حذف حساب کاربری ایرانسل من چگونه انجام می شود؟

اپلیکیشن ایرانسل یکی از پر استفاده‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی می‌باشد که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، به انجام مکالمات تلفنی و ارسال پیامک بپردازند. در این مقاله، نحوه حذف حساب کاربری اپلیکیشن ایرانسل را آموزش می‌دهیم. همراه چیکاو باشید.

آموزش حذف حساب کاربری ایرانسل من

  1.   ورود به اپلیکیشن ایرانسل

ابتدا باید به اپلیکیشن ایرانسل وارد شوید. برای ورود به اپلیکیشن، ابتدا باید آن را دانلود و نصب کنید. سپس با وارد کردن شماره موبایل و رمز عبور خود وارد حساب کاربری خود شوید.

  1.   رفتن به بخش تنظیمات

بعد از ورود به حساب کاربری، بر روی آیکون سه خط در بالا سمت چپ صفحه کلیک کنید. در منوی باز شده، بر روی گزینه «تنظیمات» کلیک کنید.

  1.   پیدا کردن گزینه «حذف حساب کاربری»

در صفحه تنظیمات، به پایین صفحه بروید و بر روی گزینه «حذف حساب کاربری» کلیک کنید.

  1.   تایید حذف حساب کاربری

بعد از کلیک بر روی گزینه حذف حساب کاربری، یک پیام اعلام حذف حساب کاربری نمایش داده می‌شود. برای تایید حذف حساب کاربری خود، باید رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید.

توجه داشته باشید که پس از تایید حذف حساب کاربری، تمامی اطلاعات مربوط به حساب کاربری شما از بین خواهند رفت و قابل بازگردانی نمی‌باشند. همچنین، شماره تلفن شما به مدت ۶ ماه بعد از حذف حساب کاربری، به دلیل مقررات قانونی نگهداری خواهد شد تا در صورت لزوم مانند بررسی‌های امنیتی، مورد استفاده قرار گیرد. لذا قبل از حذف حساب کاربری، اطمینان حاصل کنید که دیگر نیازی به این حساب ندارید.

جمع بندی

متشکریم که تا انتهای مقاله “حذف حساب کاربری اپلیکیشن ایرانسل من چگونه انجام می شود؟” همراه ما بودید. نظرات، پیشنهادات و سوالات احتمالی خود را در این زمینه در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.
امتیاز دهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. Dark می گوید

    رو سه نقطه که میزنی گزینه تنظیمات نداره