چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند؟

خیلی از افراد و کاربران اینستاگرام به دنبال جواب سوال ” چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند ” هستند و قصد دارند تا با استفاده از روش های مختلف به جواب این سوال دست پیدا کنند. اما آیا می توان فهمید که چه کسی پروفایل مان را چک کرده است؟ همراه چیکاو باشید تا به سوال شما پاسخ دهیم.

در گذشته هر سایت و یا اپلیکیشنی که باز می کردیم تبلیغات ربات بازدید یاب یا پروفایل چکر اینستاگرام به چشم می خورد. البته شاید الان نیز برخی از افراد در حال تبلیغات هستند اما روز به روز تعداد آن ها کمتر شده اند چرا که اکثر آن ها افرادی دروغگو هستند.

در ایران و در خارج کشور اپلیکیشن و سایت های زیادی با نام بازدید یاب اینستاگرام و با پروفایل چکر پیج اینستاگرام فعالیت می کنند و در ازای خدمات از آن ها مبلغی دریافت می کنند. ما در ادامه قصد داریم تا روش هاف سایت ها و اپلیکیشن هایی که در این زمینه فعالیت میکنند را به شما معرفی کنیم.

اکانت اینستاگرام خود را بیزینسی کنید

اینستاگرام در حال حاضر یکی از مکان های مناسب برای کسب و کار هاست که سعی کرده تا امکانات مناسبی را در اختیار شرکت ها و کسب و کار ها قرار دهد و کانالی برای فروش کالا و خدمات آن ها بوجود آورد. به همین منظور در پیج ها و پروفایل های بیزینسی امکانات آماری خوبی قرار داده تا پیج های اینستاگرام از این طریق به تحلیل اطلاعات و کاربران بپردازند.

از جمله این امکانات می توان به آمار نمایش و میزان ارسال و… پست ها توسط کاربران است که میزان فعالیت کاربران را با نمودار ها و اعداد و ارقام نمایش می دهد. در این میان امکانی برای شمارش بازدید کنندگان پروفایل پیج اینستاگرامی نیز فراهم کرده است. با این ویژگی می توانید تعداد بازدیدکنندگان پروفایل اینستاگرام به همراه اطلاعات دیگری مانند ساعت فعالیت، میزان بازدید ها در روز های هفته و…. مشاهده کنید.

دسترسی به حساب تجاری برای همه افراد آزاد است و نیاز به پرداخت هزینه ای نیست. برای ساخت حساب تجاری نیاز نیست که حتما اکانت جدیدی در اینستاگرام بسازید تنها کافیست با اموزش کوتاهی که در پایین قرار دادیم اکانت شخصی خود را به پیج تجاری تبدیل کنید.

به پروفایل اینستاگرام خود مراجعه کرده سپس به بخش تنظیمات بروید. گزینه Account  را انتخاب کرده و به پایین صفحه اسکرول کنید. با انتخاب گزینه Switch to Professional Account اکانت اینستاگرام خود را به پیج بیزینسی تبدیل کنید.

در بالا توضیح داده شد که این قابلیت آمار بازدید کنندگان را به شما میدهد که چه تعداد کاربران از پروفایل شما دیدن کردند. اما هیچ اطلاعاتی مبنی بر این که کدام کاربر از پیج شما دیدن کرده است، در حال حاضر وجود ندارد. شاید اینستاگرام در آپدیت های بعدی این ویژگی را به پروفایل بیزینسی اضافه کند اما در حال حاضر خبری از چنین قابلیتی نیست.

قابلیت  creator account اینستاگرام

اینستاگرام از سال 2018 قابلیت جدیدی با نام creator account instagram معرفی کرد که برای برندینگ شخصی استفاده می شد. قابلیت هایی که این سرویس در اختیار شما قرار می دهد مشابه سرویس بیزینس پروفایل اینستاگرام است که امکانات بی نظیری در زمینه آماری را پس از تبدیل پیج خود به Creator Account فراهم می آورد.

