تصاویر باکیفیت از گوشی موتورولا اج ایکس ۳۰ در دسترس قرار گرفت

گوشی هوشمند موتو اج ایکس ۳۰ (Moto Edge X 30) به طور رسمی در ۹ دسامبر (۱۸ آذر) در چین عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که این گوشی به‌عنوان اولین گوشی هوشمند جهان که اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام (Snapdragon 8 Gen 1) را در داخل بدنه خود حمل می‌کند، عرضه شود. پیش از عرضه، مدیر کل بخش چین لنوو برای بخش موبایل، چن جین (Chen Jin) تصویری از این گوشی هوشمند را برای نمایش نمایشگر گوشی موتو اج ایکس ۳۰ به اشتراک گذاشت. در همان زمان، این شرکت همچنین برخی از ویژگی‌های کلیدی صفحه نمایش موتو اچ ایکس ۳۰ را نیز تأیید کرد. همراه چیکاو باشید.

موتورولا تایید کرد که صفحه نمایش موتو اج ایکس ۳۰ از نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز، کیفیت رنگ‌ ۱۰ بیتی و HDR10+  پشتیبانی می‌کند. همان طور که مشاهده می‌شود، گوشی موتو اج ایکس ۳۰ موتورولا ۳۰ دارای یک صفحه نمایش با حفره هول پانچ است و در کناره‌ها نیز از حاشیه‌های باریکی بهره می‌برد. قاب‌های بالایی و پایینی گوشی تقریباً متقارن هستند. بر اساس لیست TENAA می‌توان گفت که این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع سوپر آمولد است که وضوح فول اچ دی پلاس را ارائه می‌دهد.

انتظار می‌رود گوشی موتو اج ایکس ۳۰ دارای یک دوربین ۶۰ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی باشد. این گوشی پر پنل پشتی نیز دارای ماژول دوربین سه‌گانه خواهد بود که ممکن است دارای یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی با پشتیبانی از OIS باشد و یک لنز ثانویه ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر نیز دیگر حسگرهای این ماژول دوربین باشند.

صفحه نمایش گوشی هوشمند موتو اج ایکس ۳۰ - چیکاو

گوشی موتو اج ایکس ۳۰ موتورولا در داخل بدنه از تراشه آخرین پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ (Snapdragon) بهره می‌برد و به احتمال زیاد با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع  UFS3.1 در بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه به طور پیش فرض با اندروید ۱۱ عرضه خواهد شد. برق مورد نیاز این دستگاه را یک باتری حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد کرد که می‌تواند از شارژ سریع ۶۸ واتی نیز پشتیبانی کند.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند موتورولا موتو اج ایکس ۳۰  با استفاده از تأییدیه  IP52، برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و خاک و آب عرضه شود. علاوه بر این موارد، این گوشی با حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش، کلید اختصاصی برای دستیار گوگل یعنی گوگل اسیستنت (Google Assistant) و بلندگوهای استریو وارد بازار شود. انتظار می‌رود این گوشی در ماه ژانویه با نام موتورولا اج ۳۰ اولترا (Motorola Edge 30 Ultra) در بازارهای جهانی عرضه شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.