آموزش بازگرداندن اکانت هک شده و بازیابی رمز اینستاگرام

حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که رمز اینستاگرام را فراموش کنید یا حداقل از اطرافیانتان شنیده اید. گاهی اکانت اینستاگراممان را غیر فعال می کنیم و دیگر نمی توانیم وارد آن شویم و یا اینکه اینستاگرام را برای مدتی از گوشی خود حذف کرده ایم و برای بازیابی رمز اینستاگرام به مشکل برخورده ایم. در دنیای وب و نرم افزار ها هیچ مشکلی بدون راه حل نیست. پس در مقاله آموزش بازیابی رمز اینستاگرام همراه چیکاو باشید تا راه حل این مشکل را به شما آموزش دهیم. در این مقاله ما علاوه بر آموزش بازگرداندن اکانت اینستاگرام روش های بازگردانی اکانت هک شده اینستاگرام را نیز به شما آموزش خواهیم داد. پس این مقاله را از دست ندهید.

در چه صورت بازگردان اکانت اینستاگرام ممکن است؟

قبل از اینکه به آموزش بپردازیم شاید ذهن شما نیز درگیر این سوال شده باشد که در چه صورت می توانم اکانت اینستاگرام خود را بازگردانی کنم؟ پاسخ شما در گرو شرایط اکانت شماست. گاهی با توجه به شرایط مان تصمیم به حذف موقت اکانت اینستاگرام یا به اصطلاح دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام می گیریم، در این حالت به راحتی می تواند اکانت اینستاگرام را بازیابی کرد اما اگر دیلیت اکانت اینستاگرام کرده باشید، به هیچ عنوان نمی توان حساب اینستاگرامی شما را بازگردانی کرد. البته در موارد خاص می توان با ارتباط ایمیلی با تیم اینستاگرام بتوان حسابی را که حذف کرده باشید بازگردانی کرد اما به دلیل روابط دو کشور در ایران همان موارد خاص نیز غیر ممکن است.

بازیابی اکانت اینستاگرام دی اکتیو شده

خیلی ها برای جدایی موقت از اینستاگرام از روش دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام استفاده می کنند. برای بازگردانی اکانتی که به صورت موقت غیر فعال شده کافیست همانند قبل وارد با وارد کردن یوزرنیم و پسورد، وارد حساب اینستاگرامی تان شوید.

گاهی دوری طولانی مدت از اینستاگرام سبب فراموش کردن رمز اینستاگرام می شود و دسترسی به حساب اینستاگرام را قطع می کند. در پایین ما دو روش برای بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک و ایمیل را به صورت کامل توضیح داده ایم. همراه چیکاو باشید.

فراموش کردن و بازیابی رمز اینستاگرام

فراموش کردن رمز اینستاگرام همیشه منجر به از دست رفتن اکانت نمی شود. در مواقع زیادی پیش آمده است که قصد دیلیت اکانت اینستاگرام و یا بازگردانی اکانت دی اکتیو شده اینستا را داشته باشیم که برای هر کدام از آن ها نیاز است که حتما پسورد اینستاگرام را به خاطر داشته باشیم. اگر شما به ایمیل و یا شماره تلفن برای پیامک دسترسی داشته باشید بازیابی رمز اینستاگرام به راحتی انجام می شود. در صورتی که به ایمیل و شماره تلفن دسترسی دارید از آموزش زیر برای بازیابی رمز اینستا استفاده کنید:

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک

اگر شماره تلفنتان را روی حساب اینستاگرامی تان ست کرده اید، کافیست مراحل زیر را برای بازیابی پسورد اینستاگرام طی کنید:

1. ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی خود باز کرده و وارد صفحه لاگین اینستاگرام شوید.

ورود به اینستاگرام - چیکاو

2. سپس عبارت Get help signing in را انتخاب کرده و لمس کنید.

3. در این مرحله اینستاگرام به شما فیلدی را نمایش می دهد که از شما میخواهد آدرس ایمیل، شماره تلفن و یا نام کاربری یا همان آیدی پیج اینستاگرامتان را وارد کنید و گزینه Next را لمس کنید.

پیدا کردن اکانت اینستاگرام برای بازیابی پسورد اینستاگرام - رسانه چیکاو

4. در این مرحله اینستاگرام به شما دو گزینه Send an Email و Send an SMS را نمایش می دهد. برای بازیابی اکانت اینستاگرام از طریق پیامک گزینه Send an SMS را انتخاب کنید.

بخش ارسال لینک و کد تایید برای بازیابی رمز اینستاگرام از طریق ایمیل و یا اس ام اس - رسانه چیکاو

5. سپس اینستاگرام کدی را به صورت پیامک برای شما ارسال می شود که بایستی در فیلد نمایش داده شده، وارد نمایید.

