آموزش اینستاگرام وب و هر آنچه که حتما باید بدانید!

اینستاگرام وب یکی از قابلیت های این شبکه اجتماعی محبوب است که بسیار کاربردی بوده و کاربران زیادی از آن استقبال کرده اند.
در این مقاله ما به اینستاگرام وب پرداخته ایم و نحوه استفاده از وب سایت اینستاگرام را در مرورگرهای مختلف به صورت مرحله به مرحله همراه با شکل بیان کرده ایم. همچنین در  مورد محدودیت های اینستاگرام تحت وب نیز صحبت کرده ایم. همراه چیکاو باشید.

از این رو اگر شما هم می خواهید از نسخه وب اینستاگرام استفاده کنید؛ با آموزش اینستاگرام وب ما همراه باشید؛ تا به  سادگی  و راحتی بتوانید از این قابلیت اینستاگرام استفاده کنید و از طریق دسکتاپ به حساب کاربری خود در اینستاگرام دسترسی داشته باشید و همچنین از قابلیت پست گذاری نسخه تحت وب اینستاگرام استفاده کنید.

 اینستاگرام وب چیست و چه کاربردی دارد؟

در اینجا روشی برای ارسال پست از طریق دسکتاپ یا لپ تاپ به اینستاگرام وجود دارد که شامل هیچ برنامه شخص ثالث یا نصب افزونه نیست، و شما می توانید به راحتی با کامپیوتر شخصی و یا با لپ تاپ، پست مد نظر خود را به اشتراک بگذارید و به راحتی از اینستاگرام نسخه وب استفاده کنید.

اینستاگرام در درجه اول به عنوان سرویسی طراحی شده است که در دستگاه های تلفن همراه قابل استفاده باشد. اما موارد  مختلفی وجود دارد که شما می خواهید به جای تلفن از طریق رایانه رومیزی یا لپ تاپ عکس ارسال کنید. البته می توانید  را از رایانه خود به تلفن خود ارسال کرده و از آنجا بارگذاری کنید، اما این خیلی کار سریعی نخواهد بود و بسیار دست و پا گیر می شود و کار شما را دو چندان می کند.

با این وجود، روش هایی برای ارسال مستقیم پست در اینستاگرام از طریق رایانه و وجود دارد، برخی افراد از برنامه ها و خدمات جانبی استفاده می کنند. برخی کاربران از شبیه سازها استفاده می کنند.

هشدار: اگر شما جز آن دسته از افراد هستید که از نرم افزار ها و وبسایت های خاصی برای ارسال پست به اینستاگرامتان استفاده می کنید، حتما از نرم افزار و یا وبسایت اطمینان حاصل کنید چرا که احتمال هک اینستاگرام و اطلاعات شما وجود دارد. حتما برای جلوگیری از هک اینستاگرام از خود وبسایت اینستاگرام و یا اپ آن استفاده کنید.

اما در اینجا و در این مقاله، راهنمای نحوه استفاده از یک مرورگر وب معمولی  مانند Chrome یا     Safari  برای پست گذاری و مدیریت حساب کاربری خود در اینستاگرام وب بدون نیاز به خرید برنامه جداگانه یا نصب افزونه مرورگر ارائه شده است.

استفاده از نسخه اینستا وب با یک مرورگر دسکتاپ

شما می توانید با یک مرورگر وب معمولی روی دسکتاپ یا لپ تاپ به وب سایت اینستاگرام دسترسی پیدا کنید و پست گذاری کنید.

وقتی از طریق وب سایت اینستاگرام  در یک مرورگر دسکتاپ وارد حساب خود می شوید، می توانید پست هایی مانند عکس را مشاهده کنید و حتی در مورد عکسها نظر دهید، اما یک چیز که نمی توانید انجام دهید ارسال عکس های جدید است. هیچ راهی برای بارگذاری آنها وجود ندارد، نماد معمول دوربین یا افزودن  پست جدید در آنجا وجود ندارد، مانند شکل زیر:

استفاده از نسخه اینستاگرام وب با یک مرورگر دسکتاپ - چیکاو

استفاده از نسخه اینستاگرام وب با یک مرورگر دسکتاپ

اما راهی برای تغییر رفتار مرورگر شما وجود دارد که باعث می شود اینستاگرام تصور کند شما از طریق یک دستگاه تلفن همراه به آن دسترسی دارید.

