ریلمی جی تی ۲ پرو یکی از اولین گوشی های  مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهد بود

در بازار گوشی‌های هوشمند رقابت بسیار سخت و تنگاتنگی حکمفرما است به طوری که هر شرکت یا برندی تلاش می‌کند تا اسمارت فونی را که ارائه می‌دهد نسبت به سایر گوشی‌های موجود در بازار دارای تفاوت‌های عمده و چشمگیری باشد که بتواند نگاه خریداران را به سوی آن گوشی جلب کند. شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در گوشی‌های هوشمند بخش پردازنده آن است که به خصوص کاربرانی که اهل گیم‌های موبایلی هستند در هنگام خرید گوشی ابتدا به آن بخش توجه می کنند و حتی بسیاری از کاربران عالی نیز تصور می کنند گوشی هوشمندی را تهیه کنند که از پردازنده قدرتمندتری برخوردار باشد که تا چند سالی نیاز به ارتقاء آن نباشد. همراه چیکاو باشید.

به همین دلیل هر زمان شرکت‌های تراشه ساز، پردازنده جدید معرفی می‌کنند، شرکت های سازنده گوشی رقابت سختی را آغاز می‌کنند تا اولین برندی باشند که بتوانند از آن پردازنده در محصولات خود استفاده کنند. اکنون نیز بلافاصله پس از اینکه کوالکام به طور رسمی از نسل بعدی پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خود برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد، سازندگانی مانند شیائومی و موتورولا اعلام کردند که اولین شرکت‌هایی خواهند بود که دستگاه‌های مجهز به این تراشه جدید را روانه بازار خواهند کرد.

ریلمی جی تی ۲ پرو زرد - چیکاو

شیائومی تایید کرده است که گوشی‌های هوشمند سری ۱۲ شیائومی را به زودی معرفی می‌کند، در حالی که موتورولا نیز رویداد معرفی گوشی هوشمند موتورولا موتو اج ایکس ۳۰ (Moto Edge X30) را برای ۹ دسامبر (۱۸ آذر ماه ۱۴۰۰) در چین برنامه ریزی کرده است. اکنون ریلمی نیز به لیست شرکت‌هایی ملحق شده است که قصد دارند تا اولین گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را در بازار عرضه کنند.

ریلمی فاش کرده است که گوشی هوشمند آینده این برند با نام ریلمی جی تی ۲ پرو ( Realme GT 2 pro) که گفته می‌شود اولین پرچمدار برتر این شرکت است، جزو اولین گوشی‌هایی خواهد بود که با تراشه پرچمدار آتی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه می‌شود.

این شرکت جزئیات زیادی را در مورد این گوشی هوشمند پرچمدار آینده خود فاش نکرده است. در حالی که اخیراً تایید شده است که این تلفن همراه آتی ریلمی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را در داخل بدنه خود حمل خواهد کرد. اکنون مشخص شده است که این گوشی هوشمند ریلمی یکی از اولین اسمارت فون‌هایی خواهد بود که از این پردازنده جدید کوالکام استفاده می‌کند و همچنین خبرهایی که پیرامون این گوشی هوشمند منتشر شده‌اند به به عرضه قریب الوقوع آن اشاره می‌کنند.

بر اساس اطلاعات فاش شده، انتظار می‌رود گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۲ پرو دارای صفحه‌نمایش ۶.۵۱ اینچی از نوع سوپر آمولد خواهد بود که از کیفیت و وضوح فول اچ دی پلاس نیز پشتیبانی خواهد کرد. این نمایشگر نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را برای تصویر ارائه می‌دهد و در قسمت بالای آن از حفره هول پانچ برای تعبیه دوربین سلفی بهره می‌برد. علاوه بر این گفته شده که حسگر اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر این گوشی قرار خواهد داشت.

پنل پشتی ریلمی جی تی ۲ پرو - چیکاو

برای مجموعه دوربین این گوشی هوشمند نیر خبرها فاش کرده‌اند که این گوشی هوشمند در پنل پشتی از ماژول سه‌گانه دوربین بهره می‌برد که برای دوربین اصلی از یک حسگر بسیار قدرتمند ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد و در کنار ان یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید قرار دارد و سومین سنسور این ماطول نیز یک حسگر ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. در قسمت جلویی، ریلمی برای ثبت عکس‌های سلفی و انجام تماس‌های تصویری از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی کمک می گیرد که در حفره هول پانچ قسمت بالای نمایشگر تعبیه خواهد شد.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۲ پرو جدیدترین سیستم‌عامل اندروید ۱۲ گوگل را با رابط کاربری Realme3 که در بالای آن اجرا می‌شود، ارائه دهد. انرژی مورد نیاز این دستگاه از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

نسخه‌ای از این گوشی اخیرا در بنچمارک آن تو تو (AnTuTu) ظاهر شده است که مشخصات مندرج در فهرست این گوشی نشان می‌دهد که دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی خواهد بود. در تست‌های انجام شده نیز امتیاز ۲۳۷۷۱۰ در تست CPU و ۴۴۷۹۲۶ در تست GPU برای این گوشی به دست آمد. در تست حافظه نیز امتیاز ۱۶۷۰۸۲ و در تست UX امتیاز ۱۷۲۴۹۷ را کسب کرده است. این امتیازات در ان تو تو وقتی با هم جمع شوند در مجموع به امتیاز فوق‌العاده بالای ۱۰۲۵۲۱۵ (یک میلیون و ۲۵ هزار و ۲۱۵) بالغ می‌شوند.

ریلمی جی تی ۲ پرو آبی و زرد - چیکاو

پیش از این، گزارش شده بود که گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۲ پرو می‌تواند اوایل سال آینده با برچسب قیمتی در حدود ۴۰۰۰ یوان (تقریباً ۶۲۵ دلار) وارد بازار شود. همچنین گفته می‌شود که این برند همچنین می‌تواند یک مدل نسخه محدود یا نسخه ویژه از آن را با قیمتی در حدود ۵۰۰۰ یوان (۷۸۱ دلار) نیز عرضه کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.