اگزینوس ۲۲۰۰ از نظر گرافیکی اسنپدراگون ۸۸۸ را شکست خواهد داد

یکی از مورد انتظارترین محصولات جدید سال ۲۰۲۱، رونمایی از تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ (Samsung Exynos 2200) است که با همکاری سامسونگ و AMD ساخته می‌شود و تاکنون حرف و حدیث‌های بسیار زیادی را به دنبال داشته است. همین دیروز، این شرکت اعلام کرد که می‌خواهد نوعی پردازنده جدید با تمرکز بر سرگرمی و عملکرد گرافیکی معرفی کند. منطقی است که بسیاری تصور کرده‌اند که تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ آماده است و این شرکت این تراشه را در ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) ارائه خواهد داد. همراه چیکاو باشید.

آن شایعاتی که قبلاً در شبکه ظاهر شد نشان می‌دهد که تراشه جدید به یک هیولای واقعی از عملکرد تبدیل خواهد شد که جایگزین تراشه‌های برتر کوالکام خواهد شد و تنها اندکی از تراشه فعلی اپل عقب‌تر باشد. امروز یکی از اینسایدرهای دنیای فناوری با نام مستعار @FrontTron تصمیم گرفت اطلاعاتی در مورد عملکرد تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ پیش از معرفی رسمی آن به اشتراک بگذارد. این افشاگر در عین حال که هیچ اسکرین شاتی ارائه نمی‌دهد اما به این موضوع اشاره می‌کند که این نتایج آزمایش رسمی است.

تراشه اگزینوس 2200 ساخته شده با همکاری سامسونگ و AMD - چیکاو

بنابراین، منبع می‌گوید که «تفاوت زیادی» در عملکرد گرافیکی AMD و شتاب دهنده ویدئویی آدرنو ۶۶۰ در اسنپدراگون ۸۸۸ وجود دارد. طبیعتاً به نفع اولی است و این نتیجه گیری بر اساس نتایج آزمایش در 3Dmark  انجام شده است. . مقایسه‌ای نیز با آخرین تراشه پرچمدار اگزینوس ۲۱۰۰ سامسونگ در دسترس است. به ویژه، گفته می‌شود که GPU تراشه جدید با افزایش بار پیک ۳۱ تا ۳۴ درصد، ۱۷ تا ۲۰ درصد پایدارتر است.

اطلاعات داخلی بر این واقعیت تمرکز دارد که این‌ها نمونه‌های آزمایشی یا پیش از انتشار تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ هستند. که ممکن است هنوز به اندازه کافی بهینه و تنظیم نشده باشد. این احتمال وجود دارد که نسخه نهایی تراشه حتی پربارتر باشد. تا چه حد این پیش‌بینی‌ها درست از کار در آیند، یک هفته دیگر هم صبر می‌کنیم تا در هفته آینده  این تراشه سامسونگ و نتایج آن به طور رسمی اعلام شود، طبیعتاً به شرطی که این شرکت واقعاً تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ خود را در همان تاریخ ۱۹ نوامبر معرفی کند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.