علت محدودیت فالو و رفع بلاک اینستاگرام

آیا برای دنبال کردن افراد در اینستاگرام و درخواست کمک مشکل دارید؟ شما جای درست آمده اید. در یک لحظه متوجه خواهید شد که چرا نمی توانید افراد را در اینستاگرام دنبال کنید، مشکل را حل کنید و برای جلوگیری از تکرار آن در آینده چه کاری باید انجام دهید.

با توجه به محبوبیت اینستاگرام، تبلیغات از حساب های تجاری افزایش یافت و در مدت زمان کوتاهی مخاطبان زیادی را هدف گرفت. این به‌روزرسانی‌های جدید برای جلوگیری از ارسال هرزنامه منتشر شد و اقدامات Whatsfic در برنامه مسدود شد. ممکن است به همین دلیل باشد که از دنبال کردن حساب‌های دیگر مسدود شده‌اید.

نشانه ها و علت محدودیت فالو در اینستاگرام

یکی از راه‌های تأیید اینکه اینستاگرام به شما اجازه نمی‌دهد کسی را فالو کنید، فالو کردن تعداد زیادی از افراد است. اگر نماد فالو پس از تغییر رنگ سفید برای چند ثانیه به رنگ آبی بازگردد، اینستاگرام شما را از دنبال کردن آنها مسدود کرده است. اما اگر این محدودیت فقط به یک پسر محدود شود، به این معنی است که آن شخص شما را بلاک کرده است.

با زدن دکمه دنبال کردن در حساب شخصی، ممکن است “شما موقتا مسدود شده اید” دریافت کنید. به نظر می رسد با سرعت زیاد از این ویژگی سوء استفاده کرده اید. شما از استفاده از آن مسدود شده اید. ما محتوا و اقدامات خاصی را برای محافظت از جامعه خود محدود می کنیم. اگر فکر می‌کنید اشتباه کردیم به ما بگویید.» این می تواند روزها طول بکشد، و تلاش های مداوم برای دنبال کردن چیزی را تغییر نمی دهد.

از زمان به‌روزرسانی‌ها، اینستاگرام به دنبال فعالیت‌هایی بوده است که غیرواقعی به نظر می‌رسند. هر حسابی که در فعالیت‌های جعلی مانند ارسال هرزنامه و اتوماسیون باشد، بلافاصله علامت‌گذاری می‌شود و از انجام اقدامات خاص منع می‌شود.

چرا نمی توانم در اینستاگرام فالو کنم؟

مسدود شدن از برخی فعالیت‌ها می‌تواند ناراحت‌کننده باشد، به‌ویژه عدم توانایی در دنبال کردن افراد. این کل تجربه اینستاگرام را ضعیف می کند. در زیر برخی از دلایل احتمالی ممنوعیت شما ذکر شده است.

دلیل شماره 1: شما تعداد زیادی حساب را در مدت زمان کوتاهی دنبال کردید

فالو کردن بسیاری از اکانت ها در مدت زمان کوتاه اولین دلیلی است که بیشتر افراد از دنبال کردن افراد در اینستاگرام بلاک می شوند. همچنین این احتمال وجود دارد که تعداد زیادی از افراد را در یک بازه زمانی کوتاه آنفالو کرده باشید. اگر استراحت می کردید به شما کمک می کرد. در غیر این صورت، اینستاگرام فکر می کند شما یک ربات هستید.

علاوه بر این، به‌عنوان یک حساب کاربری تازه افتتاح شده که تنها چند ساعت از عمر آن می‌گذرد، نمی‌توانید بیش از چند نفر را همزمان دنبال کنید. اینستاگرام اجازه نمی دهد.

دلیل شماره 2: شما از ربات ها یا نرم افزار اتوماسیون استفاده کرده اید

استفاده از ربات‌ها و سرویس‌ها برای خودکارسازی فعالیت‌های شما، مانند لایک کردن و کامنت گذاشتن روی پست‌های افراد، فالو کردن و لغو فالو کردن افراد، برخلاف قوانین اینستاگرام است. اگر از هر یک از این موارد استفاده کردید، احتمال اینکه به دلیل رعایت نکردن این قانون از دنبال کردن افراد دیگر منع شده باشید، زیاد است.

دلیل شماره 3: شما به حد فالو اینستاگرام رسیده اید

اینستاگرام محدودیت فالو 7500 دارد و پس از رسیدن به این تعداد، مجاز به فالو کردن افراد بیشتری در آن حساب نخواهید بود. اگر به حد مجاز رسیده‌اید و نیاز دارید افراد بیشتری را دنبال کنید، باید بروید و برخی را لغو فالو کنید تا برای افراد جدیدی که می‌خواهید دنبال کنید، جا بدهید.

