سری ویوو X100 با لنز جدید Vario-APO-Sonnar برای عکاسی با زوم پریسکوپ معرفی می شود

 

ویوو در حال آماده شدن برای رونمایی از Vivo X100 و X100 Pro در ماه نوامبر در چین است. در حالی که هنوز منتظر انتشار تیزرهای رسمی هستیم، یکی از مدیران Vivo نگاهی اجمالی به سری Vivo X100 ارائه کرده است. در اینجا نگاهی به اولین جزئیات در مورد خط تولید X100 داریم.

سری Vivo X100 دارای لنز Vario-APO-Sonnar است

به گفته مدیر محصول ویوو چین، Han Boxiao، یک لنز جدید Zeiss APO قرار است برای اولین بار معرفی شود و نقطه عطف مهم دیگری در تاریخ گسترده این برند باشد. ناگفته نماند که او در مورد سری Vivo X100 صحبت می کند که انتظار می رود در هفته سوم نوامبر در چین عرضه شود.

بر اساس آنچه Boxiao فاش کرد، به نظر می رسد که کل سری Vivo X100 به لنز جدید Vario-APO-Sonnar مجهز خواهد شد که برای عکاسی تله فوتو پریسکوپی طراحی شده است. این با الگوریتم تصویربرداری پیشرفته سال سوم این شرکت همراه خواهد بود.

برای کسانی که نمی دانند، لنز APO (آپوکروماتیک) دارای گواهی زایس نوعی عدسی است که برای اصلاح انحراف رنگی طراحی شده است. انحراف رنگی زمانی اتفاق می‌افتد که رنگ‌های مختلف نور در یک صفحه کانونی همگرا نمی‌شوند و منجر به حاشیه‌های رنگ یا تار شدن تصاویر می‌شوند.

لنزهای APO طوری مهندسی شده‌اند که تمام رنگ‌های نور را به یک نقطه فوکوس می‌رسانند و از بازتولید رنگ‌های واضح و دقیق در عکس‌ها اطمینان می‌دهند. این فناوری به ویژه در لنزهایی که برای عکاسی با کیفیت بالا و حرفه ای استفاده می شوند، که دقت رنگ و وضوح تصویر از اهمیت بالایی برخوردار است، بسیار ارزشمند است.

گزارش ها نشان می دهد که سری ویوو X100 دارای صفحه نمایش 1.5K BOE OLED با لبه های خمیده، چیپست آینده Dimensity 9300، حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5T و شارژ 120 وات خواهد بود. X100 Pro+ که دارای اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود، در سه ماهه اول سال 2024 عرضه خواهد شد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.