گلکسی Z فلیپ 5 تا 50٪ مقاومت بیشتری نسبت به گلکسی Z فلیپ 4 دارد!

 

در انتظار هستیم که سامسونگ مدل‌های Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 را در ماه آینده رونمایی کند. پیش از اعلام رسمی، چندین جنبه از تلفن‌های قاب‌پذیر آینده، از جمله طرح‌ها و مشخصات آن‌ها، فاش شده است. حالا، گزارشی جدید ادعا می‌کند مشخصات Galaxy Z Flip 5 را آشکار می‌کند و مدعی است که این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود مقاوم‌تر است. همراه چیکاو باشید.

گلکسی Z فلیپ 5 ممکن است 50٪ مقاومت بیشتری نسبت به گلکسی Z فلیپ 4 داشته باشد!

به گفته احمد قویدر، گلکسی Z فلیپ 5 نسبت به گلکسی Z فلیپ 4، 50٪ مقاومت بیشتری دارد. تلفن قابل‌تاشوی آینده از نظر اطلاعات در دسترس، دارای حالت انعطاف‌پذیری بهبود یافته 30٪ و طراحی بهبود یافته 45٪ است، اما آقای قویدر به جزئیات بیشتری نمی‌پردازد. گفته شده که این گوشی دارای صفحه نمایش کاور 3.4 اینچی با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز و صفحه نمایش اصلی Dynamic AMOLED 2x 6.7 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است. گلکسی Z فلیپ 5 طبق گفته، دارای محافظت Gorilla Glass Victus 2 است.

وی همچنین ادعا می‌کند که گلکسی Z فلیپ 5 دارای سامانش 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل با حفاظت Gorilla Glass DX برای حسگرهای دوربین است. این گوشی دارای دوربین سلفی 10 مگاپیکسل، پردازنده Snapdragon 8 نسل دوم، باتری 3,700 میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع با سیم 25 واتی و رتبه IPX8 برای مقاومت در برابر آب است. گفته شده که مفصل گلکسی Z فلیپ 5 می‌تواند مقاومتی برابر با 200,000 بار تاشو و بازشو را تحمل کند، مشابه نسل قبلی آن.

براساس گزارشات، در زمینه نرم‌افزار، سامسونگ قرار است تنظیمات دوربین بیشتری را بر روی نمایشگر جلد ارائه دهد. همچنین، قرار است برای نمایشگر جلد رمز عبور ارائه شود. به منظور صرفه‌جویی در باتری، گفته می‌شود که صفحه داخلی تلفن هنگامی که تلفن با زاویه‌ای ۲۰ درجه تاشده می‌شود، خاموش خواهد شد. گفته شده است که گلکسی Z فلیپ 5 وقتی به طور کامل تاشده می‌شود، فقط ۱۵.۱ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت.

گلکسی Z فلیپ 5 که هنوز معرفی نشده است، این بار به خاطر یک عکس واقعی که به نظر می‌رسد تلفن تاشوی پرشرتل را در محیط واقعی ثبت کرده است، به خبرها بازگشته است. آیا این واقعاً گلکسی Z فلیپ 5 واقعی است؟

گلکسی Z فلیپ 5 ادعا شده که در این عکس ثبت شده است، در کنار یک کلید بی‌ام‌و قرار دارد که این موضوع هیچ تأثیری بر قابلیت اعتبار آن ندارد، اما به هر حال به نظر می‌رسد که با توجه به روابط اخیر سامسونگ با سازنده خودروی بایری نیز منطبق است.

درباره جزئیاتی که توسط عکس افشا شده، به نظر می‌رسد گلکسی Z فلیپ 5 دارای حسگر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه جانبی، مفصل صاف و صفحه نمایش پوششی به شکل فولدری است که همه ما در رندرها دیده‌ایم. صفحه نمایش پوششی یک ساعت مداوم با نمایش همیشگی دایره‌ای نشان می‌دهد.

کی و کجا؟

هیچ اطلاعاتی در مورد زمان و مکان گرفتن این عکس از گلکسی Z فلیپ 5 اعلام نشده است، اما آنچه که می‌دانیم این است که سامسونگ قرار است دستگاه را به صورت رسمی در کجا و در چه زمانی معرفی کند.

برخلاف سال‌های گذشته، سامسونگ رویداد Unpacked بعدی خود را در کره جنوبی برگزار خواهد کرد. گزارش‌ها نشان می‌دهند که این شرکت در تاریخ ۲۷ ژوئیه تلفن را در COEX در منطقه لوکس گانگنام معرفی خواهد کرد. در واقع، سامسونگ برنامه زمانبندی خود را تغییر داده و رویداد Unpacked بعدی را در مقابل معمول قرار می‌دهد.

گلکسی Z فلیپ 5 تنها در صحنه حاضر نخواهد بود. این تلفن همراه با گلکسی Z فولد 5، سری تبلت Galaxy Tab S9 و دستبند Galaxy Watch 6 همراه خواهد بود. سامسونگ ممکن است یا نمی‌تواند نیز نخستین هدست مجازی-واقعیت مختلط خود را معرفی کند تا با شرکت اپل رقابت کند.

اما به مورد گلکسی Z فلیپ 5 برگردیم، مدل نسل بعدی نماینده‌ای اساسی در طراحی سری تلفن‌های قابل تاشوی سامسونگ خواهد بود. به نظر می‌رسد که شرکت تغییرات اساسی در طراحی و مقاومت دستگاه اعمال کرده است تا ارائه یک تجربه بهتر به کاربران خود برای استفاده روزمره و طولانی مدت از تلفن‌های تاشو داشته باشد.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.