این از دو چیز بهره می برد. اولین مورد این است که اینستاگرام اکنون یک نسخه ویژه دارد که به دستگاه های تلفن همراه نشان می دهد که شامل عملکرد بارگذاری است. دوم این که می توانید سایت اینستاگرام را متقاعد کنید که از طریق دستگاه تلفن همراه به آن دسترسی پیدا کرده اید حتی اگر از مرورگر وب دسکتاپ استفاده می کنید.

این نوع استفاده از جمله مواردی است که به عنوان شبیه سازی عامل کاربر یا جعل عامل کاربر شناخته می شود (گاهی اوقات فقط جعل UA است). وقتی با این روش به اینستا وب دسترسی پیدا می کنید، بسیار شبیه نسخه معمولی است که در یک مرورگر وب مشاهده می کنید، اما متوجه خواهید شد که اکنون شامل نماد دوربین برای ایجاد پست های جدید است:

پست گذاری از طریق اینستاگرام وب - چیکاو

پست گذاری از طریق اینستاگرام وب

در اینجا راهنماهایی را برای نحوه انجام این کار با مرورگرهای اصلی گردآوری کرده ایم. آنها به شرح زیر هستند:

محدودیت های اینستاگرام وب

قبل از اینکه به نحوه عملکرد مرورگرهای خاص برسیم، برخی از محدودیت های این روش قابل ذکر است که به آنها اشاره کرده ایم.

این روش یک دستگاه تلفن همراه را که به وب سایت اینستاگرام دسترسی دارد شبیه سازی می کند. این همان استفاده از چیزی مانند Bluestacks برای الگوبرداری از اجرای برنامه Instagram نیست.

این نکته مهمی است زیرا همه ویژگی های برنامه Instagram از طریق وب سایت تلفن همراه Instagram در دسترس نیست. می توانید عکسی را بارگذاری کرده و عنوان را اضافه کنید، اما برخی از ویژگی های اساسی اینستاگرام وجود دارد که از طریق رابط ابنستا وب در دسترس نیستند.

فیلترها: شما گزینه اعمال فیلترها را ندارید.

پست های چند عکسی: اینستاگرام اخیراً گزینه افزودن چندین تصویر یا فیلم را در یک پست واحد اضافه کرده است. این از طریق وب سایت در دسترس نیست. برای ایجاد یک پست با اینستاگرام وب  تنها می توانید همزمان یک تصویر بارگذاری کنید.

برچسب گذاری در عکس: همچنان با اینستاگرام وب می توانید شخصی را در بخش نظر نشان کنید، اما نمی توانید شخصی را در عکس تگ کنید.

  • یکی از قابلیت های جذاب این پیام رسان فعال شدن امکان انتشار پست و استوری با کامپیوتر است. بدین صورت شما می توانید با لپ تاپ یا کامپیوتر خود محتواهای مورد نظر را در صفحه تان به اشتراک بگذارید. در همین راستا پیشنهاد می کنیم که مقاله آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر را مطالعه کنید.

ویرایش کپشن پس از انتشار: برای ویرایش عنوان یک پست پس از انتشار، همچنان باید از برنامه تلفن همراه استفاده کنید. این مورد با اینستاگرام تحت وب امکان پذیر نخواهد بود.

مرورگرهای مدرن روشی برای آزمایش شکل ظاهری یک سایت با دستگاه ها و مرورگرهای مختلف دارند. این برنامه عمدتا برای این منظور طراحی شده است که بتواند طرح های پاسخگو را آزمایش کند تا ببیند در دستگاه های تلفن همراه چگونه هستند. و این ویژگی است که می تواند در اینجا مورد استفاده قرار گیرد تا وب سایت اینستاگرام چیزهایی را ایجاد کند که ما از طریق یک دستگاه تلفن همراه به جای یک مرورگر دسکتاپ به آن دسترسی پیدا می کنیم.