ورود رمز تاییر - رسانه چیکاو

6. سپس اینستاگرام از شما می خواهد تا رمز جدیدی را برای اکانت خوب انتخاب کنید و برای تایید مجددا در فیلد پایین وارد نمایید.

7. اگر رمز خود را به درستی وارد کرده اید، تیک آبی بالا را کلیک کرده تا فرآیند بازیابی رمز اینستا تکمیل شود.

با انجام مراحل بالا، مانند گذشته می توانید از اکانت خود استفاده کنید.

بازیابی رمز اینستاگرام با ایمیل

در ابتدا اینستاگرام برای ساخت اکانت های خود از ایمیل استفاده می کرد. اگر اکانت اینستاگرام خود را با کمک ایمیل ساخته اید و یا حساب ایمیل شما بر روی آن ست شده است، با دسترسی به اکانت ایمیلتان به راحتی می توانید پسورد اینستاگرام را بازیابی کنید.

1. ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شده و در صفحه ورود (Login) عبارت Get help signing in را یافته و لمس کنید.

2. در مرحله بعدی اینستاگرام از شما میخواهد تا با دادن اطلاعاتی نظیر آیدی پیج، ایمیل و یا شماره تلفن اکانت خود را پیدا کنید. پس از پر کردن فیلد، گزینه Next را لمس کنید.

پیدا کردن اکانت اینستا برای بازیابی پسورد اینستاگرام - رسانه چیکاو

3. حال اینستاگرام به شما سه گزینه نمایش می دهد که بایستی گزینه Send an Email را انتخاب کنید.

بخش ارسال لینک و کد تایید برای بازیابی رمز اینستاگرام از طریق ایمیل و یا اس ام اس - رسانه چیکاو

4. پنجره ای با عنوان Email Sent باز می شود. با نمایش دادن این پنجره اینستاگرام به ما اعلام می کند که لینکی را به صورت ایمیل برای شما ارسال کرده است. گزینه Ok را لمس کنید.

ارسال لینک فراموش کردن رمز اینستاگرام به ایمیل - چیکاو

5. حالا وارد ایمیل خود شوید و پیامی که از سمت اینستاگرام برایتان ارسال شده را باز کنید.

6. در ایمیلی که برای شما ارسال شده است، عبارت ” reset your instagram password here ” به صورت آبی نمایش داده می شود. آن را بیابید و لمس کنید. (نکته: شاید گاهی پیامی از سمت اینستاگرام در ایمیل خود پیدا نکنید، به پوشه Spam رفته و جیمیل خود را بررسی کنید)

7. با لمس عبارت لینک شده در پیام ایمیل، به محیط اینستاگرام وارد می شوید، در صفحه ای که مشاهده می شود دو فیلد وجود دارد که بایستی رمز جدید اکانت خود را در هر دو فیلد وارد کنید

8. حال تیک آبی گوشه بالا سمت چپ را لمس کرده تا فرآیند بازیابی پسورد اینستاگرام تکمیل شود.

فراموش کردن رمز اینستاگرام

گاهی برایتان پیش می آید که در اکانت اینستاگرام خود لاگین کردید اما رمز خود را فراموش کردید و نیاز به پسورد اکانت خود داشته باشید. با طی کردن مراحل پایین می توانید پسورد خود را تغییر در اپلیکیشن تغییر دهید.

  1. به بخش settings بروید.
  2. وارد بخش Security شوید.
  3. سپس گزینه password را انتخاب کنید.
  4. اینستاگرام به شما سه فیلد نمایش می دهید. اگر رمز قبلی خود را در اختیار دارید، در فیلد اول وارد کرده و سپس رمز جدید را در دو فیلد دیگر وارد کنید. اما اگر به رمز خود دسترسی ندارید، عبارت Forgot Password که به رنگ آبی نمایش داده شده را لمس کنید.
  5. سپس مراحل بازیابی پسورد را همانند مراحل بالا انجام دهید.

حل مشکل پیغام رمز شما اشتباه است

خیلی از کاربر ها گلایه می کنند که با وجود مطمئن بودن رمز اینستاگرامشان، نمی توانند وارد حساب اینستاگرامی شان شوند. اگر شما نیز دچار چنین مشکلی شدید، شاید در ابتدا علت را مشکل اینستاگرام بدانید اما چنین مشکلاتی ازسمت اینستاگرام تقریبا بعید به نظر می رسد. ما در پایین چند نکته را به شما توضیح می دهیم که با رعایت کردن این موارد، مشکل شما برطرف می شود:

  1. از صحیح بودن رمزتان اطمینان حاصل کنید.
  2. رمز خود را تغییر دهید.
  3. در زمانی که در حال تغییر رمز خود هستید، برای تعیین رمز جدیدی، ابتدا رمز خود را در بخش دیگری از گوشی، وارد کرده و سپس از آن کپی بگیرید و داخل فیلد های تعیین رمز جدید در اینستاگرام از آن استفاده کنید.
  4. دقت داشته باشید که برخی از کیبورد های اندرویدی، عدد ها را به فارسی نمایش می دهند. در هنگام وارد کردن رمز حتما اعداد انگلیسی استفاده کنید چرا که اینستاگرام اعداد فارسی را از انگلیسی متفاوت می داند.
  5. اینستاگرام نسبت به وارد کردن حروف بزرگ و کوچک در تعیین رمز خود حساس است. پس برای تعیین رمز دقت کنید.