در این قابلیت نیز امکان تشخیص کاربرانی که پروفایل شما را کرده اند وجود ندارد و تنها می تواند تعداد آن ها آنالیز و بررسی کنید.

  • یکی از موضوعات جذاب و کاربردی برای کاربران این شبکه اجتماعی، دانلود عکس پروفایل اینستاگرام است. برای “آموزش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام” به لینک موجود در همین پاراگراف مراجعه کنید.

برنامه های بازدید یاب اینستاگرام

تاکنون روش هایی که گفته شد راه مناسبی برای اینکه چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند محسوب نمی شود. همانطور که در بالا نیز اشاره شد، راه حل قطعی در این زمینه وجود ندارد چرا که داشتن این اطلاعات نیاز به دسترسی از سمت اینستاگرام است و هنوز اطلاعات دقیقی از این موضوع در دسترس نیست. با این حال اپلیکیشن هایی برای فهمین چه کسانی اینستاگرام ما را چک می کنند وجود دارد.

از جمله معروف ترین اپلیکیشن هایی که در این زمینه وجود دارند، برنامه معروف Who viewed my Instagram است که در گوگل پلی منتشر شده و از محبوبیت بالایی برخوردار است. این اپلیکیشن تاکنون بیش از 100 هزار دانلود و امتیاز 4.2 از 5 با 6 هزار امتیاز دهنده دریافت کرده است.

برنامه Who viewed my Instagram - رسانه چیکاو

در بسیاری از مواقع اپلیکیشن ها به منظور سوء استفاده و هک اکانت اینستاگرام شما توسعه یافته اند به همین دلیل پیشنهاد می شود تا حتی الامکان پیج اینستاگرامی خود را این این اپلیکیشن ها متصل نکنید. در بسیاری از مواقع نیز تبلیغاتی در این اپلیکیشن ها نمایش داده می شود که می تواند امنیت گوشی و یا پیج شما را به خطر بیاندازد.

استفاده از سایت ها و ربات ها

علاوه بر موارد گفته شده، سایت هایی نیز در این زمینه وجود دارند که به شما این امکان را می دهند تا بفهمید چه کسانی اینستاگرام شما را چک کرده اند. اما اکثر آن ها در ازای مبلغی پول از شما این خدمات را ارائه می دهند.

در مواردی که ما بررسی کردیم این سایت ها و بعضی از اپلیکیشن ها خدمات مناسبی را در حوزه افرادی که از پست ها، استوری و… اینستاگرام شما چک کرده اند ارائه می دهند. اما در واقع هر امکانی که در حال حاضر در پیج اینستاگرامی شما فراهم هست آن ها به صورت دسته بندی شده به شما ارائه می دهند. به بیان دیگر اینکه در واقع هیچ راه تضمینی برای اینکه چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند وجود ندارد و در اکثر مواقع در ازای مبلغی پول، تنها آمار و تعداد در اختیار شما قرار می دهند.

  • در نهایت اگر تصمیم گرفتید که به هر دلیلی از حساب کاربری اینستاگرام خود خارج شوید و اکانت خود را به طور دائمی حذف کنید به مقاله “آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام” سر بزنید. با مطالعه این مقاله می توانید به کمک آموزش های گام به گام حساب کاربری خود را برای همیشه از دسترس خارج کنید.

آنالیز پیج

اگر تنها به دنبال آمار بازدید از بخش های مختلف پیج اینستاگرامی هستند، علاوه بر روش هایی که در بالا اشاره شد سایت ها و اپلیکیشن هایی نیز توسعه یافتند که پس از اتصال به اکانت اینستاگرامی شما، شروع به آنالیز پیج شما می کنند. اگر شما صاحب کسب و کاری هستید که یکی از کانال های فروش شما پیج اینستاگرامی تان است، اتصال به این ربات ها می تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد.

از جمله اپلیکیشن هایی که در این زمینه توسعه یافته اند، برنامه Ana.ly – Followers Analyzer for Instagram که در گوگل پلی بیش از یک میلیون دانلود را ثبت کرده است. به علاوه سایت ها و ربات هایی در قالب وبسایت و نرم افزار های ویندوز هستند که در این زمینه بسیار به شما کمک می کنند.

امیدوارم این آموزش برای شما مفید بوده باشد. برای دیدن سایر آموزش های اینستاگرام به منوی سایت مراجعه کنید. . در صورتی که شما تجربه ای در این زمینه دارید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. هر گونه سوال و یا مشکلی برای شما به وجود آمده کامنت ارسال کنید. سعی می کنیم تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم.

سوالات متداول

چگونه بفهمیم چه کسانی هایلایت اینستاگرام را دیده اند؟

برنامه اینستاگرام را اجرا کنید.
روی آیکون Highlights ضربه بزنید.
دکمه «دیده شده توسط» در گوشه سمت چپ پایین را بفشارید تا لیست افرادی که هایلایت‎های شما را دیده‌اند را مشاهده کنید.

چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند؟ آیا نرم افزاری در این زمینه وجود دارد؟

بجز روش های گفته شده در مقاله روش دقیق تر و قطعی تری وجود ندارد. اغلب نرم افزار های چکر اینستاگرام به جاسوس اینستاگرام معروف بوده و قصد دسترسی به اطلاعات شخصی شما و سو استفاده از آنها را دارند.

4.7/5 - (41 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

138 نظرات
  1. صدیقه افخمی می گوید

    حساب تجاری اینستاگرام پولی هست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر

  2. فائزه اقبالی می گوید

    کاش مشخص بود کیا بی سر و صدا اومدن تو پیجمون و رفتن

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      متاسفانه مشخص نیست که به طور دقیق چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند.

  3. جباری می گوید

    چگونه می توان اکانت اینستاگرام را بیزنسی کرد؟ این امکان برای سایر پیام رسان ها هم وجود دارد؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      دوست عزیز آموزش بیزنسی کردن اکانت اینستاگرام در همین مقاله گفته شده است.
      آموزش استفاده از واتساپ بیزنس

  4. فری می گوید

    اگر دی اکتیو کنیم کسی می تونه آنفالو کنه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز.

    2. تقوی می گوید

      پیج های بزرگ وقتی قراره مدتی فعالیت نکنن دی اکتیو می کنن تا کسی نتونه آنفالو کنه و فالور هاشون ریزش نداشته باشه

  5. سروش می گوید

    چه جالب بود
    ببخشید من پروفایل اینستاگرام کسی رو دانلود کردم آیا متوجه میشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز.

  6. امیرعلی می گوید

    پیج اینستاگرام رو قفل می کنیم و نگران چک شدن پیجمون هم نیستیم به همین راحتی

  7. Zz می گوید

    عالی

  8. مهدی می گوید

    چگونه بفهمیم چه کسانی دایرکت اینستاگرام ما را میوت کرده اند؟

  9. حمیده اولیایی می گوید

    چگونه بفهمیم چه کسانی هایلایت اینستاگرام ما را چند بار دیده اند؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز چنین امکانی وجود ندارد. ویو هایلات اینستاگرام مانند استوری اینستاگرام است و تنها همان بار اول نمایش داده می شود.

  10. جلیلی می گوید

    چگونه بفهمیم چه کسانی پست های ورقه ای اینستاگرام ما را که به صورت چند عکس می باشد تا عکس اخر دیده اند؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      امکان این کار وجود ندارد.

  11. ل می گوید

    چجوری بفهمیم که کسانی هایلایت استوری اینستاگرام ما را چک کرده اند؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز تعداد بازدید هایلات در قسمت پایین عکس ( مشابه استوری اینستاگرام ) به شما نمایش داده می شود. اما نمی توان متوجه شد که یک اکانت چندین بار هایلایت اینستاگرام شما را بازدید کرده است.

  12. طنین می گوید

    چه مقاله جالبی
    متشکرم

    1. چیکاو می گوید

      سلام طنین عزیز
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم.

  13. چراغی اصل می گوید

    آیا میشه متوجه شد زمانی که دی اکتیو بودم کسی پیجم رو آن فالو کرده یا خیر؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز زمانی که پیج شما دی اکتیو باشد کسی نمی تواند شما را آنفالو کند.

  14. L می گوید

    آخییش خیالم راحت شد ???

  15. ااا می گوید

    چجوری بفهمم چه کسانی لایو اینستاگرام دارند؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز هر کدام از فالور های شما که لایو بگذارند اعلان آن برای شما ارسال می شود.

  16. تیموری می گوید

    چگونه بفهمیم اینستاگرام ما ریپورت شده است و دلیل آن چیست؟

      1. جوکار می گوید

        وقتی قوانین اینستاگرام رو زیر پا بذاری پیجت ریپورت میشه متاسفانه
        قبل از ریپورت معمولا اخطار دریافت می کنی از طرف اینستاگرام

  17. یعقوبی راد می گوید

    متشکرم بابت معرفی برنامه Ana.ly – Followers Analyzer for Instagram.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق باشید دوست عزیز .

  18. Fati می گوید

    Slm
    Kheiliii ali & karbordi hast
    Merciii
    Chikav ???

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم دوست عزیز .

  19. Heli می گوید

    دلیلی هم نداره که بفهمن ما رفتیم پیجشون رو چک کردیم ?

  20. سالار می گوید

    چگونه بفهمیم چه کسانی از پست اینستاگرام ما اسکیرین گرفته اند؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      این کار ممکن نیست .

  21. Farnood می گوید

    من برای اینکه بفهمم چه کسی اکانت اینستاگرام منو چک کرده حتی اپلیکیشن پولی هم خریدم اما فایده نداشت و مزخرف بود.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز داخل مقاله درباره اپلیکیشن های آنالیزر پیج صحبت کردیم . ممنونم که تجربیاتتون رو با ما به اشتراک گذاشتید .

    2. مصطفی رسولی می گوید

      درد مشترک همینه
      دقیقا منم پول دادم یه اپلیکیشن خریدم ولی دقیقا عین آنالیز اینستاگرام بود هیچ چیز بیشتری نداشت

  22. Raha می گوید

    چه معنی داره بفهمن اینستاشون رو چک کردیم ?

  23. مسیح می گوید

    چجوری اکانت اینستاگرام رو بیزنسی کنم. توضیح بدین ممنون میشم

    1. چیکاو می گوید

      سلام مسیح عزیز
      در ابتدا از جدید ترین نسخه اینستاگرام استفاده کنید تا بتوانید به تمام امکانات اکانت بیزنسی دسترسی داشته باشید .
      در مرحله بعد از طریق تنظیمات اینستاگرام وارد بخش Account شوید و گزینه آبی رنگ Switch to Professional Account را انتخاب کنید . در مرحله آخر برای تبدیل اکانت شخصی به تجاری باید Business را لمس کرده و انتخاب کنید .

  24. شهره می گوید

    سلام اگر من با اینستاگرام روی کامپیوتر پست و استوری بزارم سایزش متفاوت نیست؟ کسی متوجه میشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام شهره عزیز
      خیر دوست عزیز کسی متوجه نمیشه .

  25. محبوبه قاسمی می گوید

    سلام من تازه اینستاگرام نصب کردم زیاد باهاش آشنا نیستم. میخوام عکس هام رو داخل صفحم بزارم اما نمیخوان همه ببینن باید چکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید
  26. زر می گوید

    سلام. چجوری بفهمم زمانی که دی اکتیو بودم چه کسانی اکانت منو انفالو کردن

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز زمانی که پیج شما دی اکتیو باشد ، به طور موقت از دسترس خاج شده است و کسی نمی تواند شما را آنفالو یا بلاک کند .

  27. علی می گوید

    چجوری بفهمم چرا اینستاگرام منو بلاک کرده؟

  28. Nilooo می گوید

    ممنون. خدا قوت

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم . موفق و پیروز باشید .

  29. حمید قاعدی می گوید

    سلام آیا امکانش هست تنطیماتی باشه که بفهمیم چه کسانی عکس پروفایل اینستاگرام ما رو دانلود کردند؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز .
      آموزش دانلود پروفایل اینستاگرام

  30. آیناز می گوید

    سلام اگر از قسمت ذره بین آیدی یک نفر رو سرچ بزنم اما بهش ریکوست ندم اون شخص متوجه میشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز .

  31. زمانی می گوید

    چجوری میتونیم بفهمم زمانی که دی اکتیو کردم کیا قصد داشتن به من دایرکت بدن

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز ، امکان این کار وجود ندارد .

  32. یعقوبی می گوید

    چجوری بفهمم کسی بجز خودم داخل پیج اینستاگرامم هست یا خیر؟ ممنونم نیشم اگر جواب بدید

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از بخش تنظیمات اینستاگرام وارد قسمت security شده و گزینه loging activity را انتخاب کنید .

  33. خواجه می گوید

    چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را دانلود کرده اند؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز متاسفانه امکانش وجود نداره .

  34. ? می گوید

    اره این اپلیکیشن عالیه ??

  35. Atash می گوید

    عالی بود. دستتگن درد نکنه. ایام ب کام

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      متشکرم دوست عزیز . موفق و پیروز باشید .

  36. شراره می گوید

    سلام اپلیکیشن برای آنالیز پیج اینستاگرام بگید لطفا

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز، از جمله اپلیکیشن هایی که در زمینه آنالیز پیج اینستاگرام توسعه یافته اند، برنامه Ana.ly – Followers Analyzer for Instagram که در گوگل پلی می باشد که بیش از یک میلیون دانلود را ثبت کرده است .

  37. نغمه اسفندیاری می گوید

    چگونه می توان کسانی که فالور ما نیستند اما عکس و فیلم اای ما رو دیدن رو شناسایی کرد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز امکانش نیست .

  38. مازیار می گوید

    خداروشکر که نمیتونن بفهمن که اینستاگرام شون رو چک کردیم ?

  39. ریحانه خلیلی می گوید

    سلام روزبخیر. من میتونم متوجه بشم که کدام از فالور هام بیو اینستاگرامم رو چک کردن؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر ریحانه جان .

  40. Hadye می گوید

    سلام اگر یک نفر پیجش باز باشه من از اکسپلور اینستاگرام وارد پیجش بشم. استوریش رو سین نزنم ولی پست هایی که به صورت عکس هستش ببینم ادمین متوجه میشه که پیج اینستاگرام رو چک کردم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر، متوجه نمیشه .

  41. Yaaghoob می گوید

    سلام. نمیشه فهمید چه کسانی داخل اکانت ما هستن؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای اینکه بفهمید چه کسی داخل اکانت شما هست از تنظیمات اینستاگرام ، بخش security ، گزینه login activity رو انتخاب کنید . هر لوکیشن و دستگاهی که با اطلاعات شما هماهنگ نبود یعنی شخصی بجز شما وارد اکانتتون شده .

  42. هنگامه می گوید

    سلام. داخل اکانت بیزنسی یا کریتور میشه فهمیده که چه کسی پروفایل اینستاگرام ما رو چک کرده؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز .

  43. Tahmine می گوید

    سلام. مقالتون خیلی نفید بود متشکرم ازتون. خدا قوت

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  44. diana می گوید

    سلام. من شنیدم که داخل اینستاگرام بیزنسی میشه فهمید که چه کسانی اینستاگرام ما را چک می کنن. آیا این موضوع صحت داره؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز اینستاگرام بیزنس برای شما آنالیز میکنه که چند اینستاگرام شما رو چک کردن اما آیدی اون افراد رو نشون نمیده .

  45. negar می گوید

    سلام چجوری میتونم متوجه بشم چه کسی به من ریکوست داده بعد منصرف شده؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      متاسفانه امکانش وجود نداره .

  46. احسان می گوید

    سلام من متن بیو اینستاگرامم رو عوض کردم. چجوری بفهمم کی دیده کی ندیده؟!

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      این امکان وجود نداره .

  47. ایمان می گوید

    سلام چجوری بفهمم وقتی دی اکتیو بودم کیا پروفایل اینستاگرام منو چک کردن؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      امکانش وجود نداره .

  48. اسی می گوید

    خداروشکر ک نمیفهمن که ما دنبال پیجشون هستیم ?

  49. محمد می گوید

    سلام. من چند تا پیج رو سرچ زدم الان اون اشخاص متوجه میشن؟ بعد میخوام وقتی سرچ میزنم دیگه این پیج ها واسم نمایش داده نشه. آخه وقتی حرف اول یک پیج رو سرچ میزنم اون پیج ها هم نمایش داده میشه واسم ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام ورود
      باید کش اینستاگرامتون رو پاک کنید .

  50. لاله می گوید

    سلام میشه بفهمیم وختی کا دی اکتیو بودیم کیا میخواستن بهمون پیام بدن ولی نتونستن؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز امکانش نیست .

  51. فاطمه می گوید

    سلام. داخل Creator account هم نمیشه فهمید چه کسانی اینستاگرام ما را چک کردن؟

  52. تاره می گوید

    سلام. چطوری بفهمیم یک نفر پیجش رو دیلیت اکانت کرده یا دی اکتیو کرده؟ راهی هست که از روی آیدیش متوجه بشیم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      زمانی که یک نفر پیجش رو دیلیت اکانت یا دی اکتیو کرده باشه پیغام user not found برای شما نشان داده می شود .

  53. مرجان می گوید

    سلام. من اینستاگرامم فارسی هست. میشه توضیح بدین داخل اینستاگرام فارسی چجوری میشه دایرکت ها رو دو طرفه پاک کرد برای همیشه…

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      چند ثانیه روی پیام مورد نظر نگهدارید و گزینه ارسال نکردن را انتخاب کنید . به این صورت می توانید پیام ها را به صورت تک به تک پاک کنید .

  54. ? می گوید

    سلام. یک نفر با فیلتر شکن وارد پیجم شده و اینک نمیدونم پسوردم رو از کجا آورده بگین چیکار کنم؟ میترسم پیجم رو هک کنهه ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      پسورد پیجتون رو عوض کنید و پسورد دومرحله ای اینستاگرامتون رو فعال کنید .

  55. R می گوید

    سپاس ?❤️

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از نظر دلگرم کننده شما سپاسگزاریم .

  56. السا می گوید

    مفید بود خدا قوت

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      از نظر دلگرم کننده شما سپاسگزاریم . موفق باشید .

  57. قنبری می گوید

    سلام. من داخل لاگین اکتیویتی پیجم آیدی خودم رو فقط نمایش میده اما لوکیشن یک شهر دیگه رو نمایش میده! یعنی کسی داخل پیجم هست؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      متاسافه لوکیشن برنامه اینستاگرام دقیق نمی باشد . و اگر از روش های آی پی استفاده کنید ممکنه چند لوکیشن مختلف رو بهتون بده . اگر در قسمت login activity فقط مدل گوشی خودتون رو نشون میده که مشکلی نیست اگر مدل دیگه ای هم نشون میده کافیه اون رو log out کرده و پسورده پیج خودتون رو تغییر بدین

  58. زری می گوید

    مفید بود ?

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از اینکه مقاله چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند برای شما مفید بوده است خرسندیم .

  59. ☺️ می گوید

    عالی بود ❤️

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  60. تینا می گوید

    ???

    1. چیکاو می گوید

      از نظر شما متشکریم

  61. رازی می گوید

    عالی بود سپاس

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از نظر دلگرم کننده شما سپاس گزاریم .

  62. نیک نام می گوید

    این مقاله به تمام سوالات و ابهامات شما درباره کسانی که اینستاگرامتون رو چک کرده اند پاسخ میده و ارزش خوندن داره

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  63. س می گوید

    همینم مونده دیگ مردم بفهمم رفتیم بیو و پروفایل اینستاشون رو چک کردیم ?

  64. فاطمه مرادی می گوید

    دوستان من به جرئت میتونم بگم ک هیچ برنامه ای تا امروز وجود نداره ک آیدی کسی ک اومده پروفایل اینستاگرام رو چک کرده وجود نداره

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  65. مبینا می گوید

    سلام. اگر به فرض یک اپلیکیشن باشه که مشخص کنه چه کسانی پروفایل یک پیج خصوصی رو چک می کنند، این اپلیکیشن فقط فالور های اون پیج رو نشون میده یا تمام افراد رو؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      همان طور که پیش تر گفته شد هیچ اپلیکیشنی وجود ندارد که کسانی که پروفایل پیج اینستاگرام ما را چک کرده اند یا بدون هیچ فعالیتی و دیدن استوری به پیج ما سر زده باشند را مشخص کند . اما اگر چنین اپلیکیشنی موجود باشد بایستی آیدی تمام افراد را نشان دهد .

  66. Najme می گوید

    ببخشید نرم افزاری هست که داخلش افرادی که به ما ریکوست دادن بعد متصرف شدن رو داخلش مشاهده کنیم؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      خیر دوست عزیز . تاکنون هیچ اپلیکیشنی ساخته نشده است که بتواند آیدی کسانی که به ما ریکوست داده و سپس منصرف شده اند را به ما نشان دهد .

  67. رزا می گوید

    ببخشید اگر ما وارد یک پیج پابلیک بشیم اما استوری ها رو سین نکنیم ادمین متوجه می شود؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام
      دوست عزیز اپلیکیشن هایی هستند که تعداد ورودی و بازدید های پیج روادر اختیار ادمین قرار بدهند اما آیدی افراد بازدید کننده را نشان نمی دهند .

  68. روهی می گوید

    جناب آیا بدون فعالیت در پیج های بیزنسی ادمین پیج های بیزنسی متوجه حضور ما داخل پیج میشن یا نه؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      خیر . نه پیج های بیزنسی و نه پیج های پابلیک امکان مشاهده آیدی افرادی که وارد صفحه آنها می شوند و هیچگونه فعالیتی انجام نمی دهند را ندارند .

  69. M می گوید

    سلام میخواستم بپرسم اگر من بدون لایک کردن پست هایی که عکس هستن نه فیلم که ویو داشته باشن، وارد یک پیج پابلیک بشم هم مشخص نمیشه؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و درود
      خیر دوست عزیز بدون فعالیت ادمین متوجه نمی شود . مگر اینکه استوری آن پیج را ببینید .

  70. سونا می گوید

    اصلا یعنی چی ک بفهمن میریم داخل پیجشون چکشون میکنیم ?

  71. اسودی می گوید

    سلام ممنون از مقاله خوبتون

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از نظرات دلگرم کننده شما سپاس گزاریم . از شما دعوت می کنیم که با مقالات به روز سایت چیکاو همراه باشید .

  72. sara می گوید

    ممنون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از همراهی شما با سایت چیکاو خرسندیم .

  73. فاطمه می گوید

    ممنون از شما. من همیشه واسم سوال بود که آیا میشه فهمید که چه کسی اکانت اینستاگرام مون رو چک کرده یا نه

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از اینکه مقاله های آموزشی در زمینه اینستاگرام برای شما مفید بوده است خرسندیم .

  74. reza می گوید

    اگر اکانت اینستاگرام خودمون رو بیزنسی کنیم پیجمون پابلیک میشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      صفحات تجاری زیادی داخل اینستاگرام هستن که برای استفاده از خدمات آنها باید بهشون ریکوست بدین و در حالت پرایوت یا شخصی هستند .