گرانی آجیل و کسادی بازار آجیل فروشان

به گزارش چیکاو ، میزان فروش آجیل و خشکبار در ایران، در تمام فواصل سال یکسان نیست و بیشترین فروش در این زمینه به دو مناسبت سنتی و معروف شب یلدا و عید نوروز مربوط می شود. این در حالی است که اکثر فروشندگان در زمینه فروش خشکبار و آجیل از کسادی بازار خود در طول سال گلایه دارند. اما بحث اصلی این است که آیا راهکارهای موثری برای این کسادی بازار وجود ندارد؟ شاید همین کاهش تقاضای مشتریان در طول سال، باعث افزاش قیمت آجیل و خشکبار در همین دو مناسبت شب یلدا و عیدنوروز شده است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

با این حال، اغلب افراد باتجربه و صاحب برند های خاص در زمینه فروش خشکبار و آجیل توانسته اند با صرف هزینه های زیاد و یا در طولانی مدت، اعتبار زیادی را کسب کنند. اما بدون شک، فروشگاه های تازه تاسیس و یا با سرمایه اندک به این راحتی نمی توانند جا پای بزرگان این کسب و کار بگذارند و با آنها رقابت کنند. برای همین رقابت کردن در زمینه راه اندازی فروشگاه های خشکبار و آجیل فروشی، ریسک بزرگی است.

کسب و کار آنلاین، راهی میان‌بر برای خشکبار فروشی

اما هیچ جای نگرانی نیست! امروزه راه اندازی و طراحی سایت خشکبار به عنوان یک کسب و کار و تجارت آنلاین، راهی میان بر برای خشکبار فروشان تازه تاسیسی است که می خواهند یک شبه راه صد ساله را بروند. به گزارش آریووب «طراحی سایت آجیل و خشکبار می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و درآمد صاحبان آن داشته باشد. اما فروشگاه اینترنتی خشکبار، باید طبق اصول و ضوابط خاصی طراحی و حتی مدیریت شود».

طراحی فروشگاه اینترنتی با توجه به مزایا و امکاناتی که دارد می تواند راهکارهای موثری را به صاحبان کسب و کار در همه زمینه ها ارائه دهد که بدون شک، خشکبار فروشی هم از این قاعده مستثنی نیست. چون با ساخت و راه اندازی فروشگاه آنلاین خشکبار به راحتی و در کمترین زمان می توانید محصول خود را به تعداد مشتریان زیادی، حتی خارج ازمنطقه و شهر خود معرفی کنید. پس اگر به دنبال افزایش میزان و درآمد خشکبار فروشی خود در ایام عید نوروز و حتی شب یلدا هستید، تا دیر نشده بجنبید و برای طراحی و حتی بهینه سازی فروشگاه اینترنتی خشکبار خود اقدام کنید.

بهترین امکانات سایت فروشگاهی خشبار برای افزایش فروش

امکانات و ویژگی های سایت خشکبار و آجیل چیست ؟

طراحی فروشگاه اینترنتی به تنهایی نمی تواند باعث افزایش فروش و درآمد صاحبان آن کسب و کار شود. اما طراحی اصولی و هدفمند سایت خشکبار که با توجه به شناخت و نیاز بازار هدف صورت گرفته باشد می تواند در بازار کسب و کار آنلاین، حرفی برای گفتن داشته باشد. چون سایت های فروشگاهی خشکبار برای افزاش فروش بیشتر و راحت تر به طراحی منحصر به فردی نیاز دارند که برخی ازمهمترین امکانات این سایت ها عبارتند از:

  • تعریف نامحدود محصول و دسته‌بندی‌: در فروشگاه اینترنتی خشکبار هیچ محدودیتی برای بارگزاری و نمایش تعداد محصولات ندارید.

  • جستجوی سریع و پیشرفته: مشتریان از این امکانات سایت می توانند راحت تر و سریع تر محصولات مور نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

  • عضویت و خرید سریع و آسان: امکان عضو شدن مشتریان در فروشگاه اینترنتی خشکبار شما وجود دارد و آنها می توانند با دسترسی به پنل مشتریان به راحت سبد خرید خودشان را تکمیل کنند.

  • اطلاع‌رسانی پیامکی: با استفاده از این امکانات خود در سایت فروشگاهی خشکبار می توانید مشتریان قبلی خود را از هر گونه تخفیف، فروش محصول جدید و آفرهای مناسبتی مربوط به شب یلدا و عید نوروز مطلع کنید.

  • نسخه موبایلی یا ریسپانسیو بودن: طراحی سایت فروشگاه خشکبار به نحوی صورت می گیرد که مشتریان شما در هر ساعت از شبانه روز به راحتی می توانند از طریق گوشی های همراه و یا هر ابزار مشابه آن به فروشگاه اینترنتی شما دسترسی داشته باشند و خرید خودشان را ثبت کنند.