این موارد و استفاده از اینستا وب  را با برخی از مرورگرهای اصلی زیر مرور می کنیم. ما این کار را روی مک انجام می دهیم. نسخه های ویندوز نیز بسیار مشابه هستند.

برای همه اینها، ابتدا از طریق مرورگر وب وارد سایت اینستاگرام شده و به حساب اینستاگرام خود وارد شوید.

پست گذاری در اینستاگرام وب با مرورگر Chrome

به View> Developer> Developer Tools بروید.

پست گذاری از طریق اینستاگرام وب - چیکاو

پست گذاری در اینستاگرام وب با مرورگر Chrome

با این کار پنل Developer Tools باز می شود. بسته به طرح صفحه و مرورگر، ممکن است در یک برگه جداگانه ظاهر شود یا در پایین برگه فعال شما باشد.

تعداد زیادی کد، منو و برگه ها را مشاهده خواهید کرد. برای این منظور می توانید تقریباً با خیال راحت تقریباً همه  آن را نادیده بگیرید. به دنبال نماد کوچکی در بالا سمت چپ بگردید که تلفن  و تبلت  را نشان می دهد.( در عکس زیر با فلش قرمز رنگ مشخص شده است)

پست گذاری در اینستاگرام وب با مرورگر کروم - چیکاو

پست گذاری در اینستاگرام وب با مرورگر کروم

روی آن کلیک کنید. پنجره مرورگر اکنون به ابعاد یک تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خاص تبدیل می شود. همان طور که در  شکل زیر مشاهده می کنید.

افزودن عکس با اینستاگرام وب - چیکاو

می توانید تلفن را با استفاده از منوی کشویی تغییر دهید، اگرچه واقعاً زیاد مهم نیست که از کدام یک از پیش تعیین شده ها در اینجا استفاده می کنید.

افزودن پست با اینستاگرام وب - چیکاو

افزودن پست با اینستاگرام وب

بنابراین اکنون دقیقاً مانند برنامه موبایل به نظر می رسد. و مهمتر از همه، اکنون می توانید نماد دوربین را مشاهده کنید. بنابراین می توانید دقیقاً مانند برنامه تلفن همراه از آن استفاده کنید. با مرور عکس جدید و بارگذاری آن، از نماد دوربین برای ایجاد پست جدید استفاده کنید.

پست گذاری در اینستاگرام وب با مرورگر سافاری

به Develop> User Agent> Safari – iOS 10 – iPhone بروید.

پست گذاری در اینستاگرام وب با مرورگر سافاری - چیکاو

پست گذاری در اینستاگرام وب با مرورگر سافاری

صفحه اول باید رفرش  شود تا نماد دوربین را در بالای صفحه نشان دهد، مانند شکل زیر که با فلش  قرمز  مشخص  شده است.

افزودن پست اینستاگرام با مرورگر سافاری - چیکاو

افزودن پست اینستاگرام با مرورگر سافاری

پست گذاری در اینستاگرام با مرورگر فایرفاکس

تا همین چند وقت پیش، برای انجام این کار با Firefox نیاز به نصب افزونه داشتید، اما با نسخه های اخیر این مورد تغییر کرده است. بنابراین ابتدا مطمئن شوید که از آخرین نسخه Firefox استفاده می کنید.

پس از اطمینان از اینکه از آخرین نسخه فایرفاکس استفاده می کنید برای استفاده از اینستا وب  مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا به Instagram.com بروید و وارد حساب خود شوید.

از فهرست اصلی Firefox، به Tools> Web Developer> Responsive Design Mode بروید. (می توانید از میانبر صفحه کلید نیز استفاده کنید. در Mac ، CMD + OPT + M است.)

سپس باید یک نسخه کوچک و پاسخگو از سایت را مشاهده کنید که شامل دکمه افزودن عکس است. (ممکن است لازم باشد صفحه را رفرش کنید.) اگر می خواهید از نمای بزرگتری استفاده کنید، روی نوار بالای صفحه که “هیچ دستگاهی انتخاب نشده است” کلیک کنید و دستگاهی با صفحه بزرگتر انتخاب کنید.

