ویژگی‌های جدید Galaxy AI با گوشی‌های تاشوی نسل بعدی عرضه می‌شوند

یک درخواست ثبت اختراع از سامسونگ یک ویژگی جدید Galaxy AI را نشان می دهد که ممکن است اواخر سال جاری ارائه شود، احتمالاً با عرضه Galaxy Z Flip 6 و Z Fold 6. این ویژگی هوش مصنوعی، همانطور که توسط یک برنامه KIPRIS توصیف شده است، از هوش مصنوعی برای پرسش‌های جستجوی کاربر را تجزیه و تحلیل کنید و خلاصه‌های شخصی‌سازی شده برای اسناد و مقالات را براساس دیدگاه‌های سیاسی، علایق و موارد دیگر کاربر ارائه دهید.

سیستم ثبت اختراع از اطلاعات تاریخچه استفاده جمع‌آوری‌شده از کاربر توسط دستگاه‌های Galaxy، از جمله اولویت‌ها، سطوح دانش، و تمایلات سیاسی برای ارائه خلاصه‌ها (از طریق @Tech_Reve، Chosun) استفاده می‌کند.

سامسونگ در حال حاضر ابزارهای خلاصه مبتنی بر هوش مصنوعی را از طریق مجموعه Galaxy AI برای One UI 6.1 و دستگاه های منتخبی مانند سری Galaxy S24 ارائه می دهد. ویژگی موجود می تواند اسناد Samsung Notes و صفحات وب اینترنت سامسونگ را خلاصه کند.

سطح بعدی ابزار خلاصه AI Galaxy

برخلاف ابزار خلاصه موجود، این ویژگی هوش مصنوعی جدید که در پتنت های سامسونگ در KIPRIS توضیح داده شده است، محتوا را بر اساس علایق کاربر خلاصه می کند. علاوه بر این، کاربران می توانند به هوش مصنوعی در مورد چگونگی خلاصه کردن دقیق محتوا آموزش دهند.

به عنوان مثال، یک کاربر دستگاه گلکسی می‌تواند از هوش مصنوعی بخواهد یک مقاله را به طور خلاصه و خنثی خلاصه کند، یا می‌تواند از هوش مصنوعی بخواهد که آن را با کلماتی بیشتر با استفاده از ته رنگ منفی خلاصه کند.

مشخص می شود که آیا این ابزار جدید هوش مصنوعی در اوایل ماه جولای در رویداد Unpacked بعدی سامسونگ معرفی می شود یا خیر. درخواست های ثبت اختراع همیشه منجر به محصولات یا خدمات واقعی نمی شود، و این ممکن است فقط یک ایده باشد که هرگز عملی نخواهد شد.

با این حال، رسانه های کره ای به نقل از منابع صنعتی می گویند که ویژگی جدید هوش مصنوعی می تواند با گلکسی زد فلیپ 6 و زد فولد 6 آغاز شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.