مشخصات کلیدی ریلمی جی تی ۲ پرو با نمایشگر 120 هرتزی در ان تو تو تایید شد

مشخصات یک گوشی هوشمند ریلمی با کد مدل RMX3300 در ان تو تو (An Tu Tu) مشاهده شده است که گمان می‌رود نسخه‌ای از گوشی ریلمی جی تی ۲ پرو باشد. این گوشی هوشمند، اخیراً با امتیاز بیش از ۱ میلیون در فهرست ان تو تو مشاهده شده است. پایگاه داده ان تو تو می‌گوید که ورود این گوشی هوشمند را  تأیید می‌کند و اکنون همچنین گزارش می‌دهد که امتیازات تلفن نیز معتبر است. همراه چیکاو باشید.

این پایگاه داده همچنین برخی از مشخصات گوشی ریلمی RMX3300 را فاش کرد. از جمله به میزان رم  ۱۲ گیگابایتی این گوشی اشاره می‌کند که از نوع LPDDR5 بوده و همچنین ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی UFS 3.1 این گوشی که از نوع پرسرعت خواهد بود. در مورد صفحه نمایش نیز می‌گوید که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می کند و به احتمال زیاد رابط کاربری اختصاصی Realme UI3.0 را نیز در بالای سیستم عامل اندروید ۱۲ گوگل اجرا خواهد کرد.

گوشی هوشمند ریلمی RMX3300 از تراشه SM8450 کوالکام بهره می‌برد که انتظار می‌رود اسنپدراگون ۸ نسل ۱ نام داشته باشد. تاکنون این سومین دستگاه اندرویدی است که از ۱ میلیون امتیاز ان تو تو عبور می‌کند. تا قبل از اعلام امتیاز این گوشی، شاهد بودیم که یک گوشی هوشمند ویوو با استفاده از تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک پلتفرم موبایل (SoC Dimensity 9000 Soc) موفق شده بود تا به امتیاز ۱۰۰۲۲۲۰ (یک میلیون و ۲ هزار و دویست و بیست) دست یابد همچنین یک دستگاه دیگری نیز با استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام پلتفرم موبایل (Snapdragon 8 Gen 1) نیز امتیاز ۱۰۳۵۰۲۰ (یک میلیون و سی و پنج هزار و بیست) را در پایگاه داده ان تو تو به نام خود به ثبت برساند.

مشخصات کلیدی ریلمی جی تی ۲ پرو  - چیکاو

البته ان تو تو بر این موضوع نیز صحه می‌گذارد و می‌گوید که این گوشی ریلمی RMX3300 یک نمونه اولیه است، بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که این نسخه جزئی که هنوز نمونه اولیه است و در تعداد زیاد تولید نشده، در تست‌های ترکیبی امتیاز بیشتری کسب کند و عملکرد کلی بهتری ارائه دهد.

سایت ان تو تو هیچ مشخصات دیگری از گوشی ریلمی RMX3300 را فاش نکرده است، اما هفته گذشته فاش شد که نسخه‌ای از ریلمی جی تی ۲ پرو با نام مدل RMX3301 با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و رابط کاربری Realme UI3.1 مبتنی بر اندروید ۱۲ و با صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی با کیفیت فول اچ دی پلاس و از نوع سوپر آمولد عرضه خواهد شد. این منبع همچنین ادعا کرد که RMX3301 دارای رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS3.1 خواهد بود اما عدد خاصی را ارائه نکرده است.

گوشی RMX3301 در بخش دوربین از یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با OIS به عنوان دوربین اصلی خواهد داشت. این گوشی هوشمند از شارژ ۱۲۵ واتی UltraDart پشتیبانی می‌کند، اما ظرفیت باتری آن تاکنون فاش نشده است.

انتظار می‌رود که گوشی ریلمی جی تی ۲ پرو سال آینده با برچسب قیمتی حدود ۴۰۰۰ یوان (در حدود ۶۲۵ دلار / ۵۵۰ یورو) در چین وارد بازار شود، اما هنوز چیزی در مورد آن از ریلمی نشنیده ایم.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.