علت پست نشدن فیلم در اینستاگرام چیست؟

آپلود ویدیو در اینستاگرام یک راه سریع برای جلب مشارکت در رسانه های اجتماعی است. گاهی اوقات، هنگام تلاش برای آپلود یک ویدیو، ممکن است با چالش هایی روبرو شوید. خب، این یک اتفاق غیرعادی نیست. این مشکلی است که می توان آن را حل کرد، اما چه مشکلی ممکن است رخ داده باشد و چگونه می توان آن را اصلاح کرد؟

چرا اینستاگرام ویدیوهای شما را پست نمی کند

علت شماره 1: اتصال ضعیف به اینترنت

از بین همه دلایل آپلود ناموفق ویدیو در اینستاگرام، اتصال ضعیف به اینترنت شایع است. داشتن یک اتصال ضعیف به اینترنت برای بسیاری از افراد عجیب نیست و گاهی اوقات درک آن هنگام آپلود ویدیو زمان می برد.

دلیل شماره 2: ویدیوی شما از استانداردهای اینستاگرام پیروی نمی کند

وقتی صحبت از ویدیوهایی می شود که می توانید در اینستاگرام پست کنید، طیف محدودی از مشخصات فنی، فرمت ها و اندازه ها برای استفاده وجود دارد. این برنامه طوری برنامه ریزی شده است که آنچه را که اکثر گوشی ها معمولاً ضبط می کنند، بپذیرد. متأسفانه برخی از گوشی ها متفاوت هستند و در اندازه هایی متفاوت از مشخصات اینستاگرام فیلم می گیرند.

هنگام ایجاد یک ویدیو یا ویرایش آن، باید بدانید که رعایت مشخصات مورد نیاز مهم است و به این ترتیب، اگر خارج از مشخصات بود، آن را تنظیم کنید.

علت شماره 3: احتمالاً حساب شما مسدود شده است

هنگامی که چندین ویدیو را بارها و بارها آپلود می کنید، اینستاگرام حساب شما را به طور موقت برای چند دقیقه مسدود می کند. ناتوانی در آپلود ویدیو در صفحه اینستاگرام می تواند به معنای یکی از این موارد باشد. حساب شما یا به طور موقت غیرفعال شده، مسدود شده است، یا از ارسال فعالیت ها منع شده است.

علت شماره 4: تجاوز از مدت زمان مشخص شده

اینستاگرام محدودیت هایی برای ویدیوها تعیین کرده است. برای استوری ها، ریلز ها و…محدودیت‌های ویدیویی تنظیم شده است. بنابراین، دفعه بعد که در آپلود ویدیو خود با مشکل مواجه شدید، باید بررسی کنید که آیا از حد مجاز فراتر رفته اید یا خیر.

علت شماره 5: تشخیص یک برنامه شخص ثالث

استفاده از برنامه شخص ثالث برخلاف قوانین اینستاگرام است. مشکل شما ممکن است به دلیل شناسایی برنامه شخص ثالث توسط اینستاگرام باشد.

علت شماره 6: استفاده بیش از حد از هشتگ

هشتگ ها جالب هستند و به دسته بندی پست های شما و افزایش تعاملات شما کمک می کنند. همه ما می دانیم که اما بیش از 30 هشتگ فقط در یک پست؟ حالا، این مقدار خیلی زیاد است.

چگونه ویدیوی خود را آپلود کنیم؟

چالش آپلود ویدیو در اینستاگرام یکی از آن مشکلات با راه حل های آسان است. اگر هیچ یک از دلایل ذکر شده مشکل شما را توصیف نکرد، یکی از این راه حل های زیر به شما کمک می کند.

روش شماره 1: برنامه را دوباره راه اندازی کنید

فقط برنامه را ببندید و دوباره باز کنید. پس از آن، سعی کنید ویدیو خود را آپلود کنید.

روش شماره 2: کش برنامه را پاک کنید

اینستاگرام از حافظه کش زیادی استفاده می کند. پاک کردن کش به شما کمک می کند تا مقداری فضا آزاد کنید و این به عملکرد درست اینستاگرام شما کمک می کند.

برای پاک کردن کش برنامه در دستگاه اندرویدی

  • به تنظیمات گوشی خود بروید.
  • روی ذخیره سازی ضربه بزنید.
  • در صورت نیاز روی (سایر) برنامه ها ضربه بزنید.
  • روی Instagram ضربه بزنید.
  • در نهایت روی گزینه clear cache ضربه بزنید.

در آیفون:

  • به تنظیمات آیفون بروید.
  • General را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید.
  • iPhone Storage را انتخاب کنید.
  • آیکون اینستاگرام را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید.
  • روی Offload App ضربه بزنید.

روش شماره 3: برنامه خود را به روز کنید

مطمئن شوید که از آخرین نسخه اینستاگرام استفاده می کنید. اکثر اکانت های اینستاگرام به طور خودکار به روز می شوند، اما گاهی اوقات خطاهایی رخ می دهد. برای اینکه بدانید برنامه شما به روز شده است یا خیر، موارد زیر را انجام دهید:

  • مرحله 1: فروشگاه Google Play یا Apple Store خود را بررسی کنید.
  • مرحله 2: اینستاگرام را با استفاده از نوار جستجو جستجو کنید.
  • مرحله سوم: وقتی برنامه بالا آمد، روی آن ضربه بزنید. اگر هنوز به‌روزرسانی نشده است، به‌روزرسانی کنید.

روش شماره 4: اندازه ویدیو را تغییر دهید

به محض اینکه از محدودیت مشخصات ویدیو فراتر رفتید، اینستاگرام آپلود را متوقف خواهد کرد. تنها راه حل این است که طول ویدیو را به مقدار مورد نیاز کوتاه کنید.

روش شماره 5: برنامه شخص ثالث را حذف نصب کنید

حذف دائمی برنامه های شخص ثالث ممکن است به رفع مشکل کمک کند.

روش شماره 6: فضای ذخیره سازی دستگاه خود را آزاد کنید

آپلود یک ویدیو در اینستاگرام با فضای ذخیره کامل دستگاه به اندازه آوردن آب در یک سبد است. برای آزاد کردن فضا، فایل‌ها و برنامه‌هایی را که دیگر در تلفنتان به آن نیاز ندارید حذف کنید.

روش شماره 7: اتصال اینترنت خود را اصلاح کنید

در بیشتر موارد، اتصال ضعیف اینترنت باعث می شود ویدیوی شما آپلود نشود. این به این دلیل است که برنامه اینستاگرام مستقیماً کاربران را با ویدیوها و تصاویر با کیفیت درگیر می کند. به‌طور پیش‌فرض، برای عملکرد صحیح به یک اتصال اینترنتی خوب نیاز دارد. بنابراین، استفاده از اینترنت پایدار و قوی ضروری است.

روش 8: گوشی خود را راه اندازی مجدد کنید

در صورت شکست هر یک از این روش ها، راه اندازی مجدد تلفن ساده ممکن است در واقع راه حل باشد.

جمع بندی

آیا برای ارسال ویدیو در فید یا استوری اینستاگرام خود مشکل دارید؟ این مقاله برخی از علل احتمالی و چندین راه حل ممکن را فهرست کرده است. باید یکی از این راه حل ها را امتحان کنید و ببینید چطور پیش می رود.
امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.