پتنت های سامسونگ از گوشی های هوشمند دارای صفحه نمایش کشویی و تاشو خبر می دهند

گوشی‌های هوشمند تاشو که تصور نمی‌شد به این زودی روانه بازار شوند، اکنون جای خود را در بازار گوشی‌های هوشمند باز کرده‌اند و حتی علی رغم برچسب قیمتی بالایی که دارند، با استقبال بی نظیر کاربران مواجه شده‌اند. به همین دلیل شرکت‌های تولید کننده گوشی هوشمند در رقابتی تنگاتنگ تصمیم گرفته‌اند تا هرچه زودتر گوشی تاشوی خود را در بازار عرضه کنند تا از این بازار پرسود سهم ببرند. همراه چیکاو باشید.

غول فناوری کره جنوبی سامسونگ که در زمینه عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو پیشگام محسوب می‌شود و تاکنون از هر دو مدل گوشی تاشو که از وسط تا می‌شود یا تاشوی شبیه کتاب، نسل سوم این اسمارت فون‌ها را در بازار عرضه کرده است. اکنون گفته می‌شود که این شرکت ممکن است خود را برای عرضه قریب الوقوع گوشی تاشو جدید خود آماده کند.

 پتنت گوشی های هوشمند دارای صفحه نمایش کشویی و تاشو سامسونگ - چیکاو

 سامسونگ در حال حاضر دو گوشی هوشمند تاشو عرضه کرده است. هم اکنون شایعاتی منتشر شده که می‌گویند سامسونگ سخت در حال کار روی دستگاه تاشوی جدیدی که به صورت کشویی کار می‌کند و دارای صفحه نمایش تاشو دوگانه است.

 پتنت گوشی های هوشمند دارای صفحه نمایش کشویی سامسونگ - چیکاو

  • سامسونگ پتنت گوشی هوشمندی با صفحه نمایش تاشو و کشویی را ثبت کرد

اگر ثبت پتنت در WIPO (سازمان جهانی مالکیت فکری) قابل قبول باشد، سامسونگ ممکن است در آستانه رونمایی از یک تلفن تاشو جدید باشد. برای یادآوری، این شرکت این پتنت را در ژوئن سال جاری ثبت کرد. با این حال، در روز پنجشنبه، ۱۶ دسامبر منتشر شد. این پتنت در ابتدا توسط 91mobiles مشاهده شد.

توضیحات این پتنت ادعا می‌کند که این دستگاه الکترونیکی جدید سامسونگ از هر دو قابلیت‌ تاشو و کشویی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، تصاویر همراه، می‌تواند کمک کند تا تصاویر بهتری از این گوشی هوشمند جدید سامسونگ را بتوانیم در اختیار داشته باشیم.

 پتنت گوشی های هوشمند دارای صفحه نمایش تاشو سامسونگ - چیکاو

در یکی از تصاویر، دستگاه به نظر می‌رسد که از یک طرف تا می‌شود، در حالی که به بیرون می‌لغزد. علاوه بر این، این احتمال وجود دارد که عملکردهای خاصی باعث بیرون رفتن دستگاه شود. صفحه نمایش دستگاه می‌تواند به سمت راست کشیده شود. علاوه بر این، کاربران می‌توانند با استفاده از مکانیزم لولا، صفحه نمایش را در زوایای مختلف تا کنند، مشروط بر این که از صفحه نمایش کشویی استفاده نشود. علاوه بر این، قابلیت لغزش نمایشگر به بیرون، صفحه نمایش بزرگ‌تری را برای تماشای محتوا، بازی کردن و موارد دیگر فراهم می‌کند.

سامسونگ پتنت گوشی هوشمندی با صفحه نمایش تاشو و کشویی را ثبت کرد - چیکاو

  • چه چیز دیگری باید از این اختراع جدید سامسونگ انتظار داشت؟

سامسونگ با ارائه گوشی‌های هوشمند تاشو غریبه نیست. با این حال، جفت کردن یک صفحه نمایش تاشو با نمایشگر قابل چرخش چیزی است که تا کنون در هیچ دستگاه تلفن همراهی مشاهده نشده است. جالب اینجاست که صفحه نمایش چرخاندن گوشی می‌تواند در هر زمانی به داخل/خارج باز شود که البته ممکن است بسته به کار در دست باشد.

طراحی و ابعاد پنل پشتی گوشی جدید سامسونگ - چیکاو

علاوه بر این، هنگامی که صفحه نمایش قابل چرخش هنوز داخل است، و هنگامی که به طور کامل باز می‌شود، دستگاه می‌تواند به نصف تا شود. همچنین صفحه نمایش دستگاه بسیار گسترده است. جدا از مکانیزم لولا، دستگاه دارای موتوری برای جمع کردن و بیرون راندن صفحه رول شدنی است. متأسفانه، با توجه به این که این ایده در حال حاضر در مرحله ثبت پتنت قرار دارد، جزئیات بیشتر در مورد دستگاه به طور قابل درک کمیاب است.

طراحی و ابعاد صفحه نمایش کشویی گوشی جدید سامسونگ - چیکاو

جدا از آن، سامسونگ در حال حاضر روی جانشین گلکسی A52 با نام گلکسی A53 کار می‌کند. شایان ذکر است که برخی گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که تنها یک مدل از این گوشی عرضه خواهد شد که مجهز به ارائه نسل پنجم ارتباطات موبایلی، 5G در دسترس قرار خواهد گرفت. تولید انبوه این تلفن همراه در حال حاضر در کارخانه گریترنویدا (Greater Noida) سامسونگ در هند آغاز شده است. این گوشی هوشمند سامسونگ قبلاً از وب سایت بنچمارک گیک بنچ (Geekbench) با شماره مدل SM-A536U تأییدیه کسب کرده است.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.