پست گذاری در اینستاگرام با مرورگر فایرفاکس - چیکاو

پست گذاری در اینستاگرام با مرورگر فایرفاکس

پست گذاری در اینستاگرام با مرورگر INTERNET EXPLORER

F12 را فشار دهید تا Developer Tools باز شود.

برگه شبیه سازی را پیدا کرده و از لیست گزینه ها یک دستگاه تلفن همراه انتخاب کنید.

  • جالب است بدانید که علاوه بر اینستاگرام دو پیام رسان محبوب دیگر یعنی تلگرام و واتساپ نیز از نسخه وب پشتیبانی می کنند. برای دسترسی به آموزش تلگرام وب و پاسخ به سوال واتساپ وب چیست؟ به لینک های درج شده در همین بند سر بزنید.

سوالات متداول

اینستاگرام وب چیست؟

یکی از قابلیت های جذاب اینستاگرام است که از طریق آن و بدون نصب اپلیکیشن می توانید به این پیام رسان دسترسی داشته باشید.

چگونه از نسخه وب اینستاگرام بدون نیاز به نصب استفاده کنیم؟

برای این کار به سایت اینستاگرام به آدرس www.instagram.com مراجعه کنید.

جمع بندی

در میان مرورگرهای ذکر شده برای استفاده از قابلیت اینستا  وب  و تبدیل  کردن  آن به حالت گوشی،  مرورگر کروم بهترین و ساده ترین گزینه خواهد بود. ضمن اینکه بیشتر کاربران در حال حاضر از مرورگر کروم استفاده می کنند و به آن عادت کرده اند.

اما با این وجود در این مقاله به نحوه استفاده از قابلیت وب اینستاگرام پرداخته ایم، تا برای همه کاربران با مرورگرهای مختلف، قابل استفاده  باشد.

نکته لازم به دیگر در این باره، این است که امکان دایرکت دادن و ارسال پیام در نسخه اینستا وب نیز به تازگی برای تمام کاربران فعال شده است که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید و کاربردی بوده باشه و از مطالعه آن لذت کافی را برده باشید.  در بخش نظرات می توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید و یا اگر پرسش یا ابهامی در مورد اینستاگرام وب دارید، سوالات خود را بیان کنید.

4.8/5 - (46 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

131 نظرات
  1. پروانه می گوید

    سلام
    برای اینستاگرام ویندوز حتما باید وی پی ان روی ویندوز داشته باشیم”

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز.

  2. اشرفی می گوید

    سلام .قسمت ارشیو استوری در اینستاگرام وب کجاست؟

  3. نرگس می گوید

    سلام ممنون از مطالب مفیدتون ، من می خوام برای همون اینستا گرامی که روی گوشی دارم ، یه نسخه وب هم داشته باشم چطوری می تونم این کارو انجام بدم؟

    1. بخش تحریریه می گوید

      سلام دوست عزیز
      وارد سایت اینستاگرام شوید و از بخش login اکانت خود را وارد کرده و از نسخه وب اینستاگرام لذت ببرید

  4. شیدا می گوید

    اینستاگرام وب فیلتر هست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام شیدا عزیز
      خیر.

    2. دامون می گوید

      نه خداروشکر

    3. سارا پور حسین می گوید

      خیر دسترسی راحتی هم فراهم می کنه

  5. علی عابدی می گوید

    سلام
    وقت شما بخیر
    از خواندن مقاله اینستاگرام وب چیست بسیار لذت بردم
    اگر ممکن است مقاله ای تحت عنوان واتساپ وب چیست نیز در سایت منتشر کرده و لینک آن را برای من ایمیل کنید
    سپاسگزارم

    1. چیکاو می گوید

      سلام علی عزیز
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم.
      آموزش واتساپ وب

  6. ماهور می گوید

    ببخشید روشی هست که حجم فیلم ها رو کم کرد بعد در اینستاگرام منتشر کرد؟

    1. چیکاو می گوید
  7. کریم می گوید

    من همش واسم سوال بود چجوری عکس و فیلمی که با دسکتاپ داخل اینستاگرام گذاشته میشه داخل گوشی ابعادش تنظیم میشه. ممنومم از مقاله شما

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام.
      از اینکه مقاله اینستاگرام وب برای شما مفید بوده است خوشحالیم.
      برای اطلاع بیشتر از سایز استوری اینستاگرام و سایز پست اینستاگرام به مقالات مربوطه مراجعه کنید.

