آیا گوگل تایید می کند که گوشی ارزان‌تر از سری Pixel a در راه است؟

گوگل با سری Google Pixel 8 که ماه گذشته در ماه سپتامبر منتشر شد و به زودی راه خود را به بازار هند باز خواهد کرد، سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. گوگل با سری پیکسل 8 انواع مختلفی برای ارائه دارد. اما آیا گوگل برنامه دیگری دارد؟ بیایید دریابیم.

نکات برجسته

  • ممکن است گوگل روی پیکسل 8a کار کند.
  • ناندا راماچاندران، معاون کسب و کار موبایل در گوگل، در مورد گوشی هوشمند مقرون به صرفه پیکسل صحبت کرد.
  • گوگل در مورد هوش مصنوعی، دوربین و چارچوب امنیتی فشرده در دستگاه های پیکسل خود بسیار عجیب است.

تا جایی که به سری پیکسل 8 مربوط می شود، همانطور که قبلاً اشاره کردم، گوگل دو گوشی هوشمند در این سری را معرفی کرد: Google Pixel 8 و Google Pixel 8 Pro. اگر نگاهی به روند گوگل بیندازیم، پس از چند ماه می‌توان گزینه دیگری در اوایل تا اواسط همین سری معرفی کرد. این قرار است Google Pixel 8a باشد، درست مانند Google Pixel 7a را پس از چند ماه از عرضه سری Pixel 7 منتشر کرد.

اگر شایعات و افشاگری های منتشر شده در اینترنت را باور کنیم، گوگل واقعاً می تواند روی پیکسل 8a کار کند. بنابراین، گوگل پیکسل قیمت های مختلفی را پوشش می دهد. اما آیا قرار است وارد بخش گوشی های هوشمند مقرون به صرفه شود؟ خوب، ما اینطور فکر نمی کنیم.

آیا گوگل یک گوشی هوشمند جدید و مقرون به صرفه معرفی خواهد کرد؟ - چیکاو

آیا گوگل یک گوشی هوشمند جدید و مقرون به صرفه معرفی خواهد کرد؟

اخیراً، ناندا راماچاندران، معاون کسب‌وکار موبایل در گوگل، به روزنامه استاندارد گفت که گوگل وارد بخش گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه نخواهد شد و دستگاه پیکسل ارزان‌تری تولید نخواهد کرد. او اشاره کرد که اگر گوگل بخواهد گوشی هوشمند پیکسل را در محدوده قیمتی 200 یورو یا 200 دلار بیاورد، چگونه باید سازش های زیادی را روی دستگاه ها انجام دهد. او اضافه کرد که گوگل در مورد هوش مصنوعی، دوربین و چارچوب امنیتی فشرده در دستگاه های پیکسل خود بسیار عجیب است که برای کاهش قیمت ها باید به خطر بیفتد.

با انتشار اخبار مستقیم از دفتر گوگل، تایید شده است که گوگل در حال حاضر برنامه ای برای عرضه یک گوشی هوشمند ارزان قیمت به بازار ندارد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.