انتظار می رود رم پلاس و مجازی سامسونگ برای گوشی های میان رده و پرچمدار عرضه شود

گوشی هوشمند گلکسی ای ۵۲ اس (Galaxy A52S) سامسونگ در ماه آگوست (مرداد) رسما معرفی شد. این گوشی به عنوان اولین تلفن این شرکت است که از قابلیت رم پلاس (RAM Plus) بهره می‌برد. فناوری رم پلاس درواقع چیزی نیست جز نسخه خاص سامسونگ برای رم مجازی یا افزایش یافته که می‌توان با یک آپدیت میزان رم گوشی‌ها را افزایش داد. همراه چیکاو باشید.

به نظر می‌رسد سایر گوشی‌های این غول دنیای فناوری کره جنوبی نیز از ویژگی فناوری رم پلاس برخوردار خواهند بود. برای استفاده از رم پلاس، درواقع مقداری از فضای ذخیره سازی حافظه داخلی را برای استفاده به عنوان رم مجازی اختصاص می‌دهند. به گفته Sammobile، ویژگی رم پلاس اخیراً از طریق به روزرسانی نرم‌افزار به گوشی گلکسی ای ۵۲ اس  اضافه شده است. علاوه بر این تلفن سامسونگ، دیگر گوشی این شرکت که به تازگی معرفی شده یعنی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ نیز در حال حاضر قابلیت افزایش رم مجازی را ارائه می‌دهد. گوشی تاشوی زد فولد ۳ سامسونگ با این ویژگی معرفی نشد اما از طریق یکی از به روزرسانی‌های‌ نرم افزاری اخیر این قابلیت به این گوشی اضافه شد.

کیزان رم گوشی هوشمند گلکسی ای ۵۲ اس (Galaxy A52S) سامسونگ - چیکاو

به روزرسانی اندروید ۱۲ مبتنی بر بتا One UI 4.0   که اکنون برای سری گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس ۲۱ در دسترس قرار دارد، شامل اضافه شدن ویژگی رم مجازی نمی‌شود. اکنون باید منتظر ماند و دید که آیا در نسخه پایدار نهایی در دسترس قرار می‌گیرد یا از طریق به روزرسانی‌های بعدی.

ویژگی‌های رم پلاس ۴ گیگابایت رم مجازی به دستگاه اضافه می‌کند. در حال حاضر، به کاربران اجازه نمی‌دهد این ویژگی را متوقف کنند. علاوه بر این، راهی برای افزایش یا کاهش اندازه رم پلاس نیز وجود ندارد. مارک‌های دیگر مانند ریلمی به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند میزان رم مجازی را سفارشی کنند. به هر حال امیدواریم این شرکت کره جنوبی به کاربران اجازه دهد در آینده اندازه رم پلاس را بتوانند افزایش یا کاهش دهند.

 رم پلاس و مجازی سامسونگ - چیکاو

کاربران تلفن‌های سامسونگ با مراجعه به برنامه تنظیمات می‌توانند بررسی کنند که آیا ویژگی رم پلاس را دریافت کرده‌اند یا خیر. در تنظیمات به قسمت باتری و مراقبت از دستگاه بروید و سپس روی حافظه ضربه بزنید.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.