قیمت بسته های اینترنت ایرانسل افزایش یافت

قیمت بسته های اینترنت TD LTE ایرانسل از ابتدای سال جدید گران شده است. همراه چیکاو باشید.

گفته می شود که قیمت بسته های اینترنت اپراتور ایرانسل در سال جدید با 15 درصد افزایش قیمت همراه است. بر اساس بررسی های انجام شده برخی از بسته های اینترنت ایرانسل حذف شده اند و برخی دیگر با کاهش حجم و افزایش قیمت ارائه می شوند. به عنوان مثال بسته سالانه ۳۶۰ گیگابایت به مبلغ ۴۹۹ هزار تومان هم اکنون با حجم 300 گیگابایت و قیمت 540 هزار تومان به فروش می‌ رسد. این افزایش قیمت در بسته های مختلف شبانه، 90 روزه و… نیز به چشم می خورد.

قیمت بسته‌های ۹۰ روزه TDLTE ایرانسل در سال ۹۹

قیمت بسته‌های ۹۰ روزه TDLTE ایرانسل در سال جدید

به عنوان مثال بسته 90 روزه با حجم 70 گیگابایت با احتساب مالیات به قیمت 103 هزار تومان به فروش می رسید هم اکنون با حجم 60 گیگابایت و قیمت 109 هزار تومان در دسترس قرار گرفته است. این در حالی است که در ماه گذشته با تصویب افزایش ۱۰ درصدی تسهیم درآمد اپراتورها اجازه افزایش قیمت به آنها داده نشد. آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیش از این هشدار داده بود که این مصوبه گران شدن قیمت اینترنت را به همراه خواهد داشت و همچنین افزود که دولت اجازه افزایش قیمت اینترنت را به اپراتور ها و شرکت ها نخواهد داد.

مدیرعامل ایرانسل در آبان ماه گذشته خبر از افزایش قیمت بسته های خود داده بود. به گفته وی تعرفه‌ی بسیار پایین اینترنت موبایل منجر به افزایش شدید ضریب نفوذ آن شده که ظرفیت شبکه را پر کرده است در نتيجه این وضعیت سال دیگر به افت کیفیت را به همراه دارد و اپراتور راهی جز اصلاح تعرفه‌ها ندارد.

منبع tejaratnews
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.