گلکسی تب +S9 FE در مقابل تب S9 FE یکسان اما متفاوت!

سامسونگ جدیدترین سری محصولات Fan Edition خود را معرفی کرد و امسال این شرکت سری تبلت های FE خود را به جای یک مدل با دو مدل جدید افزایش داد. Galaxy Tab S9 FE+ 12.4 اینچی دنباله مناسبی برای Tab S7 FE است، اما اکنون، یک نسخه کوچکتر 10.9 اینچی Fan Edition در شهر وجود دارد. جدا از اندازه پنل آنها، آیا این دو تبلت جدید FE تفاوت قابل توجهی دارند؟

نه واقعا. گلکسی تب اس 9 FE و تب اس 9 اف ای پلاس با چند استثنا یک تبلت هستند. هنگام توصیف این دو، به جای شباهت‌هایشان، برجسته کردن تفاوت‌های آنها منطقی‌تر است، اما ما کمی از هر دو را انجام خواهیم داد. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.

دو روی یک سکه با مارک FE

چیزی که از Galaxy Tab S9 FE+ و نه مدل پایه دریافت می کنید، صفحه نمایش بزرگتر، 2 گیگابایت رم اضافی به صورت استاندارد، گزینه ای برای 12 گیگابایت رم – که در نوع پایه وجود ندارد – و یک باتری بزرگتر 10900 میلی آمپر ساعتی با باتری است. عمر آن توسط سامسونگ یکسان است — 20 ساعت پخش ویدیو با یک بار شارژ. FE+ علاوه بر سنسور اصلی 8 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی نیز دارد.

جدا از این عناصر، همه چیزهای دیگر در دوتایی یکسان است. هر دو تبلت دارای One UI 5.1.1 هستند و نوید چهار ارتقاء سیستم عامل اصلی را می دهند و هر دو دارای فناوری Vision Booster و دوربین سلفی فوق عریض با قابلیت قاب بندی خودکار هستند. آنها همچنین می‌توانند Samsung DeX را اجرا کنند، اما هر دو تبلت به DeX روی دستگاه محدود شده‌اند و هیچ گزینه‌ای برای استفاده از محیط دسکتاپ روی مانیتور یا تلویزیون خارجی ندارند.

ویدیوی عملی ما در بالا نگاه دقیق تری به مدل پلاس ارائه می دهد. برای سایر شباهت‌های بین Galaxy Tab S9 FE و Tab S9 FE+، می‌توانید به جدول مقایسه کامل ما در زیر مراجعه کنید. منتظر بررسی های آینده ما باشید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.