گلکسی S24 اولترا ممکن است صفحه نمایش کاملاً مسطح نداشته باشد

تنها چند ماه تا معرفی سری گلکسی اس 24 فاصله داریم. آن‌قدر شگفت‌انگیز بود که اکنون به‌طور فزاینده‌ای شاهد شایعات و افشاگری‌ها در مورد این دستگاه هستیم. در هفته گذشته نیز اولین تصاویر دستی ادعا شده از گلکسی اس 24 اولترا را مشاهده کردیم.

شایعات قبلی حاکی از آن بود که Galaxy S24 Ultra ممکن است مانند سایر دستگاه‌های این سری دارای صفحه نمایش کاملاً مسطح باشد. با این حال، اگر اطلاعات جدیدی از کره جنوبی قابل باور باشد، ممکن است هنوز یک منحنی جزئی در پانل وجود داشته باشد.

پنل صفحه نمایش گلکسی S24 اولترا ممکن است هنوز کمی خمیده باشد

شایعه منتشر شده در X که ادعا می کند گلکسی اس 24 اولترا یک صفحه نمایش کاملاً مسطح نخواهد داشت. احتمالا انحنای قابل توجه 0.3-0.4 میلی متر روی قاب وجود دارد.

گفته می شود اندازه قاب های بالا و پایین یکسان است در حالی که احتمالا اندازه آنها نصف اندازه گلکسی اس 23 اولترا است. اگر این واقعاً درست باشد، به این معنی است که حاشیه‌ها به طور قابل‌توجهی باریک‌تر از هر پرچم‌دار دیگر سامسونگ خواهند بود. با این حال، ممکن است که حاشیه‌های سمت چپ و راست به اندازه گلکسی اس 23 اولترا هستند.

واضح است که هیچ راهی برای تعیین کمیت این اطلاعات وجود ندارد تا زمانی که رندرهای واقعی گلکسی اس 24 اولترا را به صورت آنلاین مشاهده کنیم. با توجه به نحوه عرضه محصولات سامسونگ، ممکن است مدت زیادی طول نکشید که اولین رندرهای بازاریابی رسمی را به صورت آنلاین به بیرون درز کرد.

انتظار می‌رود سامسونگ از سری گلکسی اس 24 در رویداد Unpacked در 17 ژانویه 2024 در سن خوزه کالیفرنیا رونمایی کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.