  8. آشوب می گوید

    لطفا آموزش اینستاگرام وب با مرورگر سافاری رو توضیح بدین ممنون
    ببخشید میشه درباره قابلیت های استوری اینستاگرام که روز به روز متنوع میشن هم توضیح بدین

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      داخل همین مقاله ۀموزش اینستاگرام وب با مرورگر سافاری گفته شده است.
      قابلیت های استوری اینستاگرام

  9. راضی می گوید

    خوبیه نسخه وب اینستاگرام این هست که باعت کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام میشه بخاطر همین من ازش استفاده می کنم.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      همینطور است دوست عزیز.
      بهترین روش های کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

    2. Omid می گوید

      چه جالب من نمیدونستم مرسی که گفتین.

  10. طناز می گوید

    بسیار عالی

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم.

  11. سیروس علوی می گوید

    قابلیت جالبی هست
    دیگه کدوم یک از شبکه های اجتماعی نسخه وب دارن؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      واتساپ وب
      تلگرام وب

  12. اسماعیل زادگان می گوید

    ببخشید بهترین سایز برای استوری و پست اینستاگرام چقدر است؟ به طوری که در گوشی و کامپیوتر عکس ما زیبا باشد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز دو مقاله زیر را مطالعه کنید.
      بهترین سایز پست اینستاگرام
      بهترین سایز استوری اینستاگرام

  13. مازندراني می گوید

    کاربردی هست که

  14. کیا می گوید

    کلا از نسخه وب اینستاگرام خوشم نیومد

    1. Asal می گوید

      ولی اینستاگرام وب برای من خیلی کاربردی هست

  15. MaM می گوید

    آقا یعنی با اینستاگرام وب بدون نصب اینستاگرام روی کامپیوتر میشه پست و استوری گذاشت ?

  16. سامانی می گوید

    ببخشید از واتساپ و تلگرام هم میشه نسخه وب استفاده کرد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز.
      آموزش تلگرام وب
      آموزش واتساپ وب

    2. کورش می گوید

      تلگرام وب عالیه حتما امتحانش کن

    3. تهرانی اصل می گوید

      اره خیلیم عالی هستن

  17. پوریا می گوید

    کاش داخل اینستاگرام وب فیلتر ها نمایش داده میشد واقعا تنها نقطه ضعفش همینه

  18. طلا می گوید

    ببخشید چرا من نمیتونم با اینستاگرام وب پست بذارم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز در حالت عادی اینستاگرام وب به شما امکان پست گذاشتن را نمی دهد. اگر می خواهید با اینستاگرام وب پست منتشر کنید از راهکار هایی که داخل همین مقاله گفتیم استفاده کنید.

  19. شاداب می گوید

    اینستاگرام وب عالیه و اینکا مصرف اینترنت اینستاگرام وب کمتر از نسخه نصبی اینستاگرام هست ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله درسته. از کامنت مفید شما سپاسگزاریم دوست عزیز.
      چگونه مصرف اینترنت اینستاگرام خود را کاهش دهیم؟

  20. Nirvana می گوید

    ببخشید اگر با اینستاگرام وب پیج یک نفر رو سرچ بزنم و پست هاش رو ببینم بدون لایک کردن متوجه میشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز متوجه نمی شود .
      چگونه بفهمیم چه کسانی اکانت اینستاگرام ما را چک کرده اند ؟

    2. فلفلی می گوید

      هیچ روشی نیست که کسی بفهمه تو پیجش رو سرچ زدی اصلا

  21. Soode می گوید

    بسیار عالی

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      از اینکه مقاله آموزش اینستاگرام وب برای شما مفید بوده است، خوشحالیم . موفق باشید .

