گلکسی A35 و گلکسی A55 ممکن است به جای پلاستیک از فریم فلزی استفاده کنند

سری گلکسی A بدون شک یکی از پرفروش‌ترین سری‌های سامسونگ است و به‌ویژه مدل‌های گلکسی A5x مدت‌هاست که از موفق‌ترین دستگاه‌های سامسونگ بوده‌اند. فراتر از پرچمداران، این یکی از محبوب ترین سری های این شرکت است.

قاب‌های پلاستیکی آن‌ها که مدت‌ها به عنوان دستگاه‌های میان‌رده ممتاز شناخته می‌شوند، به هیچ وجه ممتاز نیستند، اما ممکن است در سال 2024 تغییر کند. شایعه‌ای جدید ادعا می‌کند که هر دو گلکسی A35 و گلکسی A55 از قاب‌های پلاستیکی خود را به فلز می‌اندازند.

برخی از مدل های گلکسی A ممکن است در سال آینده دارای فریم فلزی باشند

این شایعه از طریق یک Tipster X منتشر می شود که سابقه تا حدودی معتبری دارد. شایعات در خیابان این است که سامسونگ دیگر از قاب های پلاستیکی برای این دستگاه های میان رده استفاده نمی کند. هر دو گلکسی A35 و گلکسی A55 ممکن است به جای آن با فریم فلزی عرضه شوند.

اگر درست باشد، این تغییر فوراً ظاهر و احساس این دستگاه‌ها را افزایش می‌دهد. این یک تغییر خوشایند برای مشتریانی است که مدت‌ها آرزو داشتند سامسونگ آن را دنبال کند، به‌ویژه وقتی این واقعیت را در نظر بگیرید که در گذشته گوشی‌هایی در سری گلکسی A وجود داشته‌اند که فریم فلزی داشتند.

رندرهای فاش شده از گلکسی A35 قبلا نشان داده است که طراحی این میان رده اکنون با مدل های پرچمدار سامسونگ مطابقت خواهد داشت. یکی از ارتقاءهای مهم گلکسی A35 صفحه نمایش Infinity-O است که دوربین جلو در داخل یک بریدگی قرار گرفته است. از بریدگی U شکل مدل های قبلی خلاص می شود.

هم این دستگاه و هم گلکسی A55 احتمالاً از چیپست جدید اگزینوس 1480 سامسونگ استفاده خواهند کرد. این پردازنده گرافیکی مبتنی بر AMD RDNA2 و حداکثر 8 گیگابایت رم جفت شده است. Android 14 One UI 6.0 از پیش نصب شده است و دستگاه ها احتمالاً برای چهار ارتقاء سیستم عامل اندروید پشتیبانی خواهند شد. انتظار می رود سامسونگ به زودی پس از رونمایی از سری گلکسی S24 در ژانویه سال آینده، از سری جدید گلکسی A رونمایی کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.