نحوه دریافت تنظیمات اینترنت ایرانسل در ایفون با روشی آسان

مقدمه

حتما شما هم می دانید که تنظیمات اینترنت ایرانسل در ایفون کار راحتی می باشد. در حال حاضر راه های بسیار زیادی برای انجام این کار وجود دارد که هر کدام از این راه ها و روش ها نیز یک سری ویژگی های خاص و منحصر به فرد دارند. البته، مباحثی که ما در این مقاله به آنها اشاره می کنیم، فقط مربوط به آیفون نیستند. با استفاده از این آموزش شما می توانید تنظیمات اینترنت ایرانسل در اندروید، تنظیمات اینترنت ایرانسل گوشی سامسونگ و تنظیمات اینترنت ایرانسل شیائومی را نیز دریافت و نصب کنید. پس در ادامه با چیکاو و این مقاله مهم همراه باشید.

راهنمای دریافت تنظیمات اینترنت ایرانسل در ایفون

برای اینکه شما بتوانید تنظیمات اینترنت ایرانسل در ایفون را در گوشی خود دریافت کنید، نیازی نیست که تغییری را بر روی سیم کارت خود اعمال کنید. چرا که سیم کارت های ایرانسل، به صورت دیفالت و معمولی این تنظیمات را درون خود جای داده اند. در نتیجه، شما فقط باید تنظیمات گوشی خود را درست کنید. در این مقاله ما در ابتدا راه های موجود برای دریافت تنظیمات اینترنت ایرانسل در ایفون یا تنظیمات اینترنت ایرانسل در اندروید را بررسی می کنیم و سپس نحوه نصب این تنظیمات دریافت شده را مورد تحلیل قرار می دهیم.

فقط در یک صورت برای تنظیمات اینترنت ایرانسل در ایفون شما باید سیم کارت خود را تغییر دهید. آن هم در صورتی است که شما از سیم کارت های قدیمی ایرانسل استفاده می کنید. سیم کارت های قدیمی معمولا ساختار نوینی نداشته و برای تعویض آنها شما با چالش های فوق العاده زیادی مواجه خواهید شد. در نتیجه، شما باید در این مورد هم مراقب باشید تا مشکلی برای شما ایجاد نشود.

استفاده از کد دستوری برای دریافت تنظیمات اینترنت ایرانسل در ایفون

برای دریافت تنظیمات اینترنت ایرانسل در ایفون، شما خیلی راحت می توانید از کد دستوری مخصوص استفاده کنید. برای انجام این کار، برنامه تماس خود را باز کنید و کد دستوری *555*4*2# را شماره گیری کنید. این کد دستوری برای شما تنظیمات اینترنت را ارسال می کند. در صورتی که شما این مراحل را به خوبی دنبال کرده باشید، در نهایت یک پیام حاوی تنظیمات اینترنت برای شما ارسال می شود.

سپس شما می توانید از این تنظیمات اینترنت ایرانسل برای نصب در انواع گوشی اندروید و آیفون استفاده کنید. البته، شما باید بدانید که این راه فقط مربوط به گوشی های آیفون نمی باشد. با استفاده از این راه شما می توانید تنظیمات اینترنت ایرانسل در اندروید را نیز دریافت کنید. همچنین، فرقی ندارد که شما از چه برند تولید کننده تلفن همراهی استفاده می کنید. هم در شیائومی و هم در سامسونگ، این روش بازدهی مناسبی داشته و شما با خیال راحت می توانید از آن استفاده نمایید.

استفاده از خدمات اینترنتی برای دریافت تنظیمات اینترنت

یکی دیگر از راه هایی که شما می توانید از آن برای دریافت تنظیمات اینترنت ایرانسل در ایفون استفاده کنید، وب سایت ایرانسل و استفاده از خدمات اینترنتی می باشد. در این روش، شما باید وارد صفحه اولیه ای که ایرانسل آن را طراحی کرده است بشوید. این صفحه می تواند حاوی اطلاعات مختلفی باشد. یک فرم درون صفحه وجود دارد. با استفاده از همان فرم شما می توانید اینترنت همراه ایرانسل را بر روی شماره خودتان فعال کنید و تنظیم نمایید. البته، جالب است بدانید که پس از ورود به صفحه شما می توانید طبق مراحل ارائه شده در لیست زیر عمل کنید.

  •       در ابتدا شماره ایرانسل خود را وارد کنید. با وارد کردن و تایید کردن شماره، یک رمز عبور به گوشی شما ارسال می شود که شما می توانید از آن استفاده کنید.
  •       در صفحه بعدی شما دوباره باید شماره تلفن تان را وارد کنید و دوباره رمز را ارائه کنید. سپس شما می توانید در صفحه بعدی تنظیمات اینترنت ایرانسل را مشاهده کنید.
  •       شما باید گزینه های مربوط به تنظیمات اینترنت ایرانسل را تیک بزنید و بر روی دکمه دریافت تنظیمات کلیک کنید.
  •       پس از چند لحظه، شما می توانید تنظیمات اینترنت ایرانسل در ایفون یا اندروید را دریافت کنید. سپس شما می توانید پیام تنظیمات را باز کنید و از آن برای نصب یا سیو کردن تنظیمات اینترنت ایرانسل در ایفون استفاده کنید. در صورتی که گوشی از شما رمز خواست، می توانید رمز 1234 را وارد نمایید.

حالا که مراحل مربوط به نصب تمام شده است، خیلی راحت می توانید اینترنت گوشی را فعال کنید و از سرعت فوق العاده اینترنت ایرانسل لذت ببرید.

وارد کردن تنظیمات اینترنت ایرانسل در اندروید به صورت دستی

اگر هیچکدام از مراحل بالا برای شما بازدهی نداشت و شما دوست داشتید تا مراحل را به صورت دستی دنبال کنید، این قسمت از مقاله برای شما مناسب است.

شما باید طبق تنظیمات APN در گوشی موبایل خود، نقطه دستیابی جدید را تنظیم کنید. برای انجام این کار در ابتدا شما باید وارد قسمت Connection در تنظیمات گوشی خود شوید و گزینه Mobile Networks را انتخاب کنید. این گزینه، حاوی تنظیمات اصلی برای شبکه تلفن همراه می باشد. فرقی ندارد که از چه اپراتوری استفاده می کنید. چه همراه اول و ایرانسل، هر دو این اپراتور ها از این قسمت پشتیبانی می کنند. سپس، شما وارد قسمت Access Point names شوید و بر ADD کلیک کنید تا بتوانید نقطه دستیابی جدیدی را تعریف کنید.

 تنظیمات اینترنت ایرانسل در اندروید - چیکاو

اگر شما مراحل را دقیقا دنبال کنید و به درستی آنها را انجام داده باشید، وارد یک قسمت شبیه به عکس شده و می توانید اطلاعات اصلی را وارد کنید. در این قسمت، شما باید اطلاعات اصلی ایرانسل را وارد نمایید.

  •       در قسمت مربوط به Name، عبارت Irancell-Internet را وارد کنید.
  •       در قسمت مربوط به  APN نیز، عبارت mtnirancell را وارد کنید.

دیگر چیزی را نیاز نیست که تغییر دهید. فقط کافی است که ای پی ان جدید را ست کنید و مراحل ست کردن تنظیمات اینترنت ایرانسل در اندروید را به اتمام برسانید. البته، شما باید بدانید که این تنظیمات درون آیفون هم کاربرد داشته و شما با خیال راحت می توانید از آنها در موقعیت های مختلفی استفاده نمایید.

امتیاز دهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.