گلکسی M33 5G آخرین بروزرسانی امنیتی جدید را به‌دست می‌آورد!

سامسونگ پس از سه ماه بروزرسانی نرم‌افزار جدیدی را برای گلکسی M33 5G منتشر کرده است. این تلفن هوشمند متوسط‌رده که در سال گذشته معرفی شده بود، در حال حاضر در بازار آمریکای لاتین بروزرسانی امنیتی ژوئن 2023 را دریافت می‌کند. ما انتظار داریم کشورهای دیگر در طی هفته‌های آینده این بروزرسانی را دریافت کنند. همراه چیکاو باشید.

آخرین بروزرسانی نرم‌افزاری برای گلکسی M33 5G با شماره فریمور M336BXXU5CWF2 ارائه شده است. این بروزرسانی در حال حاضر در پاناما در دسترس است و دیگر کشورهای آمریکای لاتین نیز به زودی می‌توانند این بروزرسانی را دریافت کنند. این بروزرسانی جدید شامل پچ امنیتی ژوئن 2023 است که بیش از 50 آسیب امنیتی موجود در گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی را برطرف می‌کند. هیچ ویژگی جدید یا بهبود عملکردی به همراه ندارد.

چگونه بروزرسانی ژوئن 2023 برای گلکسی M33 5G را نصب کنیم؟

اگر شما یک گلکسی M33 5G دارید و در پاناما زندگی می‌کنید، می‌توانید اکنون با رفتن به تنظیمات » بروزرسانی نرم‌افزار و لمس کردن گزینه دانلود و نصب، برای بررسی بروزرسانی جدید اقدام کنید. همچنین می‌توانید فایل جدید فریمور را از پایگاه داده فریمور ما دانلود کرده و به صورت دستی فلش کنید. با این حال، برای انجام فرآیند فلش دستی فریمور، به یک کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز و ابزار Odin شرکت سامسونگ نیاز خواهید داشت.

سامسونگ گوشی Galaxy M33 5G را در سال گذشته با سیستم عامل اندروید 12 روانه بازار کرد. این گوشی میان‌رده در سال گذشته به روزرسانی اندروید 13 و چند ماه پیش به روزرسانی One UI 5.1 را دریافت کرد. انتظار می‌رود که در انتهای امسال به روزرسانی One UI 6.0 بر پایه اندروید 14 را دریافت کند.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.