  22. سعادت می گوید

    تلگرام وب هم داریم؟

    1. چیکاو می گوید
    2. ماهی می گوید

      اره خیلیم عالیه

    3. کلاسیک می گوید

      اره من از واتساپ وب تلگرام وب و اینستاگرام وب استفاده میکنم هر سه عالی هستن

  23. چمن می گوید

    سلام من اینستاگرام رو دیلیت اکانت کردم دیگه نیاز نیست همون اکانتی که با گوشی دیلیت اکانت کردم رو با کامپیوتر هم دیلیت اکانت کنم؟

  24. بهناز می گوید

    سایز پست و استوری اینستاگرام وب چقدر هست

    1. چیکاو می گوید
  25. منوچهری می گوید

    ببخشید چرا سایت اینستاگرام واسم باز نمیشه فقط صفحه سفید نشون میده

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز از فیلتر شکن استفاده کنید .

  26. رحمتی می گوید

    سلام بسیار کامل و عالی و واضح

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      از نظر دلگرم کننده شما درباره مقاله آموزش اینستاگرام وب متشکریم .

  27. نفیسه می گوید

    چرا من نمیتونم با اینستاگرام وب پست و استوری بزارم ☹️ لطفا بهم لگید دقیقا چکار کنم؟!؟!

    1. چیکاو می گوید

      سلام نفیسه عزیز
      اگر دقیق تر بهم بگید در کدوم مرحله و با چه مشکل و خطایی برو به رو شدید بهتر می تونم کمکتون کنم .
      ما در مقاله زیر به طور کامل آموزش انتشار عکس فیلم در اینستاگرام در کامپیوتر رو توضیح دادیم .
      چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام پست و استوری بگذاریم ؟

  28. نقی زاهدی می گوید

    سلام لطفا کمک کنید بهم اینستاگرام سایتش واسم باز نمیشه

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز ار vpn استفاده کنید .

  29. صفر پور می گوید

    چرا سایت اینستاگرام واسم باز نمیشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز با فیلتر شکن امتحان کنید .

  30. موسی می گوید

    خیلیم عالی و کامل. مرسی. فقط اینکه اگر میشه آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام رو خم بگید اخه من یک اکانت اضافی دارم و میخوام پاکش کنم.

    1. چیکاو می گوید
  31. راحله می گوید

    سلام
    ممنونم از مقاله خوبتون در زمینه اینستاگرام.
    میشه آکوزش ساخت اپل آیدی رو هم بگذارید. ممنونم

  32. سهیلا فریدفر می گوید

    سلام. بسیار عالی بود. لطفا یک برنامه برای ویرایش فیلم روی کامپیوتر بگید. ممنونم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم دوست عزیز .
      معرفی انواع نرم افزار ویرایش فیلم

  33. امینه می گوید

    سلام جناب پورمحمد جسارتا درباره پست گذاری در اینستاگرام وب با مرورگر سافاری هم توضیح بدین

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز داخل همین مقاله به طور کامل توضیح دادیم .

  34. Yalda می گوید

    پست گذاری در اینستاگرام وب با مرورگر سافاری چگونه است؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز ما در این مقاله به طور کامل آموزش اینستاگرام وب با مرورگر سافاری را توضیح داده ایم . مقاله را مطالعه کنید و سوالات خود را از ما بپرسید .

  35. ثریا می گوید

    سلام. مقاله ای که درباره اینستاگرام وب گذاشتین خیلی خوبه. ممنونم ازتون. اگر میشه درباره اینکه چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند هم بنویسین واسمون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه مقاله آموزش اینستاگرام وب برای شما مفید بوده است خوشحالیم .
      برای اینکه بفهمید چه کسانی اینستاگرام شما را چک کرده اند به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/05/24/how-to-find-out-who-checked-our-instagram/

  36. النا می گوید

    دوستان اینستاگرام وب برای شما هم فیلتر ها رو نشون نمیده؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز یکی از محدودیت های اینستاگرام وب نشون ندادن فیلتر ها می باشد .

  37. Mahnaz می گوید

    عالی بودین مثل همیشههه

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم مهناز عزیز .