برگرداندن اکانت هک شده اینستاگرام

خیلی از کاربر ها تصورات غلطی از هک کردن دارند. اکثر مردم فکر میکنند که هکر ها جادوگر  هستند و با کد نویسی های پیچیده به حساب اینستاگرامی شان دسترسی پیدا میکنند اما در واقع هکر ها مهندسان اجتماعی کاربلدی هستند که از غفلت های کوچک شما در اشتراک گذاری اطلاعات برای هک حساب شما استفاده میکنند.بهترین کار برای جلوگیری از هک شدن غیر قابل پیش بینی عمل کردن و حفظ اطلاعات دور از دسترس دیگران است. رعایت کردن این دو مورد می تواند اکانت شما را تا حد بسیار زیادی غیر قابل هک کند. برای افزایش امنیت پیج اینستاگرامتان حتما احراز هویت دو مرحله ای را فعال کنید.

برای بازگرداندن اکانت اینستاگرامتان رمز عبور خود را تغییر دهید اگر مشکل شما حل نشد می توانید از آموزش زیر کمک بگیرید:

  1. مراحل یک تا سه بازیابی رمز اینستا را انجام دهید
  2. سپس عبارت Need more help را لمس کنید
  3. حال صفحه ای برای شما باز می شود که بایستی گزارش هک شدن حساب اینستاگرامتان را ارسال کنید.
  • در فیلد اول آدرس ایمیلی که در زمان ساخت اکانت اینستاگرام از آن استفاده کرده بودید را وارد کنید.
  • در کادر دوم برای اینکه مطمئن شوید آدرس ایمیل دیگری را نیز وارد کنید.
  • حالا باید نوع اکانت خود را بسته به شخصی بودن پیج خود و یا برند بودن انتخاب کنید.
  • Personal accounts with photos of me: اکانت شخصی با عکس های شخصی
  • Company or brand account: اکانت تجاری و یا شرکتی
  • Personal accounts without photos of me: اکانت شخصی بدون عکس
  • در انتهای صفحه فیلدی نمایش داده شده است که باید درخواستتان را به انگلیسی تایپ کرده و برای اینستاگرام ارسال کنید. سعی کنید متنی مناسب را آماده کرده و درخواستتان را به وضوح بیان کنید.
  • حال کادر آبی Submit Request را لمس کنید.اگر ایمیل شما به درستی وارد شده باشد، پیغام Support Request Submitted به شما نمایش داده می شود.
  • پس از چند روز اینستاگرام از شما می خواهد تا کاری را به منظور اثبات ایمیلتان انجام دهید و یا لینکی برای شما ارسال میکند و یا روش های دیگری. محتوایی که اینستاگرام برای شما ارسال می کند برای همه یکسان نیست باید منتظر ماند و دید که اینستاگرام چه روشی را برای بازگرداند اکانت اینستاگرام تعیین می کند.
  • همانطور که تاکنون متوجه شدید برای امنیت اکانت اینستاگرام لازم است که یک شماره موبایل و ایمیل معتبر را در اطلاعات اکانت خود وارد کنید. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنم که مقاله “آموزش ساخت ایمیل جدید” را مطالعه کنید.

جمع بندی

امیدواریم که مقاله بازیابی رمز و حساب اینستاگرام هک شده برای شما مفید بوده باشد. ما سعی مان بر این است که در بازه های زمانی و با تغییر روش های اینستاگرام، این مقاله را بروز نگه داریم. به علاوه ما آموزش های متنوع ای در زمینه اینستاگرام آماده کرده ایم که امیدواریم برای شما مفید واقع گردد. برای دسترسی به تمام آموزش ها به دسته بندی آموزش اینستاگرام سربزنید.

