ریلمی یک تلفن هوشمند با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی می کند

شرکت چینی ریلمی (realme) به زودی طیف گوشی‌های هوشمند خود را با عرضه یک مدل دیگر که در حال حاضر با کد RMX3310 شناخته می‌شود، تکمیل خواهد کرد. این دستگاه بخشی از خانواده سری GT این شرکت خواهد بود. بر اساس وب سایت سازمان صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی چین یعنی تنا (TENAA)، این دستگاه یک صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی از نوع سوپر آمولد خواهد داشت که دارای وضوح فول اچ دی پلاس خواهد بود. همراه چیکاو باشید.

این دستگاه برای امنیت بیشتر دستگاه از حسگر زیر نمایشگر استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند برای قدرت خود در داخل بدنه از  پردازنده پرچمدار پیشین کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ پلتفرم تلفن همراه (Qualcomm Snapdragon 888 SoC) استفاده می کند که این پردازنده هشت هسته پردازشی دارد که در فرکانس کلاک ۲.۸۴ گیگاهرتز کار می‌کند.

این گوشی هوشمند جدید ریلمی در نسخه‌هایی با رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی به فروش می‌رسد و ظرفیت فلش مموری آن نیز ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود. گوشی جدید ریلمی برای ثبت عکس‌های سلفی و انجام تماس‌های تصویری در بالای پنل جلو یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی را قرار خواهد داد.

برای دوربین پنل پشتی نیز از یک ماژول دوربین سه‌گانه استفاده می کند که برای دوربین اصلی از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و علاوه بر آن، یک حسگر ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی دیگر، سایر سنسورهای این ماژول خواهند بود.

ابعاد دستگاه ۱۶۲.۹  در ۷۵.۸ در ۸.۶ میلی متر بوده و  وزن  آن نیز ۱۹۹.۸ گرم خواهد بود. انرژی مورد نیاز این دستگاه توسط یک باتری قابل شارژ دو جزئی با ظرفیت کل حدود ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تامین خواهد شد. این گوشی هوشمند با اندروید ۱۱ یا اندروید ۱۲ عرضه می‌گردد. آن طور که اخبار و گزارش‌ها اعلام کرده‌اند، انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند ریلمی به زودی به طور رسمی معرفی شود. متاسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت دستگاه در دست نیست.

ریلمی - چیکاو

  • اولین گوشی هوشمند پرچمدار واقعی ریلمی در ان تو تو امتیاز بیش از یک میلیون را کسب کرده است

افشاگر چینی معروف دنیای فناوری که با نام مستعار Digital Chat Station پیش از این اولین نتایج تست گوشی هوشمند پرچمدار جدید ریلمی را منتشر کرده است. به گفته او، این دستگاه با شماره مدل ریلمی RMX3300 شناخته می‌شود اما به احتمال بسیار زیاد باید با نام ریلمی جی تی ۲ پرو (Realme GT2 Pro) وارد ویترین فروشگاه‌ها شود.

این گوشی هوشمند که از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ قدرت می‌گیرد، در پایگاه ان تو تو (ANTUTU) امتیاز تحسین برانگیز ۱۰۲۵۲۱۵ (یک میلیون و بیست و پنج هزار و دویست و پانزده) را به دست آورد.

امروز این شرکت تاریخ معرفی این گوشی هوشمند را اعلام کرد. شرکت ریلمی در صفحه Weibo خود، تیزری را منتشر کرد که در آن اعلام کرد که معرفی گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۲ پرو در تاریخ ۹ دسامبر (۱۸ آذر ماه ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.

به هر حال، شاید بر حسب اتفاق این همان تاریخی است که در آن روز قرار است شرکت  موتورولا نیز گوشی هوشمند موتو اج ایکس ۳۰  (Moto Edge X 30) خود را برای اولین بار نیز معرفی کند. ریلمی جی تی ۲ پرو باید دارای صفحه نمایشی از نوع سوپر آمولد باشد و بتواند از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز برای تصویر پشتیبانی کند.

گوشی جدید سری GT زرد - چیکاو

این صفحه نمایش که باید ۶.۸ اینچ قطر داشته باشد، دارای وضوح کواد اچ دی پلاس (QuadHD+) خواهد بود. باتری حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برق مورد نیاز این گوشی را تأمین خواهد کرد. علاوه بر این، پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۵ وات نیز از قابلیت‌های آن است.

در زمینه دوربین نیز، این گوشی هوشمند برای ثبت عکس‌های سلفی و انجام تماس‌های تصویری از یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در پنل پشتی این گوشی هوشمند نیز ماژول دوربین سه‌گانه جای گرفته که حسگر اصلی آن یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و علاوه بر آن یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دیگر به همراه یک سنسور ۸ مگاپیکسلی مجموعه دوربین‌های این ماژول را تکمیل می‌کنند.

رنگ بندی سری GT - چیکاو

گوشی هوشمند باید یک حسگر اثر انگشت را در زیر نمایشگر ارائه دهد. ضمن آن که، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی نیز از دیگر ویژگی‌های آن خواهند بود. در مورد سیستم عامل نیز این گوشی پرچمدار ریلمی پوسته اختصاصی Realme Ui 3.0 را در بالای سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا خواهد کرد. برچسب قیمتی گوشی هوشمند پرچمدار ریلمی جی ۲ پرو ریلمی می‌تواند حدود ۸۰۰ دلار باشد. آنچه در نهایت درست خواهد بود، آن چیزی است که تا دو روز دیگر متوجه آن خواهیم شد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.