وان پلاس 12 دارای اسنپدراگون 8 نسل 3 است

کوالکام به طور رسمی آخرین نسل از پردازنده‌های پرچمدار موبایل خود را با نام Snapdragon 8 Gen 3 معرفی کرد. بلافاصله پس از رونمایی، برندهای مختلف گوشی‌های هوشمند اعلام کردند که گوشی‌های پریمیوم آن‌ها از این چیپ‌ست درجه یک برخوردار خواهند بود. یکی از این برندها شامل OnePlus است که تایید شده است که OnePlus 12 دارای پلتفرم Snapdragon 8 Gen 3 است.

وان پلاس 12 به Snapdragon 8 Gen 3 مجهز شد

وان پلاس 12 به Snapdragon 8 Gen 3 مجهز شد - چیکاو

در یک پوستر تصویری تیزر، سازنده چینی گوشی های هوشمند تراشه جدید کوالکام را که بر روی گوشی پرچمدار آینده خود مجهز خواهد شد، به نمایش گذاشت. برای کسانی که نمی دانند، Snapdragon 8 Gen 3 SoC بر روی یک گره فرآیند 4 نانومتری ساخته شده است و دارای بهبودهایی در بهره وری انرژی و عملکرد است. این غول سازنده تراشه ادعا می‌کند که با افزایش 30 درصدی قدرت پردازش و 25 درصد بهبود در مصرف انرژی وارد بازار می‌شود.

علاوه بر این، NPU (واحد پردازش عصبی) نیز شاهد افزایش 98 درصدی عملکرد بوده است. GPU جدید 25 درصد سریعتر است و از فناوری Ray Tracing پشتیبانی می کند که 40 درصد بهتر از نسل قبلی خود است. به عبارت دیگر، OnePlus 12 با پیشرفت‌هایی در کل عرضه خواهد شد. این مدل همچنین یکی از اولین گوشی های هوشمندی است که از پلتفرم اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره می برد.

وان پلاس همچنین تیزرهای دیگری از OnePlus 12 را به اشتراک گذاشت که نمایشگر آن را به نمایش گذاشت. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش شرقی خواهد بود که توسط DisplayMate نیز به عنوان یکی از بهترین صفحه نمایش های 2K شناخته شده است. به لطف پشتیبانی از HDR، فناوری LTPO و دقت رنگ بهبود یافته، امتیاز A+ را دریافت کرده است. این پنل یک صفحه نمایش 6.82 اینچی OLED است که تا 120 هرتز نرخ تازه سازی و 2600 نیت حداکثر روشنایی را ارائه می دهد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.