متشکرم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. نظرات ارزشمند خود را بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

114 نظرات
  1. حبیب می گوید

    سلام ببخشید من برنامه دانلود ار اینستا نصب کردم رمز واکانت ازم خواست دادم ،بعد از چند پست دانلود کردن ، صفحه م بسته شد توسط اینستا و پیام میده ک فعالیت مشکوک داشته یه نفر و فعلا مسدود هستین ،ازطریق ایمل کد بگیر.. منم ایمیل این اکانت رو ندارم ،شماره ش هم ندارم اما اکانت و رمز رو دارم راه حل چیه؟ ممنونم

    1. بخش تحریریه می گوید

      سلام دوست عزیز،
      پیشنهاد ما اینه تا زمانی که ضرورتی نداره اکانت خود را به ربات های دانلودر، فالورر بگیر و… وصل نکنید. اگر قصد دانلود دارید از اکانت فیک استفاده کنید. در صورتی که به شماره و ایمیل دسترسی ندارید برگرداندن پیج تقریبا مشکل خواهد بود. داشتن رمز اکانت به تنهایی در برگرداندن حساب به شما کمکی نخواهد کرد. اما با این حال از بخش Help اینستاگرام و ایمیل پشتیبانی آن، فرم های مربوطه را پر کرده و مشکل خود را مطرح کنید. اینستاگرام درخواست شما رو پیگیری میکنه و پس از مدتی بهتون پاسخ میده.

  2. اژدری می گوید

    یوزر رو دارم اما پسورد رو نه
    چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      همین مقاله را مطالعه کنید. موفق باشید.

  3. Azar می گوید

    وای که چقدر پشتیبانی اینستاگرام به درد نخور هست

  4. Soofi می گوید

    من رمز پیجم رو فراموش کردم این مقاله رو بخونم به دردم میخوره؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز.

  5. ت می گوید

    سلام
    من فورگت پسورد زدم که رمز اینستاگرام رو بازیابی کنم ایمیل نمیاد واسم. مطمئن هستم که ایمیلم رو درست دارد کردم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      پوشه spam ایمیل خود را چک کنید.

  6. گیسو می گوید

    برای اینکه اکانتتون هک نشه حتما از کد تأیید دو مرحله ای استفاده کنید

  7. Shadi می گوید

    کسی می تونه بی اجازه من اکانت اینستاگرام منو دیلیت اکانت کنه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله اگر پسورد شما را داشته باشد می تواند.

  8. داوودی می گوید

    لعنت به کسی که اکانت اینستاگرام بقیه رو هک میکنه ???

  9. پرواز می گوید

    روش بازگرداندن پیج اینستاگرام دی اکتیو شده چیست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا پیج شما فعال شود.

  10. ماریا می گوید

    من تازه با شماره پیج اینستاگرام ساختم همین کافی هست یا ایمیل هم بعش اضاف کنم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      مکاتبه و ارتباط با اینستاگرام از طریق ایمیل مطمئن تر و سریع تر هست نسبت به شماره موبایل. برای هر پیج خود یک ایمیل در دسترس داشته باشید.
      آموزش ساختن ایمیل با موبایل

  11. کامی می گوید

    عالی

  12. رضازاده می گوید

    ببخشید من نمیدونم حساب اینستاگرامم رو حذف کردم یا دی اکتیو ???

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و لاگین کنید . اگر موفق شدید وارد پیج خود شوید دی اکتیو بوده است ، اگر نتوانستید احتمالا دیلیت اکانت کرده باشید. همچنین می توانید از دوستان خود بخواهید آیدی اینستاگرام شما را سرچ بزنند اگر آیدی شما پیدا نشود یعنی اکانت اینستاگرام شما حذف شده است.

  13. سید می گوید

    اینستاگرام من ریپورت شده
    لطفا کمکم کنید

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز به مقاله زیر مراجعه کنید.
      آموزش بهترین روش های رفع ریپورت اینستاگرام

  14. کیانوش می گوید

    ببخشید منکه ایمیل ندارم چحوری با گوشیم ایمیل بسازم؟

    1. چیکاو می گوید
  15. فاطمه زهرا عابدی می گوید

    چقدر مقالتون واسم مفید بود خیلی هم به اطلاعاتم اضاف کرد خیلی متشکرم ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق باشید دوست عزیز .

  16. لیلا می گوید

    من گوشیم اندروید هست کیبوردش همش فارسی تایپ میکنه عدد رو ??

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      می توانید کیبورد خود را تغییر دهید .
      معرفی بهترین کیبورد های اندروید

  17. نوید افسری می گوید

    از کجا بفهمم اکانت اینستاگرام من هک شده؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز اگر پست یا استوری در پیج شما منتشر بشه که شما منتشر نکردید .
      اگر کسی بجز شما داخل اکانت اینستاگرامتون باشه .
      اگر کسی رو فالو نکردید اما الان جزو فالور و فالویینگ های شما هست .
      اگر کسی در دایرکت شما پستی ارسال کرده به اشخاص دیگر .
      اگر مطمئن هستید رمزتون رو درست وارد می کنید اما نمی تونید وارد اکانت خود شوید .

    2. کامی می گوید

      وقتی نتونستی وارد پیجت بشی یعنی یه نفر هک کرده پیجت رو و رمز رو تغیر داده ?