  38. داریوش می گوید

    سلام من میخوام که با لپ تاپ به اینستاگرام دسترسی داشته باشم اما اگر بشه میخوام اینستاگرام روی ویندوز 10 نصب کنم. لطفا آموزشش رو بگذارید.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز من یک مقاله به شما معرفی میکنم که داخلش به طور کامل توضیح دادیم شما چجوری اینستاگرام پلتفرم ویندوز نصب کنید . همچنین به طور کامل آموزش انتشار پست و استوری اینستاگرام در کامپیوتر گفته شده .
      https://chikav.ir/1399/05/23/how-to-post-on-instagram-with-a-computer/

  39. محمدمهدی می گوید

    سلام چرا با اینستاگرام وب نمیتونم کپشن پستی که گذاشتم رو ادیت کنم؟

  40. مهین می گوید

    سلام برای اینستاگرام وب از چه مرورگری استفاده کنیزم بهتره؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز به نظر من مرورگر کروم برای اینستاگرام وب کاملا راحت و در دسترس هست .

  41. Joker می گوید

    سلام من از یک سری نرم نرم افزار و وبسایت با امنیت پایین برای ارسال پست به اینستاگرامم استفاده میکردم. پیجم هک شده پریده اصلا نیستش چیکار کنممم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای بازگردانی پیج هک شده مقاله مربوط بهش رو بخونید و هر سوالی که داشتید بپرسید .
      https://chikav.ir/1399/06/24/instagram-password-recovery/

  42. Tr می گوید

    سلام مقالتون عالیه. لطفا آموزش واتساپ وب رو هم بذارید.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و دروذ
      برای آموزش استفاده از واتساپ وب به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/07/24/whatsapp-web/

  43. بردیا می گوید

    سلام. چجوری میشه از طریق اینستاگرام وب پست های چند عکسی گذاشت؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      متاسفانه اینستاگرام وب از قابلیت پست های ورقه ای پشتیبانی نمی کند .

  44. نازنین می گوید

    از وقتی دایرکت اینستاگرام وب فعال شده عالی شدههه

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله همینطوره . روز به روز امکانات اینستاگرام وب در حال بهبود هست .

  45. روشنک می گوید

    سلام چجوری میشه با نسخه وب اینستاگرام لایو گرفت؟

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست گرامی
      در حال حاضر چنین امکانی در نسخه وب اینستاگرام وجود ندارد.

  46. پیمان می گوید

    سلام. آیا امکانش هست بجای استفاده از اینستاگرام وب روی مرورگر، اپلیکیشن اینستاگرام رو روی لپ تاپم نصب کنم؟ و همچنبن باهاش پست و استوری منتشر کنم!

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز امکان نصب اینستاگرام روی نسخه ویندوز هست . شما می تونید با نسخه ویندوز اینستاگرام روی کامپیوتر پست و استوری منتشر کنید . من لینک آموزش اینستاگرام روی کامپیوتر رو واستون قرار میدم مطالعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/05/23/how-to-post-on-instagram-with-a-computer/

  47. ? می گوید

    سلام من اینستاگرام وب با کروم امتحان کردم خوب بود مرسی. ??

  48. negah می گوید

    سلام. چرا داخل اینستاگرام وب فیلتر های اینستاگرام نیست؟ از کجا میتونم بهش دسترسی داشته باشم؟!

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست عزیز
      متاسفانه نسخه وب اینستاگرام تمامی ویژگی های نسخه اپ اینستاگرام را شامل نمی شود. برای دسترسی به این ویژگی ها بایستی از نسخه اپ اینستاگرام استفاده کنید.

  49. الف می گوید

    عالی و جذاب

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما سپاسگزاریم .

  50. زارا هوشیار می گوید

    سلام نحوه استفاده از کامپیوتر برای انتشار پست و استوری اینستاگرام رو هم توضیح بدین لطفا؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز اگر دقیق تر توضیح بدین که دقیقا چه مشکلی دارین من میتونم راهنماییتون کنم .
      من به شما پیشنهاد می کنم به لینک زیر مراجعه کنید تا اطلاعات کامل رو درباره نحوه انتشار پست و استوری اینستاگرام روی کامپیوتر به دست بیارین .
      https://chikav.ir/1399/05/23/how-to-post-on-instagram-with-a-computer/

  51. O می گوید

    دمت گرم ادمین جان ?

    1. چیکاو می گوید

      موفق باشی دوست عزیز .