دلیل شماره 4: لایک و نظر دادن بیش از حد

هنگام لایک و کامنت گذاشتن روی پست ها، باید این کار را در حد اعتدال انجام دهید. در غیر این صورت، ممکن است از دنبال کردن افراد منع شده باشید. لایک‌ها و کامنت‌های بیش از حد روی پست‌ها باعث می‌شود اینستاگرام به شما مشکوک شود که یک ربات هستید و آن‌ها دست به کار می‌شوند— شما را از دنبال کردن افراد برای چند ساعت مسدود می‌کنند.

دلیل شماره 5: حساب شما در چندین دستگاه و مکان استفاده می شود

ورود به اینستاگرام با استفاده از دستگاه های مختلف مانند تلفن همراه و رایانه شخصی ممکن است مورد انتظار باشد. با این حال، اینستاگرام واقعاً طرفدار این ایده نیست. اگر تشخیص دهند که حساب اینستاگرام شما در چندین دستگاه باز شده است، ممکن است حساب شما را ممنوع کند.

دلیل شماره 6: شما یک اشکال در تلفن خود دارید

احتمال دیگر این است که گوشی شما باگ شده است. استفاده منظم از اینستاگرام منجر به ذخیره سازی بالای داده های کش شده و منجر به مشکلات عملکرد اینستاگرام می شود. چنین مشکلاتی زمانی اتفاق می‌افتد که فضای ذخیره‌سازی گوشی شما کم است و به حد مجاز نزدیک می‌شود. باید سعی کنید داده های برنامه را پاک کنید و ببینید آیا مشکل را برطرف می کند یا خیر.

چگونه ممنوعیت دنبال کردن افراد را لغو کنیم؟

برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد و ممنوعیت فالو اینستاگرام نیز از قلم نیفتاده است. شما باید یکی از این اقدامات را انجام دهید تا به شما در رفع ممنوعیت افراد زیر کمک کند:

راه حل شماره 1: استفاده از یک اتصال اینترنتی متفاوت را امتحان کنید

با استفاده از یک اتصال اینترنتی دیگر وارد اینستاگرام شوید. میدونی چرا؟ به این دلیل است که گاهی اوقات بلوک آدرس IP اتصال اینترنت شما را هدف قرار می دهد. فرض کنید قبلاً با استفاده از WiFi وارد اینستاگرام شده اید. سعی کنید با داده های تلفن همراه خود وارد شوید تا ببینید آیا ممنوعیت برداشته می شود و اجازه دارید افراد را دنبال کنید.

راه حل شماره 2: با دستگاه دیگری وارد اینستاگرام شوید

از حساب خود خارج شوید و با استفاده از دستگاه دیگری، مثلاً رایانه شخصی، دوباره وارد شوید. اگر اکانت شما برای فعالیت های غیر معتبر برچسب گذاری نشده است، استفاده از دستگاه دیگری برای ورود به اینستاگرام ممکن است آزادی مورد نظرتان را به شما بدهد.

راه حل شماره 3: مشکل را به پشتیبانی اینستاگرام گزارش دهید

هنگامی که با مشکل عدم امکان فالو کردن افراد مواجه شدید، می توانید با استفاده از تنظیمات برنامه به پشتیبانی اینستاگرام گزارش دهید. این مراحل را دنبال کنید:

  • روی نماد نمایه در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.
  • سپس روی نماد منوی سه نوار در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
  • وارد بخش  “تنظیمات” شوید.
  • روی “Help” ضربه بزنید.
  • بعد روی «گزارش مشکل» ضربه بزنید.
  • دلیل را انتخاب کنید.
  • دستورالعمل هایی را که برای گزارش مشکل ارائه می شود دنبال کنید.

جمع بندی

ما دلایل احتمالی عدم امکان فالو کردن افراد در اینستاگرام را فهرست کرده و در این مقاله راه حل هایی برای مشکل شما ارائه کرده ایم. اکنون دیگر چیزی برای نگرانی ندارید و می دانید که چگونه از عود مشکل جلوگیری کنید. اما اگر دوباره با همان مشکل مواجه شدید، می دانید چه کاری باید انجام دهید.

سوالات متداول

بیشترین تعداد افرادی که می توانم هر روز در اینستاگرام دنبال کنم چقدر است؟

هیچ شمارش استانداردی برای تعداد افرادی که می توانید در روز دنبال کنید وجود ندارد. با این حال، به گفته متخصصان، توصیه می شود بیش از 200-500 نفر در روز را در برنامه دنبال نکنید. برای یک حساب کاربری فقط چند روزه، باید سعی کنید از 50 نفر در روز تجاوز نکنید.

چقدر طول می کشد تا اینستاگرام ممنوعیت «اقدام مسدود شده» را لغو کند؟

مدت زمان ممنوعیت به شدت تخلف شما بستگی دارد. حدود 20 دقیقه تا چند روز طول می کشد تا تمدید شود. موارد شدید ممکن است یک ماه طول بکشد. نقض شدید ممکن است منجر به ممنوعیت دائمی شود.

امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.