سامسونگ تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو 5 پرو را با قلم S معرفی می کند

سامسونگ ممکن است یک تبلت میان رده بالاتر با طراحی خشن برای مصارف صنعتی عرضه کند. پس از عرضه گلکسی تب اکتیو 4 پرو در نیمه دوم سال گذشته، به نظر می رسد این شرکت کره جنوبی آماده عرضه جانشین آن است. تبلت مقاوم آینده را می توان گلکسی تب Active 5 پرو نامید.

گلکسی تب اکتیو 5 پرو احتمالا تبلتی مقاوم است

فاش شده است که تبلت جدیدی از سامسونگ با شماره مدل SM-X300 و SM-X306B، مراحل گواهی FCC را در ایالات متحده گذرانده است. SM-X300 به احتمال زیاد نسخه Wi-Fi دستگاه خواهد بود، در حالی که SM-X306B می تواند نوع Wi-Fi + 5G این تبلت باشد.

گلکسی تب اکتیو 5 پرو احتمالا تبلتی مقاوم است - چیکاو

اسناد مشاهده شده توسط MySmartPrice نشان می دهد که تبلت آینده دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی، اسلات کارت microSD، شارژ سریع 15 واتی و قلم S است. گفته می شود این دستگاه از یک باتری 10000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند.

قلم S همراه گلکسی Tab Active 5 پرو دارای شماره مدل EJ-PT870 است. این تبلت همچنین دارای وای فای 6 است، مشابه مدل قبلی خود. از آنجایی که به نظر می رسد تبلتی مقاوم باشد، می تواند دارای رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و طراحی سازگار با MIL-STD-810G برای مقاومت در برابر ضربه باشد. احتمالاً برای افرادی ساخته شده است که در کارهای صنعتی یا مرتبط با زمین هستند.

از آنجایی که گلکسی تب  Active 4 پرو از پردازنده Snapdragon 778G استفاده می کرد، انتظار داریم جانشین آن از پردازنده بهتری استفاده کند. با این حال، اطلاعات مربوط به اندازه صفحه نمایش، پردازنده، رم و دوربین تبلت هنوز منتشر نشده است. از آنجایی که این تبلت گواهی FCC را دریافت کرده است، انتظار داریم که همانند نسخه های قبلی خود در ایالات متحده عرضه شود. به احتمال زیاد رابط کاربری One UI 6 مبتنی بر اندروید 14 را به صورت خارج از جعبه اجرا خواهد کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.