  52. نیلوانا می گوید

    سلام چجوری کپشن پستم رو با اینستاگرام وب ادیت کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      متاسفانه این امکان داخل اینستاگرام وب موجود نیست .

  53. فرزاد می گوید

    سلام. برای استفاده از اینستاگرام وب کدوم مرورگر رو توصیه میکنید؟ کار کردن با کدوم مرورگر آسون تر و کم دردسر تر هست؟ ممنون میشم اگر جواب بدین ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز مرورگر کروم بهترین و آسون ترین گزینه برای اینستاگرام وب می باشد .

  54. هلی می گوید

    سایتتون عالیه. مقاله های آموزشی اینستاگرام هم خیلی خوبه. مرسی

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم . موفق باشید .

  55. مری می گوید

    چیکاو عزیز ممنون. من مشکلم اینه که حالا که دسک‌تاپم رو به گوشی تبدیل کردم یه صفحه مشکی نشون میده چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم . یکبار صفحه رو رفرش کنید و از اتصال اینترنت مطمئن شوید .

  56. شراره می گوید

    سلام من میخوام پست منتشر داخل اینستاگرام ویندوز امااا نمیتونم رو عکس کسی رو تگ کنم! شایدم بلد نیستم! میشه راهنماییم کنید. ممنونم ازتون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز زمانی که با کامپیوتر یا لپ تاپ پست منتشر می کنید امکان تگ کردن روی عکس وجود نداره فقط می تونید داخل کپشن دوستانتون رو تگ کنید .

  57. بهمنی می گوید

    مفید و کاربردی. خداخیرتون بده ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  58. شیما می گوید

    سلام میشه نحوه اشتراک گذاری پست روی کامپیوتر و اینستاگرام وب رو توضیح بدین!

  59. بهروز می گوید

    سلام چجوری با فایرفاکس اینستاگرام وب داشته باشم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دقیقا مشابه آموزش بالا هست . اینستاگرام وب در سایر مرورگر ها از جمله کروم و فایرفاکس مشابه می باشد .

  60. Mari می گوید

    اینستاگرام وب کار راه انداز هست اخیرا خیلی بهترم شده ولی خب اینستاگرام اندروید یه چیز دیگست واقعا. ادمین جان ممنونم بابت توضیحاتتون ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  61. هومن می گوید

    سلام. ممنونم از سایت چیکاو. من وقتی به حالت گوشی تبدیلش میکنم علامت پست گذاشتن رو واسم نشون نمیده چرا؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      یکبار رفرش کنید درست میشه .

  62. RezA می گوید

    سلام لطفا توضیح بدید که میتونیم داخل نسخه وب اینستاگرام کسی رو یا کسانی رو داخل پست هام تگ کنم یا خیر؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      با اینستاگرام وب می تونید داخل کپشن کسی رو تگ کنید .اما در نسخه وب اینستاگرام امکان تگ کردن به روی عکس نیست .

  63. قدوسی می گوید

    سلام جناب پورمحمد. مقاله ای که درباره اینستاگرام وب گذاشتین مفید بود واسم. سپاسگزارم. فقط اینکه یک سوال داشتم اینکه اینستاگرام وب روی تمام مرورگر ها اجرا میشه؟ اگر اجرا میشه روشش چه تفاوتی داره با هم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز استفاده از اینستاگرام وب روی تمام مرورگر ها امکان پذیر و مشابه هست .

  64. نفیسه می گوید

    سلام خیلی کامل و مفید و آپدیت بود. ممنونم از سایت خوب و زیباتون ??

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم . موفق باشید .

  65. کامران می گوید

    سلام. چجوری میتونم فیلتر های اینستا رو ب اینستا وب اضاف کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      متاسفانه فیلتر های اینستاگرام روی نسخه وب قابل دسترسی نیستن .

  66. سعیدی می گوید

    سلام جناب. من یک سوال داشتم. هر چی میگردم هیچ گزینه ای پیدا نمیکنم که با اینستاگرام وب بتونم کپشن پستی که منتشر کردم رو ادیت. میشه راهنماییم کنید؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      متاسفانه امکان ویرایش کپشن در اینستاگرام وب وجود ندارد .