Let Loose خود آغاز کرد، رگه های هوش مصنوعی را در پیش بگیرد.

اکنون، گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل مجموعه جدیدی از ویژگی‌های هوش مصنوعی iOS 18 را در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان آینده (WWDC) در 10 ژوئن منتشر خواهد کرد. بیایید در مورد این موضوع بیشتر بدانیم.

ویژگی های هوش مصنوعی iOS 18

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، با به‌روزرسانی iOS 18 می‌توانیم انتظار ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را داشته باشیم. اول از همه، سیری می تواند پیشرفت های عمده ای را ببیند.

گزارش ها حاکی از آن است که لحن مکالمه ای بیشتری خواهد داشت و با قابلیت های جدیدی برای کمک به کاربران ارائه می شود. سیری ویژگی های فعال تری خواهد داشت. بنابراین این ویژگی‌ها می‌تواند شامل خلاصه‌سازی خودکار اعلان‌ها، ارائه خلاصه‌های سریع اخبار و رونویسی یادداشت‌های صوتی باشد.

این همه چیز نیست، برنامه Photos نیز به‌روزرسانی هوش مصنوعی را مشاهده می‌کند. ممکن است شاهد ویرایش عکس مبتنی بر هوش مصنوعی باشیم. چیزهای دیگری نیز وجود دارد، مانند بهبودهایی در جمع‌بندی خودکار تقویم و پیشنهادات برنامه. اما ممکن است نتوانیم یک چت بات را ببینیم.

در مورد چت بات ها، اپل ممکن است در طول این رویداد همکاری خود را با OpenAI اعلام کند. این مشارکت ممکن است در نهایت منجر به یک چت بات یکپارچه شود. گزارش‌های دیگر همچنین نشان می‌دهند که اپل در حال صحبت با گوگل برای یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی Gemini برای iOS 18 بوده است، اما هیچ چیز مفیدی در این زمینه وجود نداشته است.

همه نگاه ها به سمت اپل دوخته شده است زیرا رقبای آن OpenAI و Google هر دو ارتقاهای بسیار جالبی را با محصولات خود حذف کردند و نبرد هوش مصنوعی را به سطح بعدی بردند. اما گورمن پیشنهاد می‌کند که اپل با توجه به سرعت کمش در فضای هوش مصنوعی، ممکن است رویدادی به اندازه دو رویداد دیگر چشمگیر نداشته باشد.

تنها کاری که باید انجام دهیم این است که تا 10 ژوئن صبر کنیم.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.