  • اتصال به درگاه‌های پرداخت: امکان اتصال به درگاه های پرداخت در انواع فروشگاه اینترنتی خشکبار وجود دارد که مشتری بدون کوچکترین نگرانی بتواند خرید خودش را در یک بستری امن و راحت انجام دهد.

  • اسلایدر و بنرهای تبلیغاتی: به دنبال نمایش بنر و اسلایدر های مربوط به کسب و کار خود در فضای مجازی هستید! هیچ جایی بهتر است صفحات فروشگاه اینترنتی خودتان وجود ندارد. با طراحی سایت خشکبار می توانید فضایی از سایت خود را نمایش بنرهای تبلیغاتی مربوط به کسب و کار خودتان ارائه دهید.

  • نظردهی و امتیازدهی به محصولات: یکی از مهمترین راهکارها برای برقراری ارتباط بین مشتریان و فروشگاه اینترنتی خشکبار شما، استفاده از امکانات نظردهی و امتیازدهی به محصولات که می تواند تاثیر زیادی در بهبود تجربه کاربری داشته باشد. از این طریق مشتریان می توانند بهتر و راحت تر محصولات شما و نظرات سایر مشتریان را بشناسند و برای خرید محصول مورد نظر خود تصمیم گیری کنند.

  • گالری تصاویر و ویدئو: استفاده از امکانات مختلفی مانند راه اندازی گالری تصاویر و نمایش ویدئوهای مختلف در فروشگاه اینترنتی شما می تواند تاثیر زیادی در جذب مشتری و ترغیب آنها به خرید محصولات داشته باشد.

  • کنترل و مدیریت موجودی محصولات: یکی دیگر از امکانات فروشگاه اینترنتی خشکبار این است که صاحبان این کسب و کار با استفاده از پلتفرم های خاصی به راحتی می توانند موجودی انبار خودشان را کنترل و مدیریت کنند و اطلاع دقیقی از وضعیت کسب و کار خودشان داشته باشند.

  • فروش عمده محصولات: اگر به دنبال شهرت جهانی و برندینگ شدن کسب و کارخود در دنیای تجارت آنلاین هستید، هیچ راهکارهای بهتر از طراحی سایت فروش خشکبار وجود ندارد. چون در این شرایط، می توانید مشتریان زیادی را از سراسر ایران جذب فروشگاه خود کنید. حتی با اعتماد سازی و بهبود کیفیت محصولات خود می توانید نمایندگی های مختلفی را برای فروشگاه اینترنتی خود دایر کنید.

ترفندهای فروش بیشتر در فروشگاه اینترنتی خشکبار

در کنار تمام امکاناتی که در سایت فروشگاهی خشکبار و آجیل وجود دارند، ترفندهای افزایش فروش در این سایت ها زیاد هستند که با استفاده از آنها خیلی راحت تر و سریع تر می توانید فروش شب یلدا و عید نوروز خود را افزایش دهید، برخی از مهمترین ایده های فروش بیشتر در فروشگاه اینترنتی خشکبار عبارتند از:

  • از راهکارهای جذاب و موثری برای نمایش محصولات خود در فروشگاه اینترنتی خشکبار استفاده کنید. از بسته بندی، برندسازی و برچسب گذاری جذاب استفاده کنید تا محصولات خود را از رقبا متمایز تر نشان دهید. همچنین می‌توانید برچسب‌هایی اضافه کنید که مزایای محصولات شما را برجسته می‌کنند، مانند ارگانیک، بدون گلوتن یا وگان.

  • محصولات خود را به صورت استراتژیک قیمت گذاری کنید تا برای بخش های مختلف مشتریان جذاب باشد. می‌توانید از تکنیک‌های قیمت‌گذاری روان‌شناختی، مانند پایان دادن به قیمت‌ها با 9 یا 5، یا ارائه تخفیف‌ها و بسته‌های آجیل ترکیبی و مخلوط استفاده کنید.

  • از پلتفرم و ابزارهای بازاریابی نوین در فروشگاه اینترنتی خشکبار خود برای ایجاد و اجرای کمپین ها، دستیابی به مشتریان و حفظ آنها و بررسی وضعیت کسب و کار خود استفاده کنید.

  • از سوشال مدیا و عکاسی ترکیبی برای نمایش بهتر و ملموس تر محصولات خود در فروشگاه اینترنتی خشکبار، غافل نشوید. استفاده از این ترفند می تواند تاثیر زیادی در افزایش فروش شما داشته باشد.

منبع از : ariyoweb.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.