گوشی های کاربران کره‌ای سامسونگ  زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ آپدیت امنیتی اکتبر 2021 را دریافت می کنند

سامسونگ در میان سایر شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند اندرویدی در زمینه به روز رسانی امنیتی و سایر به روز رسانی‌ها بهتر و زودتر عمل می‌کند.شاید یک دلیل عمده که بسیاری از کاربران، ترجیح می‌دهند تا گوشی‌های این شرکت را خریداری کنند، علی رغم این که تلفن‌های سامسونگ نسبت به سایر برند‌ها با مشخصات یکسان، دارای قیمت بسیار بیشتری است، همین علت باشد. همراه چیکاو باشید.

سری گلکسی اس ۲۱ ( Galaxy S21) اولین سری گوشی هوشمند سامسونگ بود که در اوایل این هفته وصله امنیتی اکتبر 2021 را دریافت کرد و اکنون، سامسونگ در حال عرضه به روزرسانی سیستم عامل مشابه برای طیف جدیدی از پرچمداران تاشو خود، از جمله گلکسی زد فولد ۳ (Galaxy Z Fold 3) و گلکسی زد فلیپ ۳  (Galaxy Z Flip 3) است.

به روزرسانی سیستم عامل جدید برای گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در کره جنوبی منتشر می‌شود، اما باز گمان می‌رود که گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ در سایر بازارهای سرتاسر جهان به زودی به این جشن خواهند پیوست.

بروزرسانی گلکسی زد فولد ۳ دارای سیستم عامل F926NKSU1AUID خواهد بود، در حالی که به روزرسانی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ را می‌توان با نسخه F711NKSU2AUIE شناسایی کرد. اعداد سیستم عامل نشان می‌دهد که این به روز رسانی شامل بیش از وصله امنیتی اکتبر 2021 نیست و ما می‌توانیم این را  حداکثر تا زمانی که به روزرسانی به سری گلکسی زد ۳ در اروپا برسد، تأیید کنیم.

به روزرسانی سیستم عامل جدید برای گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در کره جنوبی - چیکاو

در حال حاضر، به نظر می‌رسد این به روز رسانی در سراسر شبکه‌های مختلف در کره جنوبی از جمله KT، SK Telecom و LG U+در حال انتشار است. اگر می‌خواهید به روزرسانی‌های جدید را بررسی کنید، می‌توانید با دسترسی به منوی به روز رسانی نرم‌افزار، این کار را از طریق برنامه تنظیمات گوشی سامسونگ انجام دهید.

همچنین می‌توانید آخرین به روزرسانی گلکسی زد فولد ۳  یا گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ در کره جنوبی را از پایگاه داده سیستم عامل سایت سام موبایل (sammobile) بارگیری کرده و آن را به صورت دستی با استفاده از رایانه ویندوزی در تلفن خود نصب کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.