چگونه از حساب مای ایرانسل خارج شویم؟حذف تاریخچه و خروج از حساب

در این مطلب به آموزش حذف تاریخچه و خروج از حساب در اپلیکیشن ایرانسل من می پردازیم. ایرانسل من یک اپلیکیشن مدیریتی برای کاربران ایرانسل است که به راحتی می‌توانید بسته‌های مختلف را خریداری و مدیریت کنید. اگر هم به هر دلیلی نیازی به استفاده از حساب کاربری در این اپلیکیشن ندارید، می‌توانید با دنبال کردن چند مرحله، حساب خود را حذف کنید. همراه چیکاو باشید.

آموزش حذف تاریخچه ایرانسل من

برای حذف تاریخچه ابتدا به قسمت Settings گوشی خود بروید و به بخش Apps رفته، برنامه ایرانسل من را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. سپس روی گزینه Storage کلیک کنید و گزینه CLEAR CACHE را انتخاب کنید تا تاریخچه اپلیکیشن پاک شود.

آموزش خروج از حساب در ایرانسل من

ایرانسل من یک اپلیکیشن برای مدیریت بهتر و راحتی کاربران در خرید و استفاده از بسته‌های مختلف عرضه شده است. اگر شما چندین حساب در این اپلیکیشن دارید و نیازی به آن‌ها ندارید، می‌توانید آن‌ها را حذف کنید. برای خروج از حساب در ایرانسل من، وارد برنامه شده و روی علامت فلش در نوار ابزار  پایین صفحه کلیک کنید.

سپس وارد منو کشویی بالای صفحه که نام کاربری شما را نمایش می دهد، شوید. در این بخش  تمامی حساب‌های خود را مشاهده خواهید کرد. 

برای حذف یک حساب، روی گزینه مدیریت حساب در پایین صفحه کلیک کرده و سپس روی حساب مورد نظر خود کلیک کنید.

در نهایت، بر روی گزینه حذف و سپس بر روی علامت سطل زباله کلیک کنید و برای تایید عملیات، روی “بله” کلیک کنید.

سوالات متداول

چگونه می‌توان تاریخچه را از ایرانسل من پاک کرد؟

برای پاک کردن تاریخچه در ایرانسل من، باید به قسمت تنظیمات گوشی رفته، برنامه ایرانسل من را پیدا کرده و در قسمت حافظه کش گزینه Clear Cache را انتخاب کنید.

چگونه می‌توان حساب کاربری خود را در ایرانسل من حذف کرد؟

برای حذف حساب کاربری در ایرانسل من، باید وارد بخش مدیریت حساب شده و حساب مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه حذف را انتخاب کنید.

 آیا با حذف حساب کاربری در ایرانسل من، اطلاعات شما کاملا پاک می‌شود؟

بله، با حذف حساب کاربری در ایرانسل من، تمامی اطلاعات شما از جمله تاریخچه و مشخصات حساب، به صورت کامل پاک خواهد شد.

جمع بندی

به طور خلاصه، برای حذف تاریخچه و خروج از حساب در ایرانسل من، ابتدا باید حافظه کش این اپلیکیشن را پاک کنید و سپس با ورود به بخش مدیریت حساب، حساب کاربری خود را حذف کنید.
2/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.