رندرها و مشخصات اوپو فایند N3 فاش شد

Oppo Find N3 جدیدترین گوشی هوشمند تاشو این شرکت است که پس از Find N3 Flip دنبال می شود. در حالی که رونمایی نزدیک است، یک نشت جدید طراحی این دستگاه را از طریق رندرهای رسمی مطبوعاتی فاش کرده است. پس بیایید نگاهی بیندازیم.

رندر های اوپو فایند ان 3

رندر های اوپو فایند ان 3 - چیکاو

غول فناوری چینی در حال آماده شدن برای عرضه Find N3 در 19 اکتبر 2023 است. در همان تاریخ، OnePlus Open نیز رونمایی خواهد شد که اساساً یک مدل جدید Find N3 است. آخرین اطلاعات درز از اطلاعات اطلاعاتی معروف ایوان بلاس است که رندرهای مطبوعاتی را در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشته است. با نگاهی به تصاویر، می‌توانیم گوشی هوشمند تاشوی آینده را در رنگ‌های طلایی و مشکی ببینیم.

اگرچه انتظار می رود این دستگاه در انواع مشکی، قرمز و سبز نیز وارد بازار شود. یکی از تصاویر فاش شده نشان می دهد که Find N3 دارای ضخامت نازک 5.8 میلی متر و وزن حدود 245 گرم است. در قسمت پشتی یک ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ وجود دارد، در حالی که قسمت جلویی دارای یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی است. در زیر کاپوت، یک بسته باتری بزرگ 4805 میلی آمپر ساعتی قرار دارد که از شارژ سریع SuperVOOC 67 واتی پشتیبانی می کند.

اوپو ادعا می کند که دستگاه می تواند تنها در 42 دقیقه از 1 درصد به 100 درصد برسد. برای ذخیره سازی، حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می دهد که با 16 گیگابایت رم جفت می شود. اخیراً نمونه هایی از دوربین Find N3 را نیز پوشش داده ایم. Find N3 به تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC مجهز شده است. بنابراین برای اطلاعات بیشتر همراه باشید، زیرا فردا رویداد راه اندازی را پوشش خواهیم داد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.