  18. کتایون می گوید

    چقدر سخته ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام کتایون عزیز
      کدام مرحله از آموزش بازگرداندن اکانت هک شده و بازیابی رمز عبور اینستاگرام برای شما دشوار بود ؟

  19. نوروزی می گوید

    چجوری باید ایمیل بسازم با گوشی سامسونگ؟

    1. چیکاو می گوید
  20. Zar zar می گوید

    سلام میخوام دی اکتیو کنم اما رمزم رو فراموش کردم چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      داخل همین مقاله به طور کامل روش های بازیابی رمز اینستاگرام رو توضیح دادیم .

  21. ? می گوید

    سلام اکانت من ریپورت شده چحوری برش گردونم ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز ما در این مقاله آموزش بازگردانی اکانت هک شده اینستاگرام و بازیابی رمز اینستاگرام را توضیح دادیم . اگر اکانت اینستاگرام شما بلاک و ریپورت شده است به مقاله زیر مراجعه کنید تا با دلایل ریپورت اینستاگرام و روش های رفع ریپورت آشنا شوید . موفق باشید .
      رفع ریپورت اینستاگرام

  22. ?? می گوید

    بازیابی اکانت اینستاگرام دیلیت شده ممکن است؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز . اکانت اینستاگرامی که به طور دائمی پاک شده قابل بازگشت نیست .

      1. خسرو خان می گوید

        اما یه نفر به من گفت 5 میلیون میگیره بر میگردونه ?

        1. چیکاو می گوید

          سلام و درود
          دوست عزیز زمانی که شما اکانت خودتون رو حذف می کنید از طریق سایت اینستاگرام اقدام می کنید و در نتیجه اینستاگرام اکانت شما را برای همیشه حذف کرده و از دسترس خارج می کند . بنابراین امکان برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام وجود ندارد .

  23. چمن می گوید

    مرسی ??

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خواهش میکنم دوست عزیز .

  24. کشتکار می گوید

    براب بازیابی اکانت اینستاگرام ریپورت شده باید چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز ، اولین قدم برای خارج کردن پیج از ریپورت این هست که دلیل ریپورت شدنتون رو متوجه بشید تا بتونید بهترین اقدامات رو برای رفع بلاک و ریپورت اکانت اینستاگرام انجام بدهید .
      به همین منظور به لینک زیر سر بزنید تا با تمام باید ها و نباید های ریپورت اینستاگرام و رفع ریپورت آن آشنا شوید .
      https://chikav.ir/1399/05/13/troubleshooting-instagram-blocking-and-reporting/

  25. ? می گوید

    لطفا درباره برگرداندن اکانت هک شده اینستاگرام بگید. من اکانتم هک شده ?

    1. Ashkan می گوید

      توو همین مقاله درباره برگرداندن اکانت هک شده اینستاگرام گفته شده دیگه ?

  26. مراد می گوید

    سلام. خداروشکر من تونستم با شماره موبایل رمز اینستاگرام رو بازیابی کنم. حالا اموزش ایمیل هم اگر میشه بهم بگین تا خیالم راحت تر باشه برا پیجم. متشکرم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز بهترین تصمیم ممکن رو گرفتین . شما یک ایمیل جدید بسازید و به صورت اختصاصی برای پیج اینستاگرام خودتون در نظر بگیرید .
      آموزش ساخت ایمیل جدید با گوشی موبایل

  27. Banafsheee می گوید

    سلام به لطف قلم شما من تونستم رنز اینستاگرام خودم رو بازیابی کنم خداروشکر. اگر که ممکنه واستون بهم بگید چجوری باید پیجم رو دی اکتیو کنم. متشکرم ازتون.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای آموزش مرحله به مرحله دی اکتیو کردن پیج اینستاگرام به لینک زیر مراجعه کنید .
      موفق و پیروز باشید .
      https://chikav.ir/1399/06/01/how-to-deactivate-instagram/

  28. شهروز می گوید

    بازیابی رمز اینستاگرام با ایمیل چجوری هست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای بازیابی رمز اینستاگرام با ایمیل ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شده و در صفحه ورود (Login) عبارت Get help signing in را یافته و لمس کنید.
      در مرحله بعدی اینستاگرام از شما میخواهد تا با دادن اطلاعاتی نظیر آیدی پیج، ایمیل و یا شماره تلفن اکانت خود را پیدا کنید. پس از پر کردن فیلد، گزینه Next را لمس کنید.
      حال اینستاگرام به شما سه گزینه نمایش می دهد که بایستی گزینه Send an Email را انتخاب کنید.
      پنجره ای با عنوان Email Sent باز می شود. با نمایش دادن این پنجره اینستاگرام به ما اعلام می کند که لینکی را به صورت ایمیل برای شما ارسال کرده است. گزینه Ok را لمس کنید.
      حالا وارد ایمیل خود شوید و پیامی که از سمت اینستاگرام برایتان ارسال شده را باز کنید.
      در ایمیلی که برای شما ارسال شده است، عبارت ” reset your instagram password here ” به صورت آبی نمایش داده می شود. آن را بیابید و لمس کنید. (نکته: شاید گاهی پیامی از سمت اینستاگرام در ایمیل خود پیدا نکنید، به پوشه Spam رفته و جیمیل خود را بررسی کنید)
      با لمس عبارت لینک شده در پیام ایمیل، به محیط اینستاگرام وارد می شوید، در صفحه ای که مشاهده می شود دو فیلد وجود دارد که بایستی رمز جدید اکانت خود را در هر دو فیلد وارد کنید
      حال تیک آبی گوشه بالا سمت چپ را لمس کرده تا فرآیند بازیابی پسورد اینستاگرام تکمیل شود.

      1. Fattane می گوید

        درسته ?

  29. فیضی می گوید

    سلام من با مقاله خوبتون تونستم پسوردم رو بازیابی کنم.
    حالا لطفا توضیح بدین چجوری اینستاگرامم رو دیلیت اکانت کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز برای دیلیت اکانت اینستاگرام به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/05/16/step-by-step-tutorial-for-deleting-an-instagram-account/

  30. علی صداقت می گوید

    سلام. پیج من از طرف اینستاگرام به مدت دو هفته اکشن بلاک شده. میخوام از بلاک خارج شم. لطفا توضیح بدید که برای رفع ریپورت پیجم باید چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز معمولا وقتی که اینستاگرام برای یک مدت معین شما رو بلاک میکنه راهی بجز صبر کردن نیست . اما می تونید روش های گفته شده داخل مقاله آموزش رفع بلاو ریپورت اینستاگرام رو امتحان کنید .
      https://chikav.ir/1399/05/13/troubleshooting-instagram-blocking-and-reporting/

  31. Gisoo می گوید

    سلام من پسورد اینستاگرامم رو با اس ام اس از طريق foget password بازیابی کردم. اما رو پیجم ایمیل ست نیست. بلد نیستم ایمیل بسازم. با گوشی اندروید هم میشه ایمیل ساخت؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله گیسو جان ، امکان ساخت ایمیل با گوشی اندروید وجود داره . برای این ساخت ایمیل جدید به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/07/12/create-email/

  32. آذرخش می گوید

    سلام. چجگری باید رمز اینستاگرامم رو بازیابی کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز داخل این مقاله به طور کامل توضیح دادیم .

  33. مهراوه می گوید

    سلام. براب تامین امنیت پیج اینستاگرامم بتید چیکار کنم؟ تا مطمئن باشم هک نمیشه!

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از پسورد های تاریخ تولد و شماره تلفن و … به هیچ عنوان استفاده نکنید .
      کد تایید دومرحله ای فعال کنید .

  34. شادمان می گوید

    سلام من دی اکتیو کردم اما رمزم رو فراموش کردم. چجوری میتونم پسوردم رو بازیابی کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز بعد از وارد کردن آیدی پیجتون فراموشی رمز عبور بزنید . به ایمیل یا شماره موبایل شما پیام ارسال میشه از طرف اینستاگرام و شما می تونید پسوردتون رو بازیابی کنید .

  35. jamal می گوید

    سلام وقتتون بخیر. من رمزمو تازه عوض کردم باز میخوام وارد پیج بشم میزنه اشتباه هست

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز دقت کنید اعداد کیبوردتون انگلیسی باشه . و اینکه حروف کوچک و بزرگ رو هم صحیح وارد کنید .

  36. نسترن می گوید

    سلام من پیجم رو دی اکتیو کردم حالا رمزش رو میزنم اشتباه هست. نمیدونم من فراموش کردم نمیدونم چجوریه. امکانش هست بازیابی کنم رمز اینستاگرامم رو؟

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست عزیز
      در این مقاله به صورت کامل به نحوه بازیابی رمز اینستاگرام پرداخته شده است. در صورت وجود مشکل، حتما مطمئن شوید که نکات زیر را رعایت کردید.

      – ابتدا بایستی مطمئن شوید که رمز اینستاگرام شما درست است.
      – در هنگامی که در حال تعویض رمز خود هستید، ابتدا از آن کپی گرفته و سپس از نسخه کپی گرفته برای رمز جدید استفاده کنید.
      – رمزی که برای اکانت قرار می دهید، به حروف حساس کوچک و بزرگ حساس است.
      – حتما در زمان تعویپ رمزتان، حروف و اعداد را به انگلیسی وارد کنید. (برخی از کیبورد ها اعداد فارسی هستند. حتما آن را تغییر داده و از اعداد انگلیسی برای تعویپ رمز استفاده کنید.)

  37. انسیه می گوید

    اموزش بازیابی رمز اینستاگرام رو هم قرار بدین

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز داخل این مقاله آموزش بازیابی رمز اینستاگرام گفته شده . شما دقیق تر سوالتون رو عنوان کنید .

  38. شایسته می گوید

    سلام اکانتم بلاک گ ریپورت شده چیکار کنم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بلاک و ریپورت شدن پیج اینستاگرام دلایل مختلفی داره . باتوجه به دلیل ریپورت شدن من میتونم به شما راهکار بدم . لطفا دقیق تر مشکل پیجتون رو توضیح بدین .
      من مقاله آموزش دلایل بلاک و ریپورت شدن پیج اینستاگرام و راهکار های رفع ریپورت اینستاگرام رو برای شما قرار میدهم مطالعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/05/13/troubleshooting-instagram-blocking-and-reporting/

  39. Babak می گوید

    من چجوری بفهمم چه کسی پیج منو هک کرده؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      این کار ممکن نیست مگر اینکه فرد خاصی مدنظرتون باشه .

  40. Khosro می گوید

    سلام خسته نباشید. من رمز اینستاگرامم رو فراموش کردم. میزنم بازیابی رمز اینستاگرام واسم ایمیل نمیاد. علتش چیه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز دقت کنید که ایمیلی که روی پیحتون هست روی گوشیتون هم فعال باشه .
      اگر چند تا اکانت ایمیل دارید حتما داخل همون حساب ایمیلی باشید که باهاش اینستاگرام نصب کردید.
      در نهایت یکبار ایمیل های دریافتیتون رو رفرش کنید .

  41. من می گوید

    سلام. من قبلا اکانت اینستاگرام نصب کردم با شماره موبایل. الان میخوام ایمیلم رو هم به اطلاعات کاربریم اضاف کنم. اما ایمیل ندارم. میشه راهنماییم کنید چجوری ایمیل جدید بسازم؟!

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز لینک زیر آموزش مربوط به ساخت ایمیل و جیمیل هست . مطالعه کنید اگر سوالی داشتید من پاسخ میدم بهتون .
      https://chikav.ir/1399/07/12/create-email/

  42. تهرانی می گوید

    سلام. تو رو خدا کمک کنید بهم. یه پیج داشتم با 33 کا هک شده. با ایمیل ساخته بودم پیجم رو. هکر آیدی پیجم رو تغییر داده. بعدم میخواد ایمیلم رو تغییر بده. بهم ایمیل اومده که اگر خودتون آیدی و ایمیل و این ها رو تغییر ندادید بزن رو لینک و این ها. وقتی میزنم میگه اصلا چنین إیدی وجود نداره. خب اگر وجود داره چرا باز نمیشه؟ اگر وجود نداره چرا نمیذاره با آیدی قبلیم پیج جدید بسازم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز شما نمی تونید با اون آیدی فعلا پیج جدید بسازید . به دلیل اینکه زمانی که شما آیدی پیجتون رو عوض می کنید به مدت 14 روز برای شما در حالت رزرو باقی میمونه و شخص دیگه ای نمیتون داخل این مدت ازش استفاده کنه .
      درباره هک شدن پیجتون هم مراحل بالا رو بخونید هر کجا که با مشکل برخوردین من در خدمتم .
      اکانت اینستاگرام شما به فیسبوک متصل بوده ؟

  43. آزادی می گوید

    سلام من یک هکرمیشناسم. پیجم رو واسم برگردوند. ولی تعداد فالور و فالویینگ هام خیلی کم شده و اینکه تمام پست هام هم پاک شده. این هکر میگه که اون شخصی که پیج اینستاگرامم رو هک کرده فالور هام رو از طريق ایمیل انتقال داده و پست هام رو پاک کرده. چنین چیزی ممکن هست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      کسی که پیج شما را هک می کند می تواند پست های شما را دیلیت کند اما قادر به انتقال دنبال کننده های پیج اینستاگرام شما نمی باشد . احتمال دارد که هکر یک پیج جدید ساخته باشد .

  44. شمیم می گوید

    سلام پیج من هک شده. به ایمیلم دسترسی ندارم. اما هکر رمزش رو تغییر نداده فقط رفته رو حالتی که میزنه ورود مشکوک. من باید چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز همونطور که توضیح داده شد شما باید به ایمیلتون دسترسی داشته باشید .

  45. ماهور می گوید

    سلام برای بازیابی رمز اینستاگرام چجوری متن انگلیسی بنویسم من زبانم خوب نیستش ک ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز میتونید از مترجم رایگان گوگل استفاده کنید . برای این منظور به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/07/10/google-translate/

  46. Me می گوید

    اره غصه نخور. چونکه ايميلت رو داری حله همه چیز ‌ ??

  47. ? می گوید

    سلام. پیج من هک شده و اون هکر نامرد الان غسر فعال یا دی اکتیو یا دیلیت اکانت کرده پیجم رو. البته احتمال دیلیت اکانت خیلی کمه. دلیلی نداره پیجم رو هک کنه بعد دیلیتش کنه ک ? الان پیجم توسط هکر از دسترس خارج شده. بخاطر همین وقتی طبق مراحل میرم ازم یوزرنیم میخواد. وارد میکنم میگه اکانتتون پیدا نمیشه ? حالا من چیکار کنم ?

  48. نفس می گوید

    سلام. من داحل پیجم بودم الان دیدم یک نفر رمز پیجم رو تغییر داده و من دیگه نمیتونم لاگین شم ? به ایمیل پیجم دسترسی دارم. یعنی میتونم پیجم رو برگردونمممم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز . به ایمیلتون مراجعه کنید . یک ایمیل جدید دارید از طرف اینستاگرام . یک گزینه هست به اسم ریورت که با کمک اون می تونید به راحتی پیجتون رو برگردونید .

  49. طالبی می گوید

    خیلی خوب و کامل نوشتین. واضح و قابل درک بود. من خیلی از قلمتون خوشم اومد. ممنونم ازتون ??

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما سپاسگزاریم . با بخش های مختلف سایت چیکاو همراه باشید .

  50. میترا می گوید

    من پیجم رو دی اکتیو کردم حالا رمزش رو میزنم میگه غلطه. میخوام پسوردم رو بازیابی کنم. داخل بیو پیجم هم شمارا وارد کردم هم ایمیل. حالا به کدوم روش انجام بدم؟

  51. خلیلی می گوید

    من داخل پیجم هستم ولی پسوردم رو فراموش کردم. میخوام دی اکتیو کنم اینستاگرامم رو نمیتونم. چجوری باید رمز جدید دریافت کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از قسمت تنظیمات اینستاگرام گزینه Security را انتخاب کنید . از بخش Password قسمت forgot password بزنید . بعد انتخاب کنید که پسورد برای شما ایمیل بشه یا اس ام اس .

  52. ناریه می گوید

    سلام. من تونستم با روشی که گفتین پیجم رو برگردونم. شما عالییی بودین خدا خیرتون بده. بخدا انقدر خوش حالم ک خدا میدونه. فقط امیدوارم موفق باشیدددد

  53. محمدحسین می گوید

    سلام پیج من دو هفته پیش هک شده. تا چقدر وقت یا چند روز وقت دارم پیجم رو پس بگیریم و بازگردانی کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      اینستاگرام محدودیت زمانی برای بازگردانی پیج هک شده قرار نداده .

  54. حاصلی می گوید

    سلام روشی هست ک بشه بدون ایمیل از عبور شما ممنوع است یک پیج اینستاگرام گذشت؟ من پسورد پیج رو دارم اما نمیتونم… به نظرتون یه هکر میتونه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز در این صورت امکانش نیست . این کد 6 رقمی تا تایید نشه کسی نمیتونه وارد پیج بشه .

  55. آی نور می گوید

    سلام من به یه مشکل خیلی بد برخورد کردم. برای ورود ب اینستا ازم کد 6 رقمی میخواد من اون کد رو ندارم و نمیتونمم به یاد بیارم. ایمیل هم میزنم کد جدید ارسال نمیشه. تو رو خدا کمک کنید من پیجم رو میخوام ??

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      ایمیل اینگلیسی ارسال کنید برای اینستاگرام و مشکلتون رو بگین بهشون . اگر جواب نگرفتید بعد از 3 الی 4 روز مجددا مراحل رو انجام بدید .

  56. A می گوید

    عالی بود ممنون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما سپاسگزاریم .

  57. وحید می گوید

    خیلی مفید بود واسم ممنون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه مقاله اموزش بازگرداندن اکانت هک شده اینستاگرام و بازیابی رمز حساب ان برای شما مفید بوده است خرسندیم . موفق باشید .

  58. الهه می گوید

    باورم نمیشه که تونستم با مقاله مفید شما پسورد اینستام رو بازیابی کنم ممنونم ازتون. دوستان مقاله بازگردانی پیج هک شده و بازیابی رمز عبور این سایت خیلی واسه من مفید بود توصیه میکنم بخونید

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم . با سایر مقالات آموزشی سایت چیکاو همراه با ویدئو همراه باشید .

  59. ثمر می گوید

    سلام عالی بود ممنون

    1. چیکاو می گوید

      باسلام و احترام
      از نظر دلگرم کننده شما سپاسگزاریم .