کاربران Galaxy S20 FE اکنون می توانند به روز رسانی امنیتی اکتبر 2023 را دانلود کنند

سامسونگ در این هفته امواج رادیویی را با به‌روزرسانی امنیتی اکتبر 2023 برای دستگاه‌های گلکسی متعددی پر کرده است، و این به‌روزرسانی اکنون به نسخه اصلی گلکسی اس Fan، یعنی Galaxy S20 FE رسیده است.

نسخه LTE گلکسی اس 20 FE که از چیپست اگزینوس 990 پشتیبانی می‌کند، در نزدیک به دوازده کشور از جمله آرژانتین، برزیل، بولیوی، اروگوئه، مکزیک و سوئیس به‌روزرسانی می‌شود. این به‌روزرسانی با نسخه سیستم‌افزاری ارائه می‌شود که به HWI7 ختم می‌شود و فقط رفع‌های امنیتی جدیدی را به همراه دارد.

وصله امنیتی اکتبر 2023 برای دستگاه های سامسونگ دو آسیب پذیری حیاتی کشف شده در سیستم عامل اصلی اندروید و 12 آسیب پذیری را که فقط در تلفن های هوشمند و تبلت های گلکسی نگران کننده هستند، برطرف می کند.

برخی از این آسیب‌پذیری‌ها خطر دسترسی مهاجمان به بخش‌های مختلف نرم‌افزار را بدون رضایت کاربر و انجام کارهایی مانند اجرای کدهای مضر، فعال و غیرفعال کردن شبکه‌های Wi-Fi، نصب نسخه‌ای متفاوت از یک برنامه، و چند مورد دیگر را به همراه دارند. چند آسیب‌پذیری نیز برای جلوگیری از سوء استفاده از آنها قبل از رسیدن وصله اکتبر به همه دستگاه‌های واجد شرایط، فاش نشده است.

دارندگان گلکسی S20 FE می‌توانند مستقیماً از منوی تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار تلفن را دانلود کنند. از 12 اکتبر، تنها نسخه LTE گلکسی اس 20 FE پچ امنیتی اکتبر را دریافت می کند، اما می توانید انتظار داشته باشید که مدل 5G مجهز به اسنپدراگون به زودی به نسخه LTE ملحق شود. فقط منتظر اندروید 14 و One UI 6.0 برای هر یک از این دو نسخه نباشید، زیرا گلکسی اس 20 FE، مانند گلکسی اس 20، اس 20 پلاس و اس 20 اولترا، با سیستم عامل اندروید 10 راه اندازی شد و تنها برای سه ارتقای سیستم عامل اصلی واجد شرایط بود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.