فروش اولیه اوپو فایند N3 حدود 2.2 برابر بیشتر از فایندN2 است!

اوپو گوشی هوشمند تاشو Oppo Find N3 را در 19 اکتبر معرفی کرد و آن را در برخی بازارها از جمله چین عرضه کرد. در مناطق دیگر، مانند ایالات متحده و هند، همین دستگاه با نام وان پلاس Open به فروش می رسد. امروزه این برند ارقام فروش تایید شده ای را برای بازار چین ارائه کرده است که قابل توجه بودن آنها ثابت شده است.

نتیجه فروش اولیه اوپو فایند N3

طبق گفته اوپو، Find N3 شاهد افزایش 2.2 برابری در حجم فروش نسبت به نسل قبلی خود، Find N2 بوده است. علاوه بر این، حجم فروش اول به 2.7 برابر محصول نسل قبلی افزایش یافت.

Find N2 به لطف اندازه جمع و جور و طراحی سبک وزن، به طور قابل توجهی به محبوبیت صفحه نمایش های تاشو کمک کرد. Find N3 با تکیه بر موفقیت نسل قبلی خود به رشد فروش قابل توجهی دست یافته است.

Find N3 خود را به عنوان یک دستگاه پرچمدار معرفی می کند که با ساختار شیک و سبک آن مشخص می شود و مجهز به یک تراشه امنیتی اختصاصی است که برای کاربران تجاری طراحی شده است. دستگاه مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 دارای صفحه نمایش داخلی OLED تاشو 7.82 اینچی با وضوح 2K است که با صفحه نمایش 6.31 اینچی FHD+ OLED تکمیل می شود. در حالت باز، ابعاد آن 153.4 x 73.3 x 11.7 میلی متر است و وزن آن 239 گرم است.

N3 دارای اندروید 13 مبتنی بر ColorOS 13.2 و باتری 4805 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی، داخلی 20 مگاپیکسلی و دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی (اصلی، با OIS) + 48 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 64 مگاپیکسلی (پریسکوپ) در پشت است.

داده های شرکت بین المللی داده (IDC) برای نظرسنجی سه ماهه سوم 2023 نشان می دهد که Oppo با سهم بازار 17.9 درصد جایگاه دوم را در بازار تلفن های تاشو در چین به دست آورده است. در داخل کشور، OPPO با 31.4 درصد سهم بازار در کنار هواوی پیشتاز رده گوشی‌های تاشو عمودی است و حضور قابل توجهی در بخش پرچمداران تاشو رده